Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pidätkö siitä jos mies on huolehtivainen?

Vierailija
30.03.2018 |

Lohduttaa kun itket, huolehtii sinusta jos olet kipeä, puolustaa jos joku pahoittaa mielesi tai uhkaa sinua jotenkin ja haluaa kaikella tavalla toimia kallionasi. On kypsä ja vastuullinen, antaa sinun näyttää tunteesi vapaasti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että liika on liikaa, mutta mielestäni on silkkaa ylpeyttä ja ylimielisyyttä, jos ei kestä minkäänlaista huolehtimista toiselta. Jos on jatkuvasti sellainen "kyllä minä itsekin pärjään" asenne, niin se on aika vastenmielistä. Se että joku välittää ja huolehtii ei tarkoita että hän olettaisi ettet itse pärjäisi.

No joo, mutta on olemassa miestyyppi, joka on kuin kanaemo. Ex-poikayståväni esim. soitti kun olin ollut tyttöjen kanssa yhdellä siiderillä, että pääsinkö turvallisesti kotiin. Joo, pääsin, miksen olisi päässyt. Kello oli 23, kun tämä huolehtivaisuus nosti päätään. Hän myös laittoi tuulilasinpesunesteet aina autooni. Sanoin joskus, että voin laittaa itse, mutta ei, hän halusi olla avuksi.

Vierailija
22/24 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka tahtovat olla koko ajan kylki kyljessä kiinni, noin kuvaannollisesti. Pidetään kiinni kädestä aina julkisilla paikoilla, soitellaan monta kertaa päivässä, kerrotaan fb:ssa vain, mitä "me" olemme nyt tehneet, esim. vietettiinpä tämä päivä Ikeassa. Eihän siinä mitään, jos nainenkin haluaa, että kaikki tehdään yhdessä. Kun minä itse en ole mikään läheisriippuvainen, en toivo mieheltäkään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroidit on aika laaja käsite...

Vierailija
24/24 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: