Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistuimme koulusta ja lähes kaikki luokkakaverit poistivat kavereista

Vierailija
30.03.2018 |

Facebookissa. Eivät myöskään enää moikkaile kaupungilla. Valmistuimme maaliskuussa. Minusta tää on surullista! :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, mä just siivosin mun fb-kaverilistan, poistin n. puolet kavereista, esim. suurimman osan koulukavereista amk:sta, ihan vaan, koska en tunne mielenkiinota seurata heidän some:a.

Vierailija
2/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa. Eivät myöskään enää moikkaile kaupungilla. Valmistuimme maaliskuussa. Minusta tää on surullista! :(

No tuon ikäiset käyttäytyy lapsellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeasti mulla ei ollut oikein muita kavereita kuin koulukaverit! Äitiyden myötä kaikki kaverit kaikkosivat ja olin iloinen kun pääsin taas juttelemaan aikuisten kanssa ja sain kavereita. Nyt koulukaverit hylkäsivät. Mulla on tosi surullinen olo! Muutenkin haikea olo, kun koulu loppui.

No, ehkä kohta saan töitä ja uusia työkavereita.

Ap

Vierailija
4/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan oikeasti mulla ei ollut oikein muita kavereita kuin koulukaverit! Äitiyden myötä kaikki kaverit kaikkosivat ja olin iloinen kun pääsin taas juttelemaan aikuisten kanssa ja sain kavereita. Nyt koulukaverit hylkäsivät. Mulla on tosi surullinen olo! Muutenkin haikea olo, kun koulu loppui.

No, ehkä kohta saan töitä ja uusia työkavereita.

Ap

onko sulla harrastuksia, sieltäkin löytää ehkä ystäviä.

Vierailija
5/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä yhteyksiä niihin muutamaan, jotka jäivät.

Outoja ja huonotapaisia, elleivät tervehdi edes.

Tsemppiä ja katse tulevaisuuteen :)

Vierailija
6/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi aika töykeetä käytöstä. Mulla kävi noin teatterikurssilla. Luulin että meillä oli hauska porukka :(

Vierailija
7/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi aikuisiän räpellykset kestä. Peruskoulussa pitää ystävät jo hankkia, jos haluaa kunnollisia ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi