Miksi miehet haluavat nähdä alapääni?
Eilen taas kesksutelin aluksi fiksulta tuntuvan nuoren miehen (26v) kanssa. No ensin hän kysyi vaihdetaanko kasvokuvat. No mikäs siinä, tuon vielä ymmärrän ja on ihan normaalia joten vaihdoimme ne. Sitten alkoi kinuamaan lisää kuvia. No tästä vähän jo ärsyynnyin sillä lähetin selvän kuvan itsestäni josta näki hyvin miltä näytän. Lähetin kuitenkin toisen selfien. Siinä sitten jutusteltiin ja hetken päästä vinkui taas kuvaa. Lähetin taas. No sitten pyysi p*llukuvaa. Oikeesti miksi??? Sanoin että anti olla koko jutun ja blokkasin miehen. Olenko mä liian vanha (29v) vai mikä tää juttu on sillä mä en ymmärrä mitä mies tekee sillä tiedolla minkä näköinen alapää mulla on?
Kommentit (29)
Tuo lienee sitä miestyyppiä, joka lähettelee omia alapääkuviaan naisille kysymättäkin. Sinuna pakenisin vielä, kun voin.
No en tuollaisia kuvia tajua. Livenä alastonta naista parempaa ei olekkaan.
tuulitunneli kirjoitti:
Se alapää vaan sattuu kertomaan naisesta aika paljon.
Postaatteko te aikuiset ihmiset oikeesti genitaalejanne toisille ihan avoimesti kun kaikki ne kuitenkin tallentuu jollekin NSAn hemmojen runkkukansioon? Oikeesti? Ihminen joka noin tekee on sekaisin.
tuulitunneli kirjoitti:
Ai silloinkin, kun on tyyliin kuvassa pelkkä karvatupsu? Mitä se kertoo? Ehkä joillakin aidoilla blondeilla se on jotakin muuta kuin musta, ehkä ei.
tuulitunneli kirjoitti:
just joo
Mutta miksi sitä alapäätä täytyy mystifioida?
tuulitunneli kirjoitti:
Kertoisitko mitä se kertoo? Sen, että olenko posliini vai luomu? Sen, onko mulla isot häppärit vai viiva? Mitä väliä noilla asioilla on? Ap
Ihan sairasta, mä haluaisin kaataa kuumaa mustaa tervaa tuollaisen kikkelikusipään päälle.
Mitä mies tekee naisella, joka ei edes näytä alapäätään?
Alapää on sielun peili.
T. Runoilijamies
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta, mä haluaisin kaataa kuumaa mustaa tervaa tuollaisen kikkelikusipään päälle.
Olet sairas. Hakeudu hoitoon. Sinä varmaan hyväksyt myös naisten kasvoille heitetyt hapot.
Vierailija kirjoitti:
tuulitunneli kirjoitti:
Juurikin näin. Kyllä miehilläkin on oikeus nähdä millainen römpsä siellä on odotettavissa. Naisethan muka hylkäävät miehiä ruman tai liian pienen peniksen takia vaikka totuus onkin se, että mies ei jyystä toista kertaa väljää ja rumaa torttua.
En ole koskaan hylännyt miestä hänen peniksen ulkonäön takia. Ei voisi vähempää kiinnostaa minkä näköinen se on. Ap
Piparit ja tortut näkösälle. Muuten ei tipu pääsiäismunaa.
Vierailija kirjoitti:
Piparit ja tortut näkösälle. Muuten ei tipu pääsiäismunaa.
Sairas maailma että nykyään seksikumppanitkin valitaan alapään ulkonäön takia. Olen mielummin ilman. Ap
Tajuat varmaan ap, että nää vastaajat vedättää sua :D Tajuathan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Hakeudu hoitoon. Sinä varmaan hyväksyt myös naisten kasvoille heitetyt hapot.
Hakeudu itse hoitoon stanan kusipæä. Tietenkin hyväksyn miesten halun heittää happoa naamalleni, vtun urpo.
Vierailija kirjoitti:
Tajuat varmaan ap, että nää vastaajat vedättää sua :D Tajuathan?
Vedättikö tuo eilinen mieskin siis? Ihan vitsillä halusi nähdä alapääni? Ap
Vierailija kirjoitti:
Innie-miehenä ymmärrän häntä täysin. Se on henkisesti raastavaa uhrata aikaa jutusteluun ja tapaamiseen ja sitten sieltä paljastuukin dumbon korvat. Me miehetkin ollaan herkkiä.
No siinä tapauksessa varmaan ihan hyvä että blokkasin kyseisen miehen sillä mulla ei ole innie. En siis menettänyt mitään, en olisi hänelle kelvannutkaan. Ap
Tuollaiset miehet on urpoja. Hyvä että selvisi ajoissa etkä tuhlannut aikaasi enempää tuohon!