Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia pitäisi viedä huomenna virpomaan.. Tuli muuta ..

Vierailija
30.03.2018 |

Meillä on vaimon kanssa kotona erimielisyyksiä. Lapsia pitäisi viedä virpomaan autolla. Vaimolla ei ole itsellä ajokorttia ja minulla taas on menoa huomenna, joten en pääse heitä kuskaamaan. Miten toimisitte tuolloisessa tilanteessa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa tän provon vaan kuolla pois, ap ei vastaa mikä hänen pakollinen menonsa on joten yrittää vaan saada trollausta aikaiseksi.

Ap on vaan iso L otsassaan luuserin merkiksi.

Vierailija
42/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat läjän karkkia ja uuden lastenfilmin. Menee sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tietämättömille, ainakin etelä-pohjanmaalla virvotaan lankalauantaina, voi olla muuallakin sama perinne.

Trullit kiertävät kyllä lankalauantaina, mutta trullit eivät virvo. Virpojat taas eivät pukeudu trulleiksi.

Virpoopa, perinteet ovat sekoittuneet jo aikaa sitten. Itse ainakin pukeuduin noidaksi ja koristelin pajunoksat silkkipaperilla ja virvoin niin perkeleesti 25 v sitten pohjanmaalla.

Vierailija
44/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittelijan aikatauluni niin että lapset pääsee myös virpomaan.

En pysty millään. Aikataulu on lyöty lukkoon.

Sitäkin joutuu välillä tekemään että joutuu muuttamaan aikatauluja jotka jo on lyöty lukkoon. Ei tuottaisi suuria ongelmia.

Etkö tajua, että meno on tärkeä eikä aikataulu ole minun päätettävissä! Koita ymmärtää jo! Kuvitteletko, että jätän tärkeän menon kokonaan jonkun virpomisen takia!

Noinko lujaa viinapiru huutaa ettet halua olla hyvä isä ja siirtää tuota ryyppyreissuasi tunnin verran ja viedä kohta neljä vuotiastasi virpomaan?

Mieheni veisi huomenna esikoistaan virpomaan jos vaan voisi ja tekisi sen ilo sydämessään. Häntä ei nämä "välttämättömät pakolliset menot" estäisi, mutta nyt välissä ikävä kyllä on useampi sata kilometriä kun menen lasten kanssa mummulaan.

Nyt kolmivuotiaamme joutuu "tyytymään vaan äitiinsä, mummiinsa ja vaariinsa" kun kaikki haluaa mukaan virpomaan.

Menen huomenna hautajaisiin.

AP.

Vierailija
45/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus ja näennäinen kysymys oli turha, kun vastauksiin saa hyökkäävän ja ikävän kuuloisten vastauksen. Ap:n tyylistä päätellen, en olisi tehnyt hänenlaisensa ihmisen kanssa mitään, vaan kiertänyt alun perinkin kaukaa. Joten en osaa vastata kysymykseen mitä tekisin, koska lähtökohtaisesti jo olisin tehnyt asiat toisin ja välttänyt tilanteen. Ja itse olen jo sen ikäinen ja osittain aikuisten lasten äiti, että valintani lasteni isästä olen jo tehnyt ja virvonta/pikkulapsiajasta on jo takana.

Vierailija
46/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen vänkääjän kanssa joutuisi riitaan itse Jeesuskin. Olen vain pahoillani vaimosi ja lastesi puolesta.

Vierailija
47/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin joutuu välillä tekemään että joutuu muuttamaan aikatauluja jotka jo on lyöty lukkoon. Ei tuottaisi suuria ongelmia.

Etkö tajua, että meno on tärkeä eikä aikataulu ole minun päätettävissä! Koita ymmärtää jo! Kuvitteletko, että jätän tärkeän menon kokonaan jonkun virpomisen takia!

Noinko lujaa viinapiru huutaa ettet halua olla hyvä isä ja siirtää tuota ryyppyreissuasi tunnin verran ja viedä kohta neljä vuotiastasi virpomaan?

Mieheni veisi huomenna esikoistaan virpomaan jos vaan voisi ja tekisi sen ilo sydämessään. Häntä ei nämä "välttämättömät pakolliset menot" estäisi, mutta nyt välissä ikävä kyllä on useampi sata kilometriä kun menen lasten kanssa mummulaan.

Nyt kolmivuotiaamme joutuu "tyytymään vaan äitiinsä, mummiinsa ja vaariinsa" kun kaikki haluaa mukaan virpomaan.

Menen huomenna hautajaisiin.

AP.

Ja jos olet oikea ap niin oliko kiva piilotella tuota tietoa, jolla vaikutusta vastauksiin. Saitko hyvätkin kiksit?

Vierailija
48/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus ja näennäinen kysymys oli turha, kun vastauksiin saa hyökkäävän ja ikävän kuuloisten vastauksen. Ap:n tyylistä päätellen, en olisi tehnyt hänenlaisensa ihmisen kanssa mitään, vaan kiertänyt alun perinkin kaukaa. Joten en osaa vastata kysymykseen mitä tekisin, koska lähtökohtaisesti jo olisin tehnyt asiat toisin ja välttänyt tilanteen. Ja itse olen jo sen ikäinen ja osittain aikuisten lasten äiti, että valintani lasteni isästä olen jo tehnyt ja virvonta/pikkulapsiajasta on jo takana.

Viestisi on ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
49/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasen vänkääjän kanssa joutuisi riitaan itse Jeesuskin. Olen vain pahoillani vaimosi ja lastesi puolesta.

Tekstistäsi näkee, ettet ole kypsä vaimoksi.

Vierailija
50/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet tälle, niin samaa mieltä.

Vierailija
51/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmästäkin sitä kypsyy. Mutta kiitos kuitenkin en haluaisikaan olla kypsä vaimosi.

Vierailija
52/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet tälle, niin samaa mieltä.

Siis AP: lle pisteet.

Vierailija
53/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tietämättömille, ainakin etelä-pohjanmaalla virvotaan lankalauantaina, voi olla muuallakin sama perinne.

Trullit kiertävät kyllä lankalauantaina, mutta trullit eivät virvo. Virpojat taas eivät pukeudu trulleiksi.

Virpoopa, perinteet ovat sekoittuneet jo aikaa sitten. Itse ainakin pukeuduin noidaksi ja koristelin pajunoksat silkkipaperilla ja virvoin niin perkeleesti 25 v sitten pohjanmaalla.

Just näin. Oli aihe mikä hyvänsä, niin aina joku asiasta tietämätön jakaa väärää tietoa. Trullit virpoo Pohojanmaalla huomenna, ja eiköhän suurin osa virpojistakin pukeutunu noidiksi palmusunnuntaina. Eikä rajoitu ruotsinkielisiin tuo trullittelu, niin kuin joku jo väitti.

Vierailija
54/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuo useampi sata kilometriä olla sunkin syysi viinapirun huudolle, vai miksi muka pitää olla just silloin noin kaukana, kun pitäisi olla virpomassa.

Vierailija
55/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuo useampi sata kilometriä olla sunkin syysi viinapirun huudolle, vai miksi muka pitää olla just silloin noin kaukana, kun pitäisi olla virpomassa.

Miksikö? No koska pohjanmaalla virvotaan vasta huomenna ja halusimme yhdessä päästä viepomaan. Miehelle oli sovittua menoa ystävänsä remontin kanssa, olisi kyllä halunnut mukaan mutta sovittiin että ensivuonna on isin vuoro.

Emme ole absolutisteja, mitta alkoholi ei aja minkään menon yli, ei ainakaan perheen menojen.

Ja en usko sekunttiakaan tuots hautajaisselitystä, miksi muuten ap olisi jättänyt kertomatta asiasta vaikka moni kysyi, kuin saadakseen trollaukseen vauhtia.

Vierailija
56/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vaimo viedä lapset taksilla virpomaan?

Vierailija
57/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti ole sinunkaan vaimosi, kun teilläkin on tästä riitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä