Ei kuulu muille mitä Sillanpään kupissa on
Kommentit (11)
Varmaan kuuluu niin kauan kun itse käy asiasta puhumassa televisiossa.
Kateelliset suomalaiset lynkkaamassa Jaria pienestä huumeenkäytöstä. Huoh mitä muuta uutta? Tämä on paskin maa, tai ainakin paskimmat kansalaiset.
Kuka suomalainen on kateellinen tälle ihmiselle? Kateellinen!? Ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Rahoista, kuuluisuudesta ja huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset suomalaiset lynkkaamassa Jaria pienestä huumeenkäytöstä. Huoh mitä muuta uutta? Tämä on paskin maa, tai ainakin paskimmat kansalaiset.
Oletko sinäkin siis suomalainen? Olet kateellinen ja paska kansalainen? Ai niin - et sinä vaan ne muut...
Kyllä se sen verran kuuluu että minä en halua hänen käyttöään rahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoista, kuuluisuudesta ja huumeista.
Ei kyse ole tuosta vaan siitä että hän on hiton huono roolimalli.
Huumeet lailliseksi. Nyt on sen aika viimein.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhtä tyhmä kuin sinä pitäisin turpani kiinni! Luuletko todella että METAMFETAMIINI on jotain "pientä huumeenkäyttöä"?? Maailman vaarallisimpia ja koukuttavimpia huumeita, johon kuolee joka 8. käyttäjä. Ja Jarin tv-esiintymisen perusteella on täysin normaalia ja hienoa käyttää tuota ainetta. Ja ajaa autolla huumepäissään - Jarin mukaan jos lapset ovat ulkona klo 22 illalla on heidän oma syy jos jäävät hänen huumekuskina ajamansa auton alle (sanoi juuri näin EVS:ssä).
Kuuluu niin kauan kun se ajelee piripäissään mun kaupungin katuja ja rahoittaa ostoksillaan kansainvälistä järjestäytynyttä rikollisuutta.