Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivoja kaukokohteita pinoon!

Vierailija
21.04.2006 |

Suunnitellaan 3 vuoden päähän lomaa ja on kiva jo nyt alkaa miettimään mihin sitä mentäisiin. Aikuisia 2 ja lapsia 2 iät matkalla (5v ja 13v). Mietimme lomaa jossain vähän kauempana ja mielellään all inclusive hotellissa.

Antakaa vinkkejä ja kokemuksia, kiitos ja hyvää viikonloppua kaikille!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole yhtään ulkomaantunnelmaa, ihan kuin olisit jossain kylpylässä lomalla.

Vierailija
2/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun käsitys lomasta ja iteysti pitää olla kiva mesta kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän tuollaisessa lomassa kuitenkin aina miettiä kaikki tekemiset että ollaan siihen ja siihen aikaan hotellilla syömässä.

Vierailija
4/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi kun on vasta 5 vuotias. Olen itse matkustanut all inclusive hotelleissa sekä ihan oma toimisesti. Lasten kanssa se on helppoa kun on kaikki siinä hotelli alueella eikä se kuitenkaan merkitse sitä etteikö voisi muutakin tehdä. Lapset rajottaa matkustamista jonkin verran ja niiden ehdoilla täytyy matkustaa kun ne ovat pieniä. Suosittelen kohdetta joka on max. 10h lennon päässä ja tietekin mieluiten yölento. Dubai, malediivit on aika kivoja kohteita. Dubai esim on tosi siisti ja siellä on paljon sekä lapsille että aikuisille.

Vierailija
5/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee siitä ongelmaa, mutta ongelma olisi oikeasti löytää kivaa ruokapaikkaa ja siellä sitten tilata ja odottaa annoksia ja sitten taas odottaa laskua jne. menee aina toista tuntia siihen syömseen rafloissa. Meille tuo vain olisi paras vaihtoehto. Kiitos vinkistä Karibia kuullostaa ihanalle!

Vierailija
6/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos menee jollekin hotellisaarelle eikä harrasta sukellusta.

Vierailija
7/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaan esim 9 aamulla, niin sitten ei tuo vaihtoehto varmaan ole hyvä. Hotelleissa on parin kolmen tunnit luikumat.

Vierailija
8/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä maan all-inclusive -tasoa, olen itse ollut omatoimimatkalla siellä.

Vierailija
9/9 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miehen 40-vuotismatka joten hän sen viimekädessä päättää.. tuo Karibia varmaan on hänen (tai Malediivit) mieleen.

Itsellä kriteerit, etten kokkaa ja ettei tarvitse ruoka-asioista huolehtia+ hotellilla tulee olla hyvä taso.+ lomakohteessa ei saa olla silmiinpistävää köyhyyttä paikallisilla (pedofiliaa tai prostituutiota)tälläistä en kestäisi.