Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnesyömisestä, apua kaipaan!

Vierailija
30.03.2018 |

Tiedostan että syön kestääkseni jonkun tunteen. Olen kovasti yrittänyt miettiä, mikä tunne se tarkalleen on tai mitä siellä on taustalla mutta vielä en ole päässyt selville.

Te joilla on ollut samanlaista, miten olette onnistuneet lopettamaan sen? Tiedän useimmiten että nyt on kyse tilanteesta jolloin syön tunteisiin, mutta monesti en pysty lopettamaan. Kaikki (järkevät) vinkit ja ideat on tervetulleita!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tunteiden sekoittaminen syömiseen ja ota järki käteen. Älä tee itsestäsi säälittävää olentoa, vaan selviytyjää.

Vierailija
2/4 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä tapana tehdä niin että kiireisen ja stressin täyteisen työpäivän jälkeen ostan kaupasta pakastepizzan ja jälkiruoaksi suklaata :D

Tai jos muuten suren yksinäisyyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä turrutan ahdistuksen sokerilla. Jos nukun vähän, unenpuute laukaisee ahdistuksen. Väsymykseen auttaa kahvi ja sokeri ja samalla ahdistuskin lievittyy. Toisaalta sokeria pitää saada jatkuvasti, koska myös sokerin puute laukaisee ahdistuksen.

Tässä syy, miksi olen ylipainoinen.

Vierailija
4/4 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ottaa uuden käyttäytymismallin kun jokin alkaa ahdistamaan ja tietää et alkaa mättämään herkkuja suuhun?

Lähtee joka kerran ulos ja kävelemään. Kävelee pari-kolme kilsaa ainakin. Eikä syö mitään kun tulee lenkiltä vain vettä lasillinen tai kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi