Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsien ristiminen kehonkielenä

Vierailija
12.09.2023 |

Miksi ristit kätesi? Missä tilanteissa teet niin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu epävarmuudesta. Lue psykan kirjoja.

Vierailija
2/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa roikottaa käsiä sivuilla, hartioista kevenee paine tällöin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kuuntelen jotain kiinnostuneena.

Minulla ei kyllä liity epävarmuuteen mitenkään, epävarmuus ilmenee ihan erilaisena näpertämisenä.

Vierailija
4/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi kehonkielijutut on usein ihan tuubaa. Jos seisoo paikallaan, niin missä niiden käsien pitäisi olla. Tuntuu tyhmältä roikottaa niitä kuolleina sivuilla, ristiminen kertoo epävarmuudesta, edessä yhdessä roikkuminen kertoo myös jostain epävarmuudesta. Kädet lantiolla seisominen on sellainen supersankariasento, mutta ei sekään näytä ihan normaalilta, kun helposti näyttää sitten justiinalta. Eli jos kuuntelen, on kädet yleensä ristissä, ja puhuessa elehdin käsilläni. Ei sillä ole mitään tekemistä minkään erityisen tunnetilan kanssa.

Vierailija
5/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kuuntelen jotain kiinnostuneena.

Minulla ei kyllä liity epävarmuuteen mitenkään, epävarmuus ilmenee ihan erilaisena näpertämisenä.

Ja toi näpertämisen liittäminen epävarmuuteenkin koskee ihan vaan sinua. Mulla on adhd, ja ilmeisesti meikäläisillä on tapana näpertää jotain, kun se auttaa keskittymään.

Vierailija
6/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän käsiä ristissä kun vaikkapa kuuntelen jotakuta ja on hieman viileä, mutten kuitenkaan halua keskeyttää keskustelua hakeakseni työhuoneesta puseroa.

Vierailija
7/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusta rukoillessa tavataan ristiä kädet.

Muulloin se on epäsopivaa.

Vierailija
8/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien ristiminen on eri asia kuin käsivarsien ristiminen.

Vierailija
9/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie rukkoilen, että toinen pistäis tur...sa kiinni.

Vierailija
10/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi kehonkielijutut on usein ihan tuubaa. Jos seisoo paikallaan, niin missä niiden käsien pitäisi olla. Tuntuu tyhmältä roikottaa niitä kuolleina sivuilla, ristiminen kertoo epävarmuudesta, edessä yhdessä roikkuminen kertoo myös jostain epävarmuudesta. Kädet lantiolla seisominen on sellainen supersankariasento, mutta ei sekään näytä ihan normaalilta, kun helposti näyttää sitten justiinalta. Eli jos kuuntelen, on kädet yleensä ristissä, ja puhuessa elehdin käsilläni. Ei sillä ole mitään tekemistä minkään erityisen tunnetilan kanssa.

Kyllä kehonkielellä on suuri merkitys.

Otetaan esimerkkinä vaikka treffeillä käyminen. Jos ristit kätesi siinä ihan lopussa kun ollaan sanomassa hyvästejä niin auts...

Vierailija
11/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu epävarmuudesta. Lue psykan kirjoja.

Eikä johdu.

Vierailija
12/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehonkielellä on suuri merkitys.

Otetaan esimerkkinä vaikka treffeillä käyminen. Jos ristit kätesi siinä ihan lopussa kun ollaan sanomassa hyvästejä niin auts...

Kädet ristiin ja rukous: "Älä mee..!"

Vierailija
13/13 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tilanteesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi