Millä saisi hellan levyt oikein puhtaaksi?
Eivät ole siis mitenkään törky-likaiset, mutta pieniä tahroja ilm. palanut kiinni ja jostain syystä ne häiritsee mua suunnattomasti...
Karhunkielillä & Fairylla olen yrittänyt hangata - ei suurempaa tulosta. Voiko käyttää esim. Cif-hankausnestettä ja karhunkieltä? Voiko ne levyt mennä pilalle jotenkin/kulua hankauksesta?
Ja kyseessä siis ihan " tavallinen" hella, ei keraaminen.
Kommentit (6)
Ja siis ne levyt kestää ihan kunnon käsittelyä, etteivät vaurioidu?
uuninpesusuihketta, siis sitä samaa mitä sinne uuniinkin laitat.
Niin sitten ilmanmuuta käyt ostamassa ' pata-pata' teräsvillapaloja. Niissä on joku pesuainekin jo valmiina. Ei niitä levyjä kannata muovilla hangata.
lieden putsaamiseen muuten saa semmoisia ihan messinkiharjojakin. semmoisia vähän partasudin oloisia mutta messinkiset ja lyhemmät ne harjakset. semmoisella kun aina välillä pyörittelee niin pysyy ok kunnossa pidempään.
mulle suositeltiin kodinkoneliikkeessä keraamiselle liedelle, joka tuleekin tällä oikein säihkyväksi. Aika arvokas purkki mutta riittää varmaan loppuiäksi. Lähtee lähes kaikki pinnat puhtaaksi, esim. nokeentunut takka, kuitenkin ympäristöystävällistä ja naarmuttamatonta.
voisit kokeilla myös fairy power sprayta, mahtavaa ainetta! ja sitten vanha kunnon kikka: ruiski tahroille pesuliuosta, anna olla hetki ja hankaa sokeripalalla. se sokeripala rouhii tosi kivasti kivettyneimmätkin tahrat pois.