Miten pääsen armeijaan, olen 58v ja nainen.
Miten armeijaan haetaan? Haluan suorittaa asepalveluksen ja puolustaa Suomea. Miten pääsen armeijaan. Olen 58v ja nainen.
Kommentit (32)
Miten pääsen armeijaan. Olen 58v ja nainen. Pääsenkö ja mien armeijaan,olen 58v ja nainen ja Riihimäeltä. Ottavatko armeijaan jos on Riihimäeltä ja 58v ja nainen?
Ikäsi on esteenä armeijan suorittamiselle.
Mitäpä jos lukisit Puolustusvoimien sivuja. Miten voit olla noin avuton tiedonetsimisessä.
Miten pääsen armeijaan, olen Riihimäeltä, 58v, nainen ja nykyään aktiivinen kotirouva. Haluan armeijaan, miten Riihimäeltä pääsee armeijaan?
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi on esteenä armeijan suorittamiselle.
Eikä ole. Ei ne voi olla ikärasisteja siellä.
En ole alkujaan Riihimäeltä vaan Hankasalmelta, mutta haluan armeijaan. Miten pääsen armeijaan, olen 58v ja nainen.
Eivät valitettavasti huoli meitä iäkkäämpiä naisia. Itsekin olisin halunnut käydä armeijan, mutta olin 27-vuotias kun Suomessa ekat naiset pääsi armeijaan, enkä ollut valittujen joukossa.
Katso löytyykö esim. Leijona Gateringilta avoimia työpaikkoja. Muistan joku kuukausi sitten nähneeni ilmoituksen täällä asuinpaikkakunnallani.
No kyllä toi ikä vielä, mutta että riihimäki...
Lähimmäs varusmiespalvelusta pääset hakemalla siivojaksi jollein kasarmille.
Ne ottaa mielellään vanhempia naisia, niin ne ei herätä panohaluja nuorissa miehissä.
Ja laskevat sen varaan, että niissä joissa halut vieläkin heräävät, niin kysyntä ja tarjonta kohtaavat kun kiimasimmat nuss ivat ikäneitoa ilman raskauden pelkoa.
Paperit (ja mällit) sisään vaan!
Vierailija kirjoitti:
En ole alkujaan Riihimäeltä vaan Hankasalmelta, mutta haluan armeijaan. Miten pääsen armeijaan, olen 58v ja nainen.
Suurin este on tuo että olet Hankasalmelta kotoisin ja asut nyt Riihimäellä.
Jos olisit esim. Siilinjärveltä alkujaan ja nyt Riihimäkeläinen voisi jokin mahdollisuus
Olla päästä kutsuntoihin.
Liity MNL:ään
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen armeijaan, olen Riihimäeltä, 58v, nainen ja nykyään aktiivinen kotirouva. Haluan armeijaan, miten Riihimäeltä pääsee armeijaan?
Aktiivinen kotirouva? Millä tavalla olet aktiivinen?
Ruokalan keittäjäksi voit päästä.
Et millään. Kuulut nostoluokkaan. Jos Lotta Svärd perustettaisiin niin sinne voisit hakea kahvinkeittäjäksi tai ruumiinpesijäksi.
Lähde sotilaskotitoimintaan mukaan! Pääset paraatipaikalle katsomaan armeijan elämää.
Soitat sotilasläänin esikuntaan ja kysyt sieltä neuvoja. Tottakai ne ottaa vapaaehtoisia.