Mikä minua vaivaa? Pitäisikö käydä lekurissa?
Olen 36v mies. Kärsinyt lievästä tai keskivaikeasta masennuksesta. Seksiä viimeksi 5 vuotta sitten, oli ihan hyvää ja tuli terve olo, mutta masennus pahentunut.
Nyt viikko sitten sain jostain inspiraation käydä baarissa pitkästä aikaa, ja sain kuin sainkin nätin naisen mukaani. En ollut juonut kuin yhden oluen, eli olin lähes vesiselvä.
Mutta seksi ei tuntunut oikein miltään... en lauennut millään, ja lopulta seisokki laski. Tyydytin toki hänet! Ihan kuin tuntoaistini olisi kadonnut. Suutelut ja halailut tuntuivat ihan oklta, mutta ei mitenkään hyvältä.
Luulisi että pitkän ajan jälkeen olisin lauennut heti ja olisin ollut taivaissa, mutta kaikki olikin päinvastoin. Johtuuko tämä masennuksesta? En syö lääkkeitä tai dokaile. Poltan ehkä 5 röökiä päivässä. Ei erektiohäiriöitä.
Se lääke on Voxra. Kyllä panetti kuin pientä oravaa kun sitä käytin pari vuotta - tosin tupakoinnin lopettamiseen eikä masennukseen.
Seksi mielessä 24/7. Onneksi silloinen nainen oli hänkin himokasta laatua. Ja ollut kauan puutteessa. Nyt sai parrua ja kaikki nautti, nainen, mies ja muna. Aahh niitä aikoja.