Nainen, pidätkö siitä jos mies on huolehtivainen?
Lohduttaa kun itket, huolehtii sinusta jos olet kipeä, puolustaa jos joku pahoittaa mielesi tai uhkaa sinua jotenkin ja haluaa kaikella tavalla toimia kallionasi. On kypsä ja vastuullinen, antaa sinun näyttää tunteesi vapaasti.
Kommentit (24)
On miehiä, jotka tahtovat olla koko ajan kylki kyljessä kiinni, noin kuvaannollisesti. Pidetään kiinni kädestä aina julkisilla paikoilla, soitellaan monta kertaa päivässä, kerrotaan fb:ssa vain, mitä "me" olemme nyt tehneet, esim. vietettiinpä tämä päivä Ikeassa. Eihän siinä mitään, jos nainenkin haluaa, että kaikki tehdään yhdessä. Kun minä itse en ole mikään läheisriippuvainen, en toivo mieheltäkään sellaista.
Steroidit on aika laaja käsite...
Vierailija kirjoitti:
Steroidit on aika laaja käsite...
Sori, väärä ketju.
No joo, mutta on olemassa miestyyppi, joka on kuin kanaemo. Ex-poikayståväni esim. soitti kun olin ollut tyttöjen kanssa yhdellä siiderillä, että pääsinkö turvallisesti kotiin. Joo, pääsin, miksen olisi päässyt. Kello oli 23, kun tämä huolehtivaisuus nosti päätään. Hän myös laittoi tuulilasinpesunesteet aina autooni. Sanoin joskus, että voin laittaa itse, mutta ei, hän halusi olla avuksi.