Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN olette onnistuneet tulemaan raskaaksi?

Vierailija
31.03.2018 |

Tyhjentävät vastaukset ja neuvot kehiin. Miten se sitten onnistui?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa sukupuoliyhdyntä ja opi.

Vierailija
22/25 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa ultrassa gynellä näkyi puhkeamassa oleva munarakkula. Gyne kehoitti olemaan yhdynnässä sinä, ja seuraavana päivänä. Olin siis lapsettomuustutkimuksissa. Minulla oli todella epäsäännöllinen kierto, enkä osannut tunnistaa ovulaatiota. Raskaus sai siis tuolloin alkunsa! Nostin kyllä kintut yhdynnän jälkeen seinälle, ja pysyttelin sängyssä puolisen tuntia. :)

Toisen kerran tulin suht helposti raskaaksi. Nykyään kiertoni on säännöllinen, ja tunnistan ovulaation, mutta minut on steriloitu.

"Nostin kyllä kintut yhdynnän jälkeen seinälle, ja pysyttelin sängyssä puolisen tuntia"

Oikeasti huvittavaa, että joku vielä uskoo tuohon rölläykseen.

Pitäisiköhän itsekin laittaa liikkeelle huhu esim. että kossukännit seksin jälkeen parantavat raskaaksitulon mahdollisuutta.

Itsekin olen aina nostanut jalat ylös. Näin maalaisjärjellä ajateltuna paremmat mahdollisuudet kun niin että heti ylös ja pesulle.

Ei siitä haittaakaan ole eli miksi ei 😀

Itse olen saanut neljä lasta. Kaikki ekasta kierrosta, kerta on riittänyt. Ja nostin ne jalat ylös 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivf

Vierailija
24/25 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole onnistunut tulemaan raskaaksi vaikka kuinka olisin seksiä harrastanut.

-Pertti

Vierailija
25/25 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli raskaaksi vähän kuin vahingossa, kun lopetimme kuumemittarin, almanakan yms raskauskalenterien käytön.

Samalla selvisi että vaimo oli laskenut oman ns. hedelmällisen päivänsä yleensä kolme päivää liian myöhään.

Ja sinä uskot.