Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus on sitten hirveä piirre ihmisessä

Vierailija
21.04.2006 |

Meillä käy eräs ihminen joka on ihan vihreä jos meillä on jotain uutta vaikka ei mitään erikoista oliskaan. Järkyttävää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistelemaan.

Vierailija
2/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä tiedän yhden kouvolalaisen ÄMMÄN, joka oli tukehtua kateudesta, kun sai kuulla, että odotan lasta (ämmä oli itse aina höpissyt, kuinka se ehdottomasti haluaa lapsia / ukosta ei sitten niin väliä...). Niinpä, kun sillä ei silloin itsellään 40:n korvilla vielä ollut lasta, niin katkeruuksisaan lopetti KAIKEN yhteydenpidon; ei tippunut enää edes joulukorttia (vaikka suloinen poikani sitten syntyi jouluna)... Puhumattakaan, että olisi vaivautunut missään muodossa onnittelemaan...

Vierailija
4/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkamaita, jollaisia en itse osais milloinkaan tehdä ym. onneksi olen katellinen " hyvässä" mielessä.

Vierailija
5/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei tarvitse olla näkyvää kateutta vaan tunne siitä että miksi minulla ei ole tota, miksi minulla on vaan toi jne. Se, kuka tunnustaa kadehtivansa toiselta jotakin, on eri asia, samoin se, kuinka kateutensa näyttää. Mä haluaisin olla yhtä hyvä ihminen kun mun ystävä mutta musta ei koskaan voi tulla niin hyvää tyyppiä. Siis olen kateellinen.

Vierailija
6/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimet? Tai etunimen eka?

Vierailija
7/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa musta aika normaalilta. Tämä kateus mitä mä oon nähny niin on ihan sairasta, siihen liittyy paljon muutakin mutta en voi niitä kertoa tunnistamisen pelossa. Ap.

Vierailija
8/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettei alushousuja ole vielä vongannu..

Vierailija
9/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

am

Vierailija
10/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että mitkä ovat sen kokkolalaisen kateellisen naisen nimikirjaimet? Ettei olisi vaan sama hlö jonka itsekin tiedän?

am

Vierailija
11/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri on kateellinen siitä kun laitoin etupihaa koko kesän ja kai siitä sitten tuli ihan kiva. Sanoi suoraan olevansa kade.

No, lähes päivittäin tämä naapuri tuli siihen ihmettelemään ja aina valitti ettei niiden pihalla kasva mitään, siellä ei tapahdu mitään, kun tuo mies ei saa mitään aikaiseksi jne. Meinasin jo sanoa että ihan ilman miehen apua nämä munkin jutut ovat tänne meidän pihalle tulleet, kyllä se lapio pysyy naisenkin kädessä, jos jotain pihalleen haluaa sen voisi tehdä myös itse...

Taisi olla enemmänkin kateellinen siitä että sain jotain aikaiseksi, luulen että hänellä oli jotain masennusta tms. ja aikaansaanti oli aika heikkoa.

Mutta ärsytti se miehen jatkuva morkkaaminen, on kuitenkin ahkera ja kunnollinen mies. Ja ihan mukava tämä naapurikin on muuten, siksi en hänelle kovin ilkeästi viitsinyt sanoa.

Vierailija
12/13 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olkaa ylpeitä siitä

Vierailija
13/13 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun iloiten kerron omien kavereiden hyviä uutisia esim. muuttoja, vauvauutisia, työpaikkauutisia, niin mutsi sanoo aina turpa rullalla -Miksi sinä et saa isompaa asuntoa, sitä työpaikkaa jne.

Kyllä kateus ja mustasukkaisuus ovat aivan turhaa energian tuhlausta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi