Mustasukkaisuus/hylätyksi tulemisen tunne ystävyyssuhteessa
Haluaisin jollekulle puhua tästä mieltä vaivaavasta asiastani.
Onko kukaan kokenut vastaavaa, nimittäin meitä oli kolme naista. Tutustutin kaksi heistä keskenään ja ajattelin että olisi nyt mukavaa yhdessä tehdä kaikenlaista mm.matkustaa. No kävikin niin että nämä kaksi kaveriani löysivät toisensa ja näin eivät kaipaa enää minun seuraani. Olen todella harmissani mutta mietin voinko tehdä asialle mitään. Minulla on hylätyksi tulemisen tunnelukko ja se vain tuntuu vahvistuvan tällaisista kokemuksista. Ehkä halusin vain purkaa asiaa jonnekin ja kuulla onko teillä muilla vastaavia kokemuksia. Tuntuu vaan niin pahalta ja yksinäiseltä :(
Kommentit (5)
On käynyt juuri noin.
Tiedän tunteen.
Minulla on aina ollut sellainen ulkopuolisuuden tunne kaveriporukoissa ja suvussa. En tiedä miksi jättäydyn tai minut jätetään usein pois porukoista. Minusta tuntuu, että kanssani kyllä mielellään ollaan kunhan itse olen aloitteellinen, mutta toisin päin suhteet eivät toimi, eli puhelin ei soi eikä kutsu käy tähän suuntaan.
Varmaan tuntuu kurjalta, mutta sekin oli ikävää kun ystävä sanoi olevansa musta mustasukkainen. Otin etäisyyttä tähän ystävään.
Itse myös tunnen oloni ulkopuoliseksi usein. En tiedä mistä se johtuu.
:(