Olenko ainut, jota "jatkuva uutisointi" tiettyjen ihmisten tekemisistä ärsyttää?
Ja kyllä, mun mielestä on erittäin ikävää, että esim. Heidi Foxellille on sattunut niin paljon ikäviä asioita vuosien aikana. Ensin ampuminen, lukuisat leikkaukset, sitten leukemia.
Tuntuu siltä, että iltalehti nostaa aina aika-ajoin nämä tietyt henkilöt julkisuuteen, vaikka esim. Heidin tapauksessa varmasti haluaisi keskittyä paranemiseen.
Sama homma on tapahtunut Sara Forsbergin kanssa. Kaikki, mitä "kielinainen" tekee, uutisoidaan.
Kommentit (5)
Et ole. Tuon Heidin tapauksesta uutisoinnin ymmärrän, onhan hänelle tapahtunut ihan liikaa ja ihmisiä varmasti kiinnostaa. Mutta joidenkin wannabe-julkkisten ei-mitenkään-ihmeelliset tapahtumat, ketä kiinnostaa?! Ärsyttää todellakin klikata auki "uutista", joka on tyhjää täysi. Mutta toisaalta, valtakunnassa kaikki hyvin, jos kaikki "turha" pääsee esille.
Pakottaako joku sinua lukemaan ne uutiset? Jos näin on, miten olet päätynyt tuollaiseen tilanteeseen.
Kun töissä näen lööppejä, niin tottakai olen huomannut, että välillä joistain niitä otsikkoja revitään enemmän kuin toisista. Lehtien tarkoitus on kuitenkin myydä juttuja eli nuo lööppikuninkaat ja -kuningattaret eivät suinkaan saa itse valita, ovatko siellä lööpissä aiheena.
Et ole ainoa!