Oudoimpia / käsittämättömimpiä treffipalstojen profiileja mitä olet nähnyt?
Tai muuten vain sellaisia, joita et ymmärrä?
Itse en ymmärrä profiileja, joissa on ihan selkeä kuva. Ja kuitenkin profiiliin on kirjoitettu, että tässä on nyt komea mies etsimässä seuraa. Kyllä se lukija itsekin osaa katsoa, että mielyttääkö toinen silmää vai ei.
Ja tällaiset: Olen 180 cm vähän pyöreäkö työtön mies. Liikuntaa harrastan oman fiiliksen mukaan. Hakusessa olisi 155-165 cm nainen. Hoikka ja koulutettu. Ei kuitenkaan autokorjaaja yms muut miesten ammatit. Tykkää käyttää korkokenkiä ja pukeutua nahkavaatteisiin. Hiusten väri miellellään oranssihtava. Ei värjätty. Siniset silmät plussaa. Ei entuudestaan lapsia, koria. Ei pidä yhteyttä exiin. Hyvän Ja muut kauheat kriteerit.
Sitten kanssa kuvattomat ja kuvauksettomat profiilit. Ja jos käyttäjänimi on luokkaa Lumipallo666.
Kommentit (16)
Olen olettanut, että tyhjät kuvattomat ja ilman tekstiä olevat profiilit on tehty vain siksi, että pääsee katsomaan muiden profiileja. Tosin jos sellaiselta tulee viestinä joku "moi, mitä kuuluu?", niin moinen tyhjänpäiväisyys ei ainakaan minulta saa minkäänlaista vastausta.
Iskurissa oli sellaisia miehiä, joilla oli kuvassa muna pystyssä. Minusta se oli outoa, vaikka seksiseuraa hakivatkin. Mietinkin, että ovatkohan oikeasti onnistuneet niillä munakuvilla naisia saamaan.
Naisen kuvaton lähes tyhjä profiili, jonka alla lukee: haen parisuhdetta, seksi kuuluu suhteeseen. Vastasin uteliaisuuttani tähän ja pyysin treffeille. nainen vastasi yhdellä sanalla: kuva? Jätin sikseen. 685
Onko palsta sökö, kun vastaus ei lähde?
Just nää munan kuvalla "tosirakkautta" ja vaimoa etsivät herrasmiehet. Lisäksi 165cm/120kg tavallinen kaljuuntuva duunaripulliainen joka etsii "alle 70kg, akateemista pientä sporttipyllyä" hämmentää ihan inasen.
Tinderistä mieleen on jäänyt eräs mies joka haki naista edellytyksenä että nainen painaa max 50 kg. Mies oli vieläpä todella hyvännäköinen, niin kyllä ärsytti sillä itse painan 65 kg :( En sitten antanut tykkäystä.
Minulla on aika outo profiili: olen naimisissa oleva nainen ja etsin miestä hugbuddyksi tai sienestyskaveriksi. Tämä on ilmeisesti miesten mahdotonta käsittää, koska lähes kaikki tarjoavat viesteissään seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika outo profiili: olen naimisissa oleva nainen ja etsin miestä hugbuddyksi tai sienestyskaveriksi. Tämä on ilmeisesti miesten mahdotonta käsittää, koska lähes kaikki tarjoavat viesteissään seksiseuraa.
Ensin hug sitten fuck.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää viehättävältä niin onhan se nyt melkein mahdotonta ettei heteromiehelle alkaisi tulla eroottisia ajatuksia siinä halaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuvaton lähes tyhjä profiili, jonka alla lukee: haen parisuhdetta, seksi kuuluu suhteeseen. Vastasin uteliaisuuttani tähän ja pyysin treffeille. nainen vastasi yhdellä sanalla: kuva? Jätin sikseen. 685
Keskustelukumppanisi oli mies, joka on tehnyt testimielessä feikkiprofiilin naisena, ja tulee sitten palstalle ulisemaan että naisten on niin helppoa saada treffiehdotuksia. :D
Tuli kanssa mieleen eräs profiili, jossa oli lueteltu kaikki kunnat, joista voisi mieluisen kumppanin löytää. Siis ihan kaikki. Profiili oli suunnilleen:
Naista etsin. Voit olla Espoosta, Vantaalta, Helsingistä ja viereiset kunnat. Tuusula, Vihti, Mikkeli, Inari, Koli, Rovaniemi, Saimaa, Iisalmi, Kattila, Rauma, Salo, Kerava, Järvenpää, Karkkila, Turku, Tampere, Laitila, Mynämäki, Uusikaupunki, Pori ja viereiset kunnat. Kontio, Loviisa, Nummela, Veikkola, Kirkkonummi, Utsjoki ja viereiset kunnat.
AKooKoo kirjoitti:
Tuli kanssa mieleen eräs profiili, jossa oli lueteltu kaikki kunnat, joista voisi mieluisen kumppanin löytää. Siis ihan kaikki. Profiili oli suunnilleen:
Naista etsin. Voit olla Espoosta, Vantaalta, Helsingistä ja viereiset kunnat. Tuusula, Vihti, Mikkeli, Inari, Koli, Rovaniemi, Saimaa, Iisalmi, Kattila, Rauma, Salo, Kerava, Järvenpää, Karkkila, Turku, Tampere, Laitila, Mynämäki, Uusikaupunki, Pori ja viereiset kunnat. Kontio, Loviisa, Nummela, Veikkola, Kirkkonummi, Utsjoki ja viereiset kunnat.
Tavismiehenä ei voi nirsoilla asuinpaikan suhteen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää viehättävältä niin onhan se nyt melkein mahdotonta ettei heteromiehelle alkaisi tulla eroottisia ajatuksia siinä halaillessa.
Ei, vaan olen susiruma ja senkin kerron profiilissa heti alkuun. Toivoisin löytäväni miehen, joka haluaisi vain halailla, mutta se vaikuttaa olevan mahdoton tehtävä. -10
En käritä ollenkaan noita, silläihminen pitää näjdä oikeesti. Siis tarkotan naamatusten, ei netissä.
Vierailija kirjoitti:
En käritä ollenkaan noita, silläihminen pitää näjdä oikeesti. Siis tarkotan naamatusten, ei netissä.
Siis tietenkin on tarkoitus nähdä naamatusten, mutta ensin on viisaampaa vaihtaa viestejä, jotta voi selvittää onko ihminen sellainen jonka haluaa nähdä naamatusten. Kaikki eivät ole, vaan tuolla on kaikenlaisia hulluja liikenteessä.
Noita ihmettelen itsekin. Myös profiilit, jotka alkavat näin: Erosta on jo hetki. Pitkän synkän ajanjakson jälkeen olen alkanut nähdä valoa tunnelin päässä. Oletko sinä valoni?
Itse en ainakaan aloittaisi omaa seuranhakuilmoitusta tuolla tavalla. Muista en sitten tiedä.