Miksi ihmiset ovat niin negatiivisia koko ajan?
Kommentit (32)
Suomessa se in joku rutto. Jos sitten on niitä terveitä ihmisiä niin heille ollaan sitten katellisia.
Muoti sen myös kertoo! Pelkkää mustaa jopa lapsille! Helsingissä kaikki mököttävät hupum sisällä.
Miksi suomalaiset eivät näe sitä arjen kauneutta? Miksi ei anneta arvoa ympäristölle, tekemisille ja itselleen?
Minua on toden teolla alkanut pelottamaan tätä maailman jäätävä masentuneisuutta ja negatiivisuutta.
Tällaista on tullut nyt vasta 15 vuoden aikana.
Voima, rakkaus ja sivistyneisyys ovat ne asiat jotka kantavat vaikka kiven läpi.
Piristykää kirjoitti:
Suomessa se in joku rutto. Jos sitten on niitä terveitä ihmisiä niin heille ollaan sitten katellisia.
Muoti sen myös kertoo! Pelkkää mustaa jopa lapsille! Helsingissä kaikki mököttävät hupum sisällä.Miksi suomalaiset eivät näe sitä arjen kauneutta? Miksi ei anneta arvoa ympäristölle, tekemisille ja itselleen?
Minua on toden teolla alkanut pelottamaan tätä maailman jäätävä masentuneisuutta ja negatiivisuutta.
Tällaista on tullut nyt vasta 15 vuoden aikana.
Voima, rakkaus ja sivistyneisyys ovat ne asiat jotka kantavat vaikka kiven läpi.
Voisin rakastua sinuun 😍
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat? Palstaan?
Ihan yleisesti vain kaikkeen. Ikävistä jutuista puhutaan aina niin paljon enemmän kuin niistä kivoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin palstamammoilla munanpuute sen aiheuttaa.
Aina puhutaan palstamammoista vaikka moni mieskin kirjoittelee täällä... miksi näin?
Hei aikuiset ihmiset mikä tarve teillä on trollata niin paljon ja purkaa kaiken tähän? Vauva palstan muutettaisi koko Suomi jos keskityttäisi hyviin asioihin.
Niin itsetuhoista kansa!!
Elämä on nyt vaan on monille mustavalkoista.
Koska vitutuksen määrä on vakio. Jos jokin asia paranee, toinen huononee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen paljon onnellisempi nyt kuin vaikkapa 10 vuotta sitten.
Positiivinen pelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan palstamammoista vaikka moni mieskin kirjoittelee täällä... miksi näin?
En usko, että miehet kärsivät munanpuutteesta.
Suomessa on harvinaisen negatiivisia ihmisiä, oon miettinyt, että jotain tekemistä on sodilla, '90-luvun lamalla ja sosiaalidemokratialla.
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen pelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miehet kärsivät munanpuutteesta.
Oletko koskaan kuullut homoseksuaaleista?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on harvinaisen negatiivisia ihmisiä, oon miettinyt, että jotain tekemistä on sodilla, '90-luvun lamalla ja sosiaalidemokratialla.
Kokoomuksen Susanna Koskiko tänne saapui jakamaan mietteitään?
Vierailija kirjoitti:
Peerus asioiden tulisi olla kunnossa, muuutoin ihminen ajelehtiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. :D
No nyt tuli itsellekin negatiivinen fiilis! 😥
Ne nauttivat siitä, ei kai sille muuta selitystä ole. Itse feidasin negatiiviset valittajat ym kieroilijat jotka yrittivät upottaa minutkin samaan suohon, ja suosittelen samaa muille joita asia korpeaa. Nyt elämä hymyilee.
Sori hei jos teillä on kurjaa, mutta ei se mun vika ole, enkä aio siitä kärsiä.
En mä ole ollenkaan negatiivinen, oon varsin hyväntuulinen ihminen ja mahdollisuuksien löytäminen pettymyksistä on mun erityisvahvuus. Mutta täällä tulkitaan munkin juttuni helposti negatiivisiksi jos olen eri mieltä ja sanon kärkevästi. Ei nää oikeasti ole ollenkaan samat asiat.
Enn tiedä. En minää ainakaa jaksa enää välittää. Kun kesän lämpö koittaaa niin soro noo.