Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan sinulla meni yläkropan voimien kehittymisessä?

Vierailija
30.03.2018 |

Naisille lähinnä kysymys, jotka ovat aloittaneet treenaamisen käytännössä nollasta. Mikä oli lähtötasosi ja millaisia tuloksia olet saanut esim. punnerrusten suhteen tai kauan kesti saada ensimmäinen leuanveto? Ei ole tarkoitus olla kilpailu, haluan vain verrata kauan muilla on mennyt, koska itse olen yrittänyt parantaa tuloksia useaan otteeseen esim. kehonpainoharjoittelulla, mutta kärsivällisyys ei tunnu riittävän :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla yläkropan kehitys on ollut todella kankeaa. Eli en saa yhtäkään leukaa esimerkiksi.

Mutta siis yleinen fiilis mulla on, että kehitystä on todella vaikea saada verrattuna itselläni jalkoihin. Jalkaliikkeissä olen voinut tehdä tietyillä painoilla, sitten lisätä painoja ja saada kehitystä. Yläkropan lihasten kanssa taas kehitystä tulee paljon vaikeammin. Jossain vaiheessa sain esimerkiksi penkkipunnerruspainoja suuremmiksi, mutta sairastelutaukojen ym. jälkeen en ole vieläkään päässyt edes samoihin lukemiin.

Yläselän suhteen taas haasteena tuntuu olevan myös se, että tietyissä liikeissä kipeytyy ensin ranteet ja hauikset sen sijaan, että nimenomaan yläselän lihakset saisivat kuormitusta ja kehitystä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi