Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia pitäisi viedä huomenna virpomaan.. Tuli muuta ..

Vierailija
30.03.2018 |

Meillä on vaimon kanssa kotona erimielisyyksiä. Lapsia pitäisi viedä virpomaan autolla. Vaimolla ei ole itsellä ajokorttia ja minulla taas on menoa huomenna, joten en pääse heitä kuskaamaan. Miten toimisitte tuolloisessa tilanteessa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi virpoa vaikka teidät vanhemmat!!!

Vierailija
22/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole ruotsinkielisiä tai asu ruotsinkielisellä alueella, ei ihmiset ole enää virpojiin varautuneet. Palmusunnuntaina virvotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pieniä niin eivät menetä mitään jos virpominen jää väliin. Yliarvostettua tuokin homma.

Vierailija
24/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei meillä ole yksivuotiaat koskaan virponeen :) Ei kiirettä vielä moneen vuoteen. Muistaakseni kun lapset oli n. 4v niin lähtivät ensin sukulaisiin, pari kolme vuotta lisää niin naapuriin. Eskari-kouluikäisten hommaa ennemminkin minusta, kun osaavat jo hoitaa homman itse, kysyä kohteliaasti "saako virpoa" ym.

Vierailija
25/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittelijan aikatauluni niin että lapset pääsee myös virpomaan.

En pysty millään. Aikataulu on lyöty lukkoon.

Sitäkin joutuu välillä tekemään että joutuu muuttamaan aikatauluja jotka jo on lyöty lukkoon. Ei tuottaisi suuria ongelmia.

Etkö tajua, että meno on tärkeä eikä aikataulu ole minun päätettävissä! Koita ymmärtää jo! Kuvitteletko, että jätän tärkeän menon kokonaan jonkun virpomisen takia!

Vierailija
26/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmusunnuntai oli jo.

Vierailija
27/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et uskalla kertoa mikä se tärkeä meno on? Puhuit lapsista mutta yksilöit vaan yksivuotiaan. Minkä ikäisiä muut?

Vierailija
28/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan muutenkaan käsittänyt sitä touhua, että mennään kerjäämään vierailta ihmisiltä syötävää oksan kanssa. Aivan käsittämätöntä touhua!

AP.

Vierailija
29/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvo sitä muijaas ja unohda.

Vierailija
30/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et uskalla kertoa mikä se tärkeä meno on? Puhuit lapsista mutta yksilöit vaan yksivuotiaan. Minkä ikäisiä muut?

Alle 4v.

Vierailija
31/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin joutuu välillä tekemään että joutuu muuttamaan aikatauluja jotka jo on lyöty lukkoon. Ei tuottaisi suuria ongelmia.

Etkö tajua, että meno on tärkeä eikä aikataulu ole minun päätettävissä! Koita ymmärtää jo! Kuvitteletko, että jätän tärkeän menon kokonaan jonkun virpomisen takia!

Minä en missään kohdassa ole kertonut mitä sinun pitää tai pitäisi tehdä. Sitä ei edes kysytty vaan kysyttiin miten minä joka vastaan kysymykseen toimisin. Mikä vastauksessa meni väärin. En minäkään ole jättänyt yhtäkään tärkeää menoa väliin vaikka aikatauluja joskus on tullut soviteltua.

Tosi elämässä esikoisen kanssa eka virpominen oli jäädä väliin. Onneksi lapsen isovanhempi halusi toimia kuskina ja lapsi muistaa vieläkin tuon pääsiäisen ja sen missä kävi hänen kanssaan virpomassa.

Vierailija
32/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tietämättömille, ainakin etelä-pohjanmaalla virvotaan lankalauantaina, voi olla muuallakin sama perinne.

Vierailija
33/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla virvotaan tänään?

Vierailija
34/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tietämättömille, ainakin etelä-pohjanmaalla virvotaan lankalauantaina, voi olla muuallakin sama perinne.

Trullit kiertävät kyllä lankalauantaina, mutta trullit eivät virvo. Virpojat taas eivät pukeudu trulleiksi.

Vierailija
35/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en missään kohdassa ole kertonut mitä sinun pitää tai pitäisi tehdä. Sitä ei edes kysytty vaan kysyttiin miten minä joka vastaan kysymykseen toimisin. Mikä vastauksessa meni väärin. En minäkään ole jättänyt yhtäkään tärkeää menoa väliin vaikka aikatauluja joskus on tullut soviteltua.

Tosi elämässä esikoisen kanssa eka virpominen oli jäädä väliin. Onneksi lapsen isovanhempi halusi toimia kuskina ja lapsi muistaa vieläkin tuon pääsiäisen ja sen missä kävi hänen kanssaan virpomassa.

Mutta miten aikatauluja voi sovitella, kun on kysymys menosta, johon ei kuulu tulla myöhässä? Koita nyt sadannen kerran jo ymmärtää, että aikaulu ei ole muunneltavissa mitenkään, koska kyse ei ole minusta!

Vierailija
36/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko lujaa viinapiru huutaa ettet halua olla hyvä isä ja siirtää tuota ryyppyreissuasi tunnin verran ja viedä kohta neljä vuotiastasi virpomaan?

Mieheni veisi huomenna esikoistaan virpomaan jos vaan voisi ja tekisi sen ilo sydämessään. Häntä ei nämä "välttämättömät pakolliset menot" estäisi, mutta nyt välissä ikävä kyllä on useampi sata kilometriä kun menen lasten kanssa mummulaan.

Nyt kolmivuotiaamme joutuu "tyytymään vaan äitiinsä, mummiinsa ja vaariinsa" kun kaikki haluaa mukaan virpomaan.

Vierailija
37/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina virvotaan myös Keski-Pohjanmaalla (mm. Kokkolassa). Illalla mennään pääsiäiskokolle.

Vierailija
38/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla virvotaan pääsiäislauantaina. Siellä kun yrittää virpoa palmusunnuntaina, niin jää ilman palkkaa.

Vierailija
39/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten aikatauluja voi sovitella, kun on kysymys menosta, johon ei kuulu tulla myöhässä? Koita nyt sadannen kerran jo ymmärtää, että aikaulu ei ole muunneltavissa mitenkään, koska kyse ei ole minusta!

Pitkään siihen menikin että tajusit että kyse ei ole sinusta. Vielä kun seuraavaksi tajuat että aikataulujesi sijaan vastauksessa on oli kyse sinun sijaan minusta.

Vierailija
40/57 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trullit kiertävät kyllä lankalauantaina, mutta trullit eivät virvo. Virpojat taas eivät pukeudu trulleiksi.

Trolleilla sen sijaan on yllättäviä tarkemmin määrittelemättömiä menoja, jotka olikin tiedossa jo etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi