Miksi miehet haluavat nähdä alapääni?
Eilen taas kesksutelin aluksi fiksulta tuntuvan nuoren miehen (26v) kanssa. No ensin hän kysyi vaihdetaanko kasvokuvat. No mikäs siinä, tuon vielä ymmärrän ja on ihan normaalia joten vaihdoimme ne. Sitten alkoi kinuamaan lisää kuvia. No tästä vähän jo ärsyynnyin sillä lähetin selvän kuvan itsestäni josta näki hyvin miltä näytän. Lähetin kuitenkin toisen selfien. Siinä sitten jutusteltiin ja hetken päästä vinkui taas kuvaa. Lähetin taas. No sitten pyysi p*llukuvaa. Oikeesti miksi??? Sanoin että anti olla koko jutun ja blokkasin miehen. Olenko mä liian vanha (29v) vai mikä tää juttu on sillä mä en ymmärrä mitä mies tekee sillä tiedolla minkä näköinen alapää mulla on?
Kommentit (29)
Mies näkee naisen ala- ja muustakin päästä juuri sen verran, kuin nainen haluaa näyttää. Toivottavasti kukaan ei ole niin pälli, että rupeaisi netissä jakamaan kuvia intiimeistä osistaan, voihan olla , että tulevaisuden urallekin tulee loppu, kun kuvat sopivasti löytyvät internetin uumenista aikanaan.
Miehenä pitää kommentoida että on ihan hyvä nähdä nainen alasti hyvissä ajoin,jos ei runko ja tissit miellytä on turha jatkaa tapailua.
Pettymys on iso ja molemminpuolinen jos ollaan tapailtu,viestitelty ja ekan kerran vaatteet pois eikä muna seisokaan.
Mulle nyt on ihan sama miltä römpsä näyttää,mutta sellainen vähän runsaampi on parempi.
Ota kuva sieltä römpsän sisältä, katotaan millaiset arvostelut äijä pistää :D
Suosittelen alapää kuvan jakamista sekä miehille että naisille.
En voisi kuvitellakaan tapaavani ikinä naista jonka pimppaa en olisi ensin kuvissa nähnyt.
Kyllä se alapää kertoo miehelle paljon. M37
Siis toi on just toi kuvottava miestyyppi, joka itse lähettää kuvia ihan pyytämättä, tai sanoo n. kolmannessa viestissä jotain kuvottavaa.
Oot varmaan hieman liian vanha näihin tinder-juttuihin. Teinipissikselle on ihan normaalia postata tissi-, pimppa-, perse- ym herutuskuvia.
Kyllä. Ei halunnut sinusta mitään vakavaa. Pilaili kustannuksellasi ja katsoi mihin asti olet valmis menemään. Alapääkuva olisi mennyt sitten kavereille.