Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ei osaa pitkän matematiikan laskuja laskea

Vierailija
30.03.2018 |

Siis miten voi olla noin vaikeaa tajuta pitkää matematiikkaa . Kyselee jatkuvasti, kun ei osaa itse. Itse laskin ne laskut 20 minuutissa, kun nainen pohtii niitä toista tuntia..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI täällä ei enää edes yritetä. Boring.

Vierailija
2/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on tehty pakkoruotsi sitä varten että heidän ei tarvitse suorittaa pitkää matematiikkaa eikä kirjoittaa edes lyhyttä matematiikkaa.

Näin saadaan naisia enemmän yliopistoon kuin miehiä. Ongelma syntyy kun Suomen kilpailukyky laskee koska tekniikka tarvitsee matemaattisia kykyjä.

Vierailija
4/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tunteja lyhyen matikan tehtäviin mutta onneksi poikaystäväni ymmärtää ja auttaa tehtävissä :)

Vierailija
5/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisystävä ei osaa pitkän matematiikan laskuja laskea"

Entä oma sanajärjestyksesi,meillä kaikilla on omat heikot ja vahvat puolet.

Vierailija
6/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tehty pakkoruotsi sitä varten että heidän ei tarvitse suorittaa pitkää matematiikkaa eikä kirjoittaa edes lyhyttä matematiikkaa.

Näin saadaan naisia enemmän yliopistoon kuin miehiä. Ongelma syntyy kun Suomen kilpailukyky laskee koska tekniikka tarvitsee matemaattisia kykyjä.

Pakkoruotsi ei tuota mitään vaan se on suunnaton kansantaloudellinen riippakivi. Tulemme olemaan ikuisesti köyhempiä kuin Ruotsi juuri nimenomaan pakkoruotsin takia vaikka emme tuhlaa rajojemme matkustamiseen, maahanmuuttajiin, kalliisiin autoihin, parempiin asuntoihin joihin Ruotsilla on varaa.

Vierailija
7/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku osaa ei äidinkielen lyhyen lauseita muodostaa.

Vierailija
8/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en osaa edes lyhyen matikan oppimäärää. Matematiikka oli minulla mukautettu koko kouluajan, luvut ja numerot eivät vain koskaan jääneet päähän. Turha moittia tyttistä.

Vierailija
9/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS! Tuo alkaa painaa suhdettanne aina vain enemmän ja enemmän tulevaisuudessa! Ja ajattele jos jatkatte, voi hyvin olla, että myös lapsistanne tulee matemaattisesti lahjattomia, voitko muka *ikinä* antaa sitä tyttöystävällesi anteeksi! Vaikka kuinka anteeksiantoa anelisi ja itkisi petostaan! Ja voitko ylipäänsä itse elää sellaisen taakan kanssa!

Vierailija
10/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa edes lyhyttä matikkaa. Ja nainen olen. Ei derivoinnilla kukaan mitään tee! Riittää, että osaa perusyhteen-, -vähennys-, -kerto- ja -jakolaskut sekä prosenttilaskut.

Vierailija
11/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle siis yllätys, että isolle osalle ihmisistä pitkä matematiikka on hyvin vaikeaa? Vai se, että sinun naisesi kuuluu tähän ihmisenemmistöön?

En taju, miten kumpikaan näistä asioista voi olla sinulle hämmentävää. Onko se nainen esiintynyt jonain matikkanerona tähän asti vai mitä? Mäkin kyllä pelleilen välillä todella pitkään ihan yksinkertaisten juttujen kanssa enkä vaan saa sitä oivallusta. Mutta sen verran usein käy sitäkin että olen laskarien ainoana ratkonut jonkun vähän vaikeamman tehtävän, etten ajattele olevani väärässä paikassa.

Vierailija
12/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskat matikasta kirjoitti:

Itse en osaa edes lyhyttä matikkaa. Ja nainen olen. Ei derivoinnilla kukaan mitään tee! Riittää, että osaa perusyhteen-, -vähennys-, -kerto- ja -jakolaskut sekä prosenttilaskut.

Näinhän ne matematiikan kirjoittamatta jättäneet luulevat. Matematiikka kuvailee monia arkipäiväisiä ilmiöitä ja vaikka ei funktioita tarvitse integroida on tärkeää ymmärtää niiden käytännön merkitys.

Vierailija
13/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Töissäkin riittää, että osaa laskea tuleeko hampurilaiseen yksi vai kaksi pihviä

Vierailija
14/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän ne matematiikan kirjoittamatta jättäneet luulevat. Matematiikka kuvailee monia arkipäiväisiä ilmiöitä ja vaikka ei funktioita tarvitse integroida on tärkeää ymmärtää niiden käytännön merkitys.

Näinhän ne luulevat, joille matikan osaaminen on heidän identiteettinsä ja itsetuntonsa tärkein kulmakivi.

Kyllä noi matikkalukutaidottomat pärjää varsin hyvin monessa hommassa. Kykenevät jopa todella abstraktiin ja systemaattiseen ajatteluun ja mallintamiseen, kunhan sitä ei pueta matemaattisiin termeihin.

Matematiikan osaamisesta on valtavasti hyötyä erityisesti tekniikan parissa työskennellessä, mutta ei se mikään universaali perustaito ole jota ilman ei voisi vuonna pärjätä 2018 erinomaisesti.

Vierailija
15/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Töissäkin riittää, että osaa laskea tuleeko hampurilaiseen yksi vai kaksi pihviä

Ei ihmiset laske alle viiteen. Pienemmät määrät näkee silmäyksellä.

Vierailija
16/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion pitkä matematiikka oli minulle (naiselle) helppoa, mutta eiköhän lyhyessä matematiikassa opeteta ne taidot, joita suurin osa ihmisistä elämässään tarvitsee.

Vierailija
17/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan ja olen matikassa hyvä. En usko kuitenkaan, että tästä taidosta on miehelleni yhtään mitään iloa.

Vierailija
18/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se syy miksi naisten euro on 79 senttiä. Naiset opiskelevat turhaa pakkoruotsia mutta eivät ymmärrä matematiikan arvoa.

Älkää valittako naisten euron pienuutta jos opiskelee turhaa pakkoruotsia mutta jätätte luonnontieteet opiskelematta.

Vierailija
19/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää mihin?

Riittää siihen että naisten euro on vain 79 senttiä.

Vierailija
20/20 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion pitkä matematiikka oli minulle (naiselle) helppoa, mutta eiköhän lyhyessä matematiikassa opeteta ne taidot, joita suurin osa ihmisistä elämässään tarvitsee.

Älä puhu itsestäsi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Puhu asiasta yleisellä tasolla. Vain nainen voi olla loogisesti niin pöljä että luulee todistavansa jotain vertaamalla itseään muihin.

Kts. Argumenttivirheet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan