Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 173cm ja 71kg nainen lihava?

Vierailija
30.03.2018 |

kolmekymppinen iältään.
Että uskaltaako treffata...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen.

Vierailija
22/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI normaalin rajoissa, joten tuskinpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksin mukaan normaalin ylärajoilla kai, voi olla vähän massua ja pehmoiset muodot, tai melkoisen lihaksikas timmimimmi (tai jotain siltä väliltä). Tapaamallahan se selviää onko mielestäsi viehättävä. Silloin tietysti jos tykkäät vain hennoista balettitanssija tyylisistä, ei ehkä ole sulle.

M29

Vierailija
24/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg pois. Kieltäkää vaan, mutta kyllä se näin on.

Vierailija
25/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaav12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin on. Itse olen 181cm/72 kg mies, ja en mikään tikku ole.

Oot kyllä suoraan sanoen  melkonen hernekeppi.

Kukas täällä v*ttuilee? En ole tuo hoikka mies, mutta mielummin hoikka kuin läski.

Vierailija
26/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaav12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin on. Itse olen 181cm/72 kg mies, ja en mikään tikku ole.

Oot kyllä suoraan sanoen  melkonen hernekeppi.

Riippuu kovinkin paljon herran kondiksesta. Kaljamaha luikku voi olla 181/72 kg ja mahaa on mutta muuten tikku ja ryhti paska.

Jos rasvaprosentti tiukka ja suurin osa on lihasta niin on timmissä kunnossa 181/72. 

Vierailija
27/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte nähdä faktaa naisten mitoista ja niitä vastaavista kuvista, niin olkaapa hyvät:

https://www.seiska.fi/Uutiset/No-huh-talla-Miss-Suomi-finalistilla-on-t…

Mitä mieltä olette?

Vierailija
28/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI-taulukon mukaan normaalipainoinen?

Varmaan riippuu ruumiinrakenteesta, luustosta ja siitä minne rasva kerääntyy.

Esimerkkinä olen itse M/172cm/69kg (punnitsin just). Mieheksi hoikka ja siro, mutta saanut viime vuosina pömppövatsan ja keskivartalo näytää "löysältä" muutenkin. Olen siis normaalipainoinen mutta käytännössä vähän läski. Vyötärölihavuus ei ole terveellistä, joten minun pitäisi sulattaa kumpu pois. Jollekin toiselle 69kg olisi just hyvä paino, se on yksilöllistä.

Vierailija
29/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksin mukaan normaalin ylärajoilla kai, voi olla vähän massua ja pehmoiset muodot, tai melkoisen lihaksikas timmimimmi (tai jotain siltä väliltä). Tapaamallahan se selviää onko mielestäsi viehättävä. Silloin tietysti jos tykkäät vain hennoista balettitanssija tyylisistä, ei ehkä ole sulle.

M29

Ei ole edes ylärajoilla, vaan ihan normaali. 23,7.

Vierailija
30/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihaläski kirjoitti:

Esimerkkinä olen itse M/172cm/69kg (punnitsin just). Mieheksi hoikka ja siro, mutta saanut viime vuosina pömppövatsan ja keskivartalo näytää "löysältä" muutenkin. Olen siis normaalipainoinen mutta käytännössä vähän läski. Vyötärölihavuus ei ole terveellistä, joten minun pitäisi sulattaa kumpu pois. Jollekin toiselle 69kg olisi just hyvä paino, se on yksilöllistä.

Sinun pitäisi käydä salilla hankkimassa lihaksia, ja samalla laihduttaa se maha pois. Sitten se 69kg olisi vallan mainio. Harvassa on ne yksilöt, joilla vartalo on sopusuhtainen ja tiukka ilman mitään treeniä.

Vierailija
31/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihaläski kirjoitti:

Sinun pitäisi käydä salilla hankkimassa lihaksia, ja samalla laihduttaa se maha pois. Sitten se 69kg olisi vallan mainio. Harvassa on ne yksilöt, joilla vartalo on sopusuhtainen ja tiukka ilman mitään treeniä.

Joo se olisi varmaankin aika lailla ideaali. Ainakin 5kg läskiä pois ja 5kg lihasta tilalle. Vatsan kyllä saa helposti pois, lihakset vaatii sen pari vuotta kovaa treeniä.

Vierailija
32/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Juu. Niimpä näkyy. En jaksanut laskea, vaan karkea arvio päästä. Onhan se normaalin (18-25 muistaakseni) ylempää puoliskoa selkeästi, muttei ihan rajoilla :) kuitenkin voi sisältää jo melko monenkin laisia vartaloita.

M29

Vierailija
33/33 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Juu. Niimpä näkyy. En jaksanut laskea, vaan karkea arvio päästä. Onhan se normaalin (18-25 muistaakseni) ylempää puoliskoa selkeästi, muttei ihan rajoilla :) kuitenkin voi sisältää jo melko monenkin laisia vartaloita.

M29

Normaalipaino on 19-25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän