Miten pääsen armeijaan, olen 58v ja nainen.
Miten armeijaan haetaan? Haluan suorittaa asepalveluksen ja puolustaa Suomea. Miten pääsen armeijaan. Olen 58v ja nainen.
Kommentit (32)
Sodeen varmasti tarvitaan munkinpaistajia. Se on ihan mukavaa puuhaa. Samalla saat katsella salskeita nuoria miehiä ja vähän flirttaillakin ;)
Älä lannistu. Kysy Te- keskuksesta onko niillä : Miten pääsen armeijaan, olen 58 v. aktiivinen kotirouva Riihimäeltä - kursseja.?
No, tuo on ihan höpö höpöä. 58-vuotiaat Hankasalmelais-naiset tietävät että tuossa isässä ei enää asepalvelusta suoriteta. Olet kotoisin Porvoosta ja ja voit hakeutua Porvoon kodinturvajoukkoihin.
T: Hankasalmelainen
Onko munsalassa varuskunta? Haluan munsalaan varuskuntaan, koska olen munsalasta. Haluan vain munsalaan, en muualle. En Porin prikaatiin, munsalaan.
Saako muonituskeskuksessa makaronilaatikkoa? Siis vain 200 grammaa?
Vierailija kirjoitti:
Eivät valitettavasti huoli meitä iäkkäämpiä naisia. Itsekin olisin halunnut käydä armeijan, mutta olin 27-vuotias kun Suomessa ekat naiset pääsi armeijaan, enkä ollut valittujen joukossa.
Yritintkö useita kertoja vai oliko se edes mahdollista?
Miten pääsen armeijaan. Lennostoon tekisi mieli mutta tykistö kävisi myös. Olen 58v ja nainen.
Sotkuun? Mun tuttu oli työllistämistuella toimistotöissä, mutta en tiedä pääseekö palkkatuella sinne enää nykyään.
Haluan armeijaan jos hätätila tulee Suomeen, että tietää mitä nappuloita täytyy painaa. Ole riihimäkeläinen, hyvinkin aktiivinen ja viehättävä kotirouva. Koen että minulla on vielä paljon annettavaa. 58v ja nainen.
Minua itketti kun olin 31 ja minulle kerrottiin täällä aaveella että olen liian vanha armeijaan. Ja olin "vasta" 31 nainen ja Vantaalta.
Voiko joku ommella minulle munsalan kansallispuvun? Tarjoan 200 grammaa makaronilaatikkoa ja virkeitä voileipiä. Vanukasta en voi tarjota kun mies söi ne.