Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsää, mitä teidän vapaapäivään kuuluu?

Vierailija
30.03.2018 |

Heräsin jo 10, vaikka suunnittelin nukkuvani klo 12-13 asti. No, en enää jaksanut maata sängyssä. Söin aamupalan ja istuin koneella, kastelin vähän aikaa tv:tä. Äsken kävin lenkillä ja kaupassa ja Subwaysta hakemassa leivän. Nyt istun taas koneella. Kohta ajattelin katsoa elokuvan. Silti pitkä päivä edessä tuhlattavana. En keksi tekemistä :( Ikkunat voisi pestä. Eilen imuroin ja pesin lattiat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää myös! Hirveä nuha ja päätä särkee. Syön suklaata. Olen aivastanut varmasti 20 kertaa tänään. Kai sitä voi levätä sitten. Vähän harmillista kyllä.

Vierailija
2/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin 7.30 ja olen siitä lähtien istunut sängyllä ja palstaillut. En ole syönyt, en ole keittänyt teetä enkä kahvia. Haluasin olla kuollut, mutta en aio tappaa itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin tylsyydestä. Heräsin aamulla aikaisin kuten kaikkina muinakin aamuina. Käytiin koiran kanssa lenkillä ja söin sen jälkeen aamiaisen. Nyt katselen telkkaria ja surffailen netissä. Kohta lähden käymään ravintolassa syömässä, sitten koiran kanssa taas lenkille. En aio tehdä tänään mitään hyödyllistä tai järkevää. 

Vierailija
4/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin noin 7.30 ja olen siitä lähtien istunut sängyllä ja palstaillut. En ole syönyt, en ole keittänyt teetä enkä kahvia. Haluasin olla kuollut, mutta en aio tappaa itseäni.

Voi kun pystyisi itsekin olemaan syömättä. Mulla huono tapa että syön tylsyyteen :( Tänäänkin mennyt jo ihan liikaa kaloreita (=suklaata) ja laihduttaa pitäisi. Ehkä käyn vielä myöhemmin toisen lenkin... Saa tätä aikaa kulumaan. -ap

Vierailija
5/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdeksalta, söin pitkään aamupalaa ja luin kirjaa. Silitin ison kasan vaatteita, nyt on kaikki silitettyinä kaapeissa. Kohta lähden kahdeksi tunniksi crossfit-salille. Sieltä tultuani teen ruokaa ja syön. Illalla menen tapaamaan vanhaa ystävää joka on just muuttanut tänne. Vapaapäivät on mahtavia!

Vierailija
6/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän rentoutua sängyssä maaten, yritän pohtia kerrankin jotain syvällistä, yritän saavuttaa seesteisyyden ja yritän saada rakastamastani musiikista irti hengellistä flow kokemusta. Mutta mitään en yritä saada aikaan väkisiin, vaan odotan että se tapahtuu itsekseen jos on vain tapahtuakseen.

Vierailija
7/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Telkkarin kastelu voi olla vaarallista, mutta saa kai silläkin jännitystä elämään. Mun vapaapäivään kuuluu vittuuntuminen naapurin ääliöön.

Vierailija
8/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säntäillyt ympäri taloa välillä kiukutellen aamusta asti. Siis pakannut omia ja lasten tavaroita. Voi kun olis tylsää.

Vierailija
9/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on puolet ikkunoista pesty. Jätän loput vaikka maanantaille niin on sinnekin jotain tekemistä. Jos nyt sitten vaikka taas lenkille ja sitten ruokaa ja elokuva. Lasken kyllä jo tunteja että pääsisin nukkumaan ja tää päivä olisi ohi... -ap

Vierailija
10/10 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on puolet ikkunoista pesty. Jätän loput vaikka maanantaille niin on sinnekin jotain tekemistä. Jos nyt sitten vaikka taas lenkille ja sitten ruokaa ja elokuva. Lasken kyllä jo tunteja että pääsisin nukkumaan ja tää päivä olisi ohi... -ap

Sun päivähän kuulostaa hyvinkin kiireiseltä ja mukavalta. Älä kuitenkaan enää kastele sitä telkkaria. Määkin taidan käydä sanomassa naapurille pari valittua sanaa. T:7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi