Onko teistä epänormaalia, että 5-8v istuu vanhemman sylissä?
Meidän perheessä aivan normaalia, mutta lapsen kummitäti ihmetteli asiaa sanoen, että ei kai 5v. enää istu äidin/isän sylissä.
Kommentit (27)
Poika tuli kainaloon vielä 16v...syliin ei enää mahtunut 😁
sylikuuluulapselle kirjoitti:
No voi hyvä sylvi. 5-vuotiaat haluu vielä päiväkodissakin hoitajan syliin. Syytetäänköhän kohta päivähoitajia jostain jos lapsen syliin ottaa.
Tosin ei niin paljon ne, jotka kotonaan sitä syliä saavat. Mutta ne lapset joilla kotona se syli puuttuu niin hakevat sen päivähoidossa mielellään. Sillai vaivihkaa monesti. Tuovat kirjaa mitä lukea ja sitten syliin.
Mistä sinä tiedät kuka lapsi kotonaan saa syliä ja kuka ei.
Lapsi joka ei tule syliin, voi olla vaikka kiintymyssuhdehäiriöinen, eikä tule kenenkään syliin siksi. Silloin syy ei tosiaankaan ole että "on saanut kotona tarpeeksi syliä". Syy on se, kun ei osaa edes hakea läheisyyttä, eikä luota keneenkään.
Itse sijaisäitinä olen nähnyt ihan läheltä, miten pk;ssa on aivan tuntematon tuollainen lapsen vaurioituminen. Sitä ei edes tiedetä olevan suomalaisilla lapsilla, luullaan että se on ulkomaalaisten lastenkotilasten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä epänormaalia että strippari istuu mun polvella koko tunnin mutta ihmettelee että miksi ei puudu jalka. 70 kiloinen strippari. Mulle tuli tosi hyvä mieli että elämäni nainen kehui mun jalkavoimia.
Aika perverssiä tulla tälläiseen ketjuun puhumaan strippareista.
Kyllä meidän melkein seitsemän vuotias tulee syliin hetkeksi päivittäin. Mitä ihmeellistä siinä on, että lapsi haluaa läheisyyttä omilta vanhemmiltaan?
Mun syliin saa tulla 12-vuotiaatkin tytöt.
Meillä 6-vuotias tykkää olla isän ja äidin sylissä.
Itse olin vielä 16-vuotiaana äidin ja isän sylissä. Kun katsoo vanhoja valokuvia jostain juhlista tms, olen niissä aina isän tai äidin sylissä. :D