Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KappAhl, Lindex vai H&M?

21.04.2006 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on ko. ketjujen valmistamista vauvan- ja lastenvaatteista? Minkä ketjun vaatteet ovat laadukkaimpia tai mitä itse tykkäätte käyttää lapsillanne. Itse olen ostanut kaikista ketjuista, mutta vauva ei ole vielä syntynyt vaatteita kuluttamaan. Tuntui vain että jo ensimmäisessä pesussa jotkut vaatteet vähän " venähti" ... Kuosiltaan vaatteet ovat kuitenkin aika kivannäköisiä ja hintakin on suht ok. Minkälaisia kokemuksia teillä, keillä jo lapsia!?

hmar, 40+4

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ostin KappAhlista jotain pojan käyttäessä 74 cm:n vaatteita mutta kokemus oli sen verran huono että enää en osta. Vaatteet menivät liian pian kotikäyttökuntoon. Nyt en kyllä edes löydä sieltä mielestäni kauniita vaatteita.

- Lindex vaatteet ovat mielestäni kauttaaltaan hyviä. Varsinkin Fix:n ja Bamse vaatteissa hinta-laatusuhde hipoo täydellisyyttä(" ,)

Ainoa miinus noissa on että ovat melkeinpä aina sitä sini-puna-valko yhdistelmää mitä ainakin minulla tulee jo korvistakin ulos. Myös Boys Planetissa on ihan ok laatuisia gollegehousuja käyttövaatteiksi. Fix:n vaatteissa sekin hyvä puoli että housuista löytyy myös malleja joissa on kunnon säädöt vyötäröllä (meillä laiha ja pitkä poika joka ei henkseleitä suostu käyttämään.)

- H&M, Mielestäni sielläkin hinta-laatusuhde on hyvä jos käyttää aikaa vaatteiden hiplaamiseen, kyllä sen jo tunnusta erottaa onko vaatteet hyvälaatuisia vai ei. Itse jätän yleensä tuolla isomman koon Disney vaatteet ostamatta koska ovat muuta mallistoa kalliimpia ja eivät niin hyvälaatuisenoloisia, vauva-aikaisiin vaatteisiin olin ihan tyytyväinen. H&M:stä meille yleensä ostetaan trikoopaitoja, neuletakkeja ja farkkuja.

Vierailija
2/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lindexin vaatteet on mun mielestä parhaimmat. Halvempia kuin KappAhlin ja paljon laadukkaampia kuin H&M:n. Meillä on varmasti yli puolet vaatteista Lindexin vaatteita tytöllä ja tyytyväisiä ollaan oltu. H&M:llä nuo vauvanvaatteet oli kanssa ihan edullisia ja hyviä, mutta nämä isompien (86cm-->) kalliimpia eikä niin hyvä laatuisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex ja H&M vaatteet ovat mun mielestä laadukkaita, mutta Kappahlin laatuun en ole tyytyväinen. Mun mielestä Kappahlin vaatteet on usein ulkoisestikin huononlaatuisia, ompeleet kiemurtelee miten sattuu ja saumat on vinossa. Mutta toisaalta taas muutama body on kestänyt käytössä todella hyvin. Eli laatu tuntuu vaihtelevan.

-Meguro

Vierailija
4/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestävät hyvin pesuja. H&M:n vaatteetkin ovat kivan näköisiä, mutta malliltaan Lindexin vaatteet istuvat meidän tytölle paremmin kuin H&M:n vaatteet. KappAhlista en ole lastenvaatteita juuri ostellut, joten niistä en osaa sanoa mitään.

Vierailija
5/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin varsinkin 80 cm saakka tosi paljon H&M:sta. Esikoinen syntyi 2002 jolloin ainakin laatu oli noissa vauvanvaatteissa niin hyvä, että yllätti positiivisesti täysin (käsitykseni H&M laadusta ennen sitä oli mikä oli). Erityisesti tykkäsin kun sai pestä kauniitakin vaatteita 60 asteessa. Harmi, että tyyli muuttuu aika rajusti yli 86 cm vaatteissa. Edelleenkin ostan jotain minun makuuni kaunista, mutta tutkin myös laatua tarkkaan ennen ostopäätöstä.

Vauvan vaatteissa Lindexiltä löytyi myös kivoja vaatteita. Koot olivat ehkä aavistuksen niukempia kuin H&M:llä. 60 asteessa pestäviin olen ollut kuitenkin aika tyytyväinen.

Leikki-ikäisen vaatteissa olenkin aika monesti sitten päätynytkin Lindexin Bamse tai Fix -vaatteisiin. Tosin jotain löytyy vielä H&M:ltä harkinnan jälkeen.

Kappahlissa pitääkin sitten tosiaan tutkia yksilö ja materiaali tarkkaan.

kerttunen

Vierailija
6/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt parhaana näistä lindexin vaatteita ja erityisesti juuri fix merkkisiä. Ne ovat hiukan hinnakkaampia, mutta laatu myös parempi ja kannattaa etsiä alennuksesta tätä merkkiä. Minäkin olen tykännyt juuri tuosta farkkujen vyötärökuminauhasta, jolla voi kiristää vyötärön sopivaksi.

Vierailija
7/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut suosikkini. Varsinkin vauvojen vaatteet ovat loistavan laatuisia. Isompien lasten vaatteiden joukosta löytyy jo kehnompiakin.

Kappahlista ostin odotusaikana vaatteita, mutta eipä ole sen jälkeen tullut ostettua...

Lindexissä on hyvälaatuista, mutta poikienvaatteiden kuosit eivät ole minua miellyttäneet.

Vierailija
8/8 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaan useimmiten. Jonkun verran on haettu Ruotsista esim. Åhlensilta.