Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syöt iltapalaksi?

Vierailija
31.03.2018 |

Kysymyksenä siis, että mitä syöt, ei se, että jätätkö syömättä. Ja mihin kellonaikaan/monta tuntia ennen nukkumaanmenoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suuri salaisuus.

Vierailija
2/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen sänkyyn, sammutan telkkarin, otan hyvän kirjan käteeni, alan lukea ja syön pähkinäsekoitusta. Noin 80-100 grammaa menee illassa.

Sanotaan että pähkinät lihottaa, ei minua ainakaan. (167 cm/53 kg)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen sänkyyn, sammutan telkkarin, otan hyvän kirjan käteeni, alan lukea ja syön pähkinäsekoitusta. Noin 80-100 grammaa menee illassa.

Sanotaan että pähkinät lihottaa, ei minua ainakaan. (167 cm/53 kg)

Aikamoinen potsi.

Vierailija
4/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kuppi kahvia ja kaksi juustovoileipää. Juusto vaihtelee Oltermannista *Edamin kautta Polariin. Leipänä joko kunnon ruisleipää tai täysjyväsekaleipää. Joskus keitän tai paistan pari munaa lisäksi, jos on nälkä. Toisinaan saatan syödä jugurttia tai pari mandariinia. Syön iltapalan jo varhain, kuuden kieppeissä, jolloin vältän yöllisen närästyksen / refluksin. Ja enne kuin joku älähtää, niin sillä ei ole mitään väliä, mitä syön illalla, jos syön liian myöhään nukkumaanmenoa ajatellen. Kahvi ei muuten minua närästä, jos maltan antaa sen jäähtyä sopivan lämpimäksi, pikemminkin se toisinaan rauhoittaa närästyksen.

Vierailija
5/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä on päivän aikana tullut syötyä ja milloin olen syönyt päivällisen.

Siemennäkkäriä tai tattarinäkkäriä tai schärin ohutta gluteenitonta leiväkettä 1-2 kpl, päällä voita tai tuorejuustoa sekä juustoa tai meetvurstia tai keitettyä kananmunaa. Teetä hunajalla ja maitotilkalla.

Tai sitten vispipuuroa vaniljasokerilla ja kevytmaidolla.

Tai maustamatonta jugurttia tai rahkaa tai viiliä ja marjoja tai hedelmää.

Tai päivälliseltä tähteeksi jäänyttä salaattia ja siihen vaikka babybel juusto tai keitetty kananmuna tai fetaa sekä jotain kastiketta tai oliiviöljyä.

Jos päivällinen oli runsas ja myöhäinen, saatan ottaa illalla vain teetä ilman syömisiä.

Vierailija
6/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villisian kautta teutateksen.

Vierailija
7/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ruisleipää paistetuilla kananmunilla n. 4-5 tuntia ennen nukkumaan menoa.