MITEN olette onnistuneet tulemaan raskaaksi?
Tyhjentävät vastaukset ja neuvot kehiin. Miten se sitten onnistui?
Kommentit (25)
Kalevalasta tuttu keino eli puolukan syömällä
Vaimo tuli raskaaksi vähän kuin vahingossa, kun lopetimme kuumemittarin, almanakan yms raskauskalenterien käytön.
Samalla selvisi että vaimo oli laskenut oman ns. hedelmällisen päivänsä yleensä kolme päivää liian myöhään.
Ollaan aina naitu miehen kanssa vähintään joka toinen päivä. Koskaan ei olla mitään hedelmällisiä aikoja metsästetty. Naisen orgasmi kuulemma myös auttaa asiaa. Kolme lasta saatiin ja sitten mies ottii vasektomian.
Sitä itsekin ihmettelen. Olin varmaan riittävän nuori, eli hedelmällistä aikaa oli jäljellä. En stressannut tikuttamalla ovulaatiota.
Kaksi kertaa raskautunut 1-2 kk ”yrittämisellä”. Seksiä vaan riittävän usein ;)
Ihan silleen perinteisesti sitä kauneinta harjoittamalla.
Nus, nus. Miksi pitää yrittää lasta? Jos ei tule niin ei tule, luonnonlaki :)
Kannattaa olla ylipainoinen ja yli 30v. Viimeisimmällä kerralla olin 36v ja BMI 36 ja tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta.
Kannattaa odottaa että on yli 35-vuotias ja alkaa yrittää vasta sitten.
Kaikki oviksen metsästykset ja muut roskakoriin, peitto vaan heilumaan vähintään joka toinen päivä.
Vahingossa ultrassa gynellä näkyi puhkeamassa oleva munarakkula. Gyne kehoitti olemaan yhdynnässä sinä, ja seuraavana päivänä. Olin siis lapsettomuustutkimuksissa. Minulla oli todella epäsäännöllinen kierto, enkä osannut tunnistaa ovulaatiota. Raskaus sai siis tuolloin alkunsa! Nostin kyllä kintut yhdynnän jälkeen seinälle, ja pysyttelin sängyssä puolisen tuntia. :)
Toisen kerran tulin suht helposti raskaaksi. Nykyään kiertoni on säännöllinen, ja tunnistan ovulaation, mutta minut on steriloitu.
Ihan sitä itseään harrastamalla, ensimmäisestä yrityskierrosta sai kumpikin lapsemme alkunsa. Olin tuolloin 25v ja pari kk vaille 27v.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa ultrassa gynellä näkyi puhkeamassa oleva munarakkula. Gyne kehoitti olemaan yhdynnässä sinä, ja seuraavana päivänä. Olin siis lapsettomuustutkimuksissa. Minulla oli todella epäsäännöllinen kierto, enkä osannut tunnistaa ovulaatiota. Raskaus sai siis tuolloin alkunsa! Nostin kyllä kintut yhdynnän jälkeen seinälle, ja pysyttelin sängyssä puolisen tuntia. :)
Toisen kerran tulin suht helposti raskaaksi. Nykyään kiertoni on säännöllinen, ja tunnistan ovulaation, mutta minut on steriloitu.
"Nostin kyllä kintut yhdynnän jälkeen seinälle, ja pysyttelin sängyssä puolisen tuntia"
Oikeasti huvittavaa, että joku vielä uskoo tuohon rölläykseen.
Pitäisiköhän itsekin laittaa liikkeelle huhu esim. että kossukännit seksin jälkeen parantavat raskaaksitulon mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla ylipainoinen ja yli 30v. Viimeisimmällä kerralla olin 36v ja BMI 36 ja tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta.
Tämä. Mitä lihavampi niin sen paremmin on tägännyt.
👌👈💦