Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette ostaneet naiselle lahjaksi?

Vierailija
04.05.2023 |

Tai mitä te naiset itse haluaisitte?

Olen ostanut joka vuosi, 10 vuoden ajan koruja lahjaksi naiselleni. Kyllästyykö niihin? Oma kumppani kylläkin pitää koruista paljon.

Entäs hinta? Onko sillä väliä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte saan mieheltäni myös koruja usein. Nyt syntymäpäivänä saan Kalevalan sydänsormuksen. Mielestäni ihana lahja. Kaulakoruja ja rannekoruja olen saanut ennen, joten tuo sormus on ihana vaihtelu. :)

Vierailija
2/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen suurennus, kauneusleikkaus esim kasvot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ulkomaanmatka olisi ihana. 😊

Vierailija
4/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostaisin vain kahdenkeskistä aikaa. En tarvitse lahjoja. T. N41

Vierailija
5/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yllätys-tavaralahjoja. Koruja en käytä ollenkaan. En ole kiinnostunut myöskään kengistä, laukuista tms. Puhumattakaan hajuvesistä tai kosmetiikasta. Kirjat ovat poikkeus, mutta niitäkään en halua lahjaksi sillä mielellä, että "kunhan löytyisi joku kirja" vaan vain jos olen joka tapauksessa ostamassa jonkun tietyn kirjan.

Minulle riittää lahjaksi, että vie esimerkiksi ulos syömään ja/tai ostaa kotiin pullon skumppaa. Lisäksi puoliso on yleensä kysynyt, mitä sellaista tarvitsen, mikä ilahduttaisi minua saada häneltä lahjana. Koska syntymäpäiväni on näin keväällä, niin esimerkiksi viime vuonna se oli uusi viiniköynnös kasvihuoneeseen ja pari muuta kasvia puutarhaan.

Vierailija
6/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen suurennus, kauneusleikkaus esim kasvot

Oma nainen tykkäsi 😃

Vierailija
7/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1985 ostin mummolleni joululahjaksi neljä kiloa karkeaa suolaa.

M 48

Vierailija
8/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku koru. Ei niihin kyllästy.

Vierailija
9/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta, naiset kun ovat yksilöitä. En itse käytä koruja ja varmaan kiittäisin kohteliaasti lahjasta miettien samalla mielessäni, miksi toinen on pistänyt hirveän summan rahaa johonkin, mille minulla ei ole käyttöä. Joku toinen taas rakastaa koruja (tai laukkuja, kenkiä, kirjoja, hajuvesiä jne..) ja koru on silloin varmasti hyvä lahja.

Parhaita saamiani lahjoja on ollut kunnolliset kiikarit, kitara sekä miehen tekemä taulu. Kiikarit ja kitara liittyvät tietysti vahvasti harrastuksiin, taulu taas tuntuu henkilökohtaiselta ja tiedän, että sen tekemiseen on käytetty aikaa. Hinnalla ei sinällään ole lahjan osalta niinkään merkitystä, koska ei kallis lahja ole aina automaattisesti "henkilökohtainen".

Vierailija
10/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalan Vanamo.

Vierailija
11/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, koruja, matkoja ja auton

Vierailija
12/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin saada korun. Käytänkin niitä päivittäin. Ehkä kaulakorun tällä kkertaa.

Vierailija
13/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte saan mieheltäni myös koruja usein. Nyt syntymäpäivänä saan Kalevalan sydänsormuksen. Mielestäni ihana lahja. Kaulakoruja ja rannekoruja olen saanut ennen, joten tuo sormus on ihana vaihtelu. :)

Ei sentään kosinut?

Vierailija
14/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronsonin sytyttimen hänen nimensä kaiverrettuna. Kumpikin meistä polttaa.

Vierailija
15/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koru jos hän sellaisia käyttää.

Vierailija
16/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koru olisi kiva, jos ei olisi Kalevala-Koru. Vielä mieluummin yhdessä ulos syömään tai kasvo-tai jalkahoito. Suklaata ja kukkia.

Vierailija
17/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti meikkaukseen kun ei osaa meikata

Vierailija
18/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala-koru. Tuo aikaisemmin mainittu sydänsous olisi itselleni mieleinen.

Vierailija
19/19 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koru olisi kiva, jos ei olisi Kalevala-Koru. Vielä mieluummin yhdessä ulos syömään tai kasvo-tai jalkahoito. Suklaata ja kukkia.[/quote

Nää on hyviä, ja hierontalahjakortti olisi kanssa ihana. Korut haluaisin kyllä itse valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän