Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaverille 18v synttäri-lahjaksi?

Vierailija
31.03.2018 |

En keksi mitään :D Aika kova vetämään alkoholia, ei onneksi yhtä paljon kuin ennen mutta en viittiis mitään viinaakaan sille ostaa ku se ei sitä enää paljoa kuluta ja 18v pääsee kuitenkin itse ostamaan alkosta. Mietin taskumattia, mutta en usko että tulee käyttöön ja tuntuu vähän hölmöltä. Dildot nyt on vähä käytettyjä.

Hiusalalla ja tykkää laittaa hiuksiaan, mutta on kampaamossa töissä tai ainaki sillä alalla niin saa sieltä halvalla niin vähän turha :D Osti itselleen juuri uudet pidennyksetkin...Jonkun huulipunan voisin sille ostaa, mutta mitä muuta? Ehkä joku levyki olis kiva, mutta harva nyt enään kuuntelee mitään levyltä :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheistä, huomaan ne aina liian myöhään :D Syytän lukihäiriötäni

Vierailija
2/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsun Galxy note 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsun Galxy note 8.

Unohtui budjetti mainita :D Haluaisin yrittää 60e alapuolella pitää kun opsikelija olen, mutta siitäkin voi joustaa tapuksen mukaan

ap

Vierailija
4/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsun Galxy note 8.

Unohtui budjetti mainita :D Haluaisin yrittää 60e alapuolella pitää kun opsikelija olen, mutta siitäkin voi joustaa tapuksen mukaan

ap

No joka paikasta, ellet mee merkki liikkeisiin mis tosiaan on kallista nii löytyy sun budjetille sopivii juttui....

Vierailija
5/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku meikkipaketti/bodyshop-tuotteita yms. ja halpa skumppa, semmonen 5-10e maksava.

Vierailija
6/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierojalle?

Vierailija
7/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä vähän käytettyjä dildoja, joihin piirrät tussilla hymiöitä...