Valmistuimme koulusta ja lähes kaikki luokkakaverit poistivat kavereista
Facebookissa. Eivät myöskään enää moikkaile kaupungilla. Valmistuimme maaliskuussa. Minusta tää on surullista! :(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa. Eivät myöskään enää moikkaile kaupungilla. Valmistuimme maaliskuussa. Minusta tää on surullista! :(
No tuon ikäiset käyttäytyy lapsellisesti.
Ja ihan oikeasti mulla ei ollut oikein muita kavereita kuin koulukaverit! Äitiyden myötä kaikki kaverit kaikkosivat ja olin iloinen kun pääsin taas juttelemaan aikuisten kanssa ja sain kavereita. Nyt koulukaverit hylkäsivät. Mulla on tosi surullinen olo! Muutenkin haikea olo, kun koulu loppui.
No, ehkä kohta saan töitä ja uusia työkavereita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan oikeasti mulla ei ollut oikein muita kavereita kuin koulukaverit! Äitiyden myötä kaikki kaverit kaikkosivat ja olin iloinen kun pääsin taas juttelemaan aikuisten kanssa ja sain kavereita. Nyt koulukaverit hylkäsivät. Mulla on tosi surullinen olo! Muutenkin haikea olo, kun koulu loppui.
No, ehkä kohta saan töitä ja uusia työkavereita.
Ap
onko sulla harrastuksia, sieltäkin löytää ehkä ystäviä.
Pidä yhteyksiä niihin muutamaan, jotka jäivät.
Outoja ja huonotapaisia, elleivät tervehdi edes.
Tsemppiä ja katse tulevaisuuteen :)
On toi aika töykeetä käytöstä. Mulla kävi noin teatterikurssilla. Luulin että meillä oli hauska porukka :(
Ei noi aikuisiän räpellykset kestä. Peruskoulussa pitää ystävät jo hankkia, jos haluaa kunnollisia ystäviä.
Aa, mä just siivosin mun fb-kaverilistan, poistin n. puolet kavereista, esim. suurimman osan koulukavereista amk:sta, ihan vaan, koska en tunne mielenkiinota seurata heidän some:a.