Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies!

Vierailija
30.03.2018 |

Kuinka käyttäydyt rakastuneena? Kuinka toimit ihastustasi kohtaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset edes näytä vihreää valoa nykyään, pitäisi kuulema osata lukea ajatuksia...

Tarkoitin siis tosielämässä. Onko kaikki toiminta tosiaan siirtynyt Tinderiin yms? Jos baarien ulkopuolella tahtoo pysytellä..

Kuulostaa kyllä naurettavalta, mutta olin ihastunut lähikauppani kassaan. Koitin n vuoden ajan vaikka mitä silmäpeliä, jutella niitä näitä, olin mukava. Ei hymyäkään takaisin. En koskaan pyytänyt ulos, kun ajattelin kaiken olevan ykspuoleista.

Tuli sitten kassan määräaikasopparin loppu, ja neiti ilmoitti että ”Ei meistä sitten tullutkaan mitään”.

Voiko naiset tosiaan ollan näin passiivisia?

Tuttua. Monet naiset tuntuu kuvittelevan, että ilmeettömästä naamasa näkee kiinnostuksen. Tietty itse olen vaan niin huono lukemaan ruumiinkieltä.

Joku nainen voisi vastata! Miksette näytä kiinnostusta suoraan, vaikkakin sanattomasti?

Jos olen oikeasti ihastunut mieheen, niin kyllä sen näkee varmasti kauas. En huomaa edes ketään muuta. Jos hän on samassa tilassa, haen katsekontaktia, hymyilen, juttelen niin, että mies tietää minun olevan vapaa ja kiinnostunut, kyselen häneltä jotakin pieniä henkilökohtaisia juttuja varmistaakseni hänen sinkkuutensa ja sanon, että on kiva jutella ja mukava nähdä. Tällä hetkellä on yksi tällainen tutustuminen kesken ja olen varma, että mies minua ajattelee, sillä heitän juttuihini myös asioita, joihin hän on palannut seuraavalla kerralla ja sama toisin päinkin. En vielä vain halua tehdä aloitetta, koska mielestäni tämä mies on sellainen, joka on hieman hitaasti syttyvä ja hän haluaa sen tehdä omalla tavallaan aikanaan. Kiirettä ei ole, puoli vuotta tässä ollaan toisiamme kierrelty.

Vierailija
22/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ihastukseni kohde ei ole millään lailla osoittanut olevansa kiinnostunut minusta, niin en todennäköisesti tee mitään asialle. Jotain todella selkeää signaalia pitäisi tulla. Mielellään ihan suoraan saisi sanoa asiasta.

Mutta jos hän on tehnyt selväksi että hän on kiinnostunut niin yritän kai sitä sitte yrittäisi olla mahdollisimman ystävällinen ja hymyilevä ja kuunnella häntä koko ajan, jotta voisi antaa hyviä kommentteja jne.

Jos mies käyttäytyy noin minua kohtaan, niin tulkitsen hänen olevan ystävällinen ja hymyilevä ja hyvä kuuntelija. Ja jos itse olisin jo sitä ennen antanut signaaleja kiinnostuksestani, niin kyllä minun tulkkintani olisi, että kyseessä on vain ystävällinen kaveri, joka ei halua mitään sen kummempaa. Kaikki mukavat kommentit ja hauskat läpät ovat vain piristystä päivään.

Näin mun kohdalla ja kohteena oli miespuolinen työkaverini, jolle olin omasta mielestäni tehnyt selväksi ihastumiseni. Hän on jo vaihtanut työpaikkaa ja toisinaan hänestä haaveilen....

Miten teit selväksi oman ihastumisesi?

Ihan niin selvästi kuin korrekti ja asiallinen virkahenkilö vain voi vaarantamatta työyhteisön hyvää ilmapiiriä eli ne oli ne pari sanaa eräässä sähköpostissa ja asiallisuudesta lipsumista toki pahoittelinkin ja asia oli hänestä ihan ok ja mukavat ja hauskat rupatteluhetket saattoivat jatkua, kunnes hän sitten poistui työyhteisöstä. Hyvä tyyppi. Toi paljon iloa elämääni. Valoa... jotkut ihmiset vain on sellaisia. Hänen hommansa olisi ollut jatkaa halutessaan henkilökohtaisemmalle tasolle, tarjosin tien, mutta hän ei sitä lähtenyt kulkemaan. Joskus vähän ikävöin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ihastukseni kohde ei ole millään lailla osoittanut olevansa kiinnostunut minusta, niin en todennäköisesti tee mitään asialle. Jotain todella selkeää signaalia pitäisi tulla. Mielellään ihan suoraan saisi sanoa asiasta.

Mutta jos hän on tehnyt selväksi että hän on kiinnostunut niin yritän kai sitä sitte yrittäisi olla mahdollisimman ystävällinen ja hymyilevä ja kuunnella häntä koko ajan, jotta voisi antaa hyviä kommentteja jne.

Jos mies käyttäytyy noin minua kohtaan, niin tulkitsen hänen olevan ystävällinen ja hymyilevä ja hyvä kuuntelija. Ja jos itse olisin jo sitä ennen antanut signaaleja kiinnostuksestani, niin kyllä minun tulkkintani olisi, että kyseessä on vain ystävällinen kaveri, joka ei halua mitään sen kummempaa. Kaikki mukavat kommentit ja hauskat läpät ovat vain piristystä päivään.

Näin mun kohdalla ja kohteena oli miespuolinen työkaverini, jolle olin omasta mielestäni tehnyt selväksi ihastumiseni. Hän on jo vaihtanut työpaikkaa ja toisinaan hänestä haaveilen....

Miten teit selväksi oman ihastumisesi?

Ihan niin selvästi kuin korrekti ja asiallinen virkahenkilö vain voi vaarantamatta työyhteisön hyvää ilmapiiriä eli ne oli ne pari sanaa eräässä sähköpostissa ja asiallisuudesta lipsumista toki pahoittelinkin ja asia oli hänestä ihan ok ja mukavat ja hauskat rupatteluhetket saattoivat jatkua, kunnes hän sitten poistui työyhteisöstä. Hyvä tyyppi. Toi paljon iloa elämääni. Valoa... jotkut ihmiset vain on sellaisia. Hänen hommansa olisi ollut jatkaa halutessaan henkilökohtaisemmalle tasolle, tarjosin tien, mutta hän ei sitä lähtenyt kulkemaan. Joskus vähän ikävöin...

Liian korrektia käytöstä sulta. Eihän hänkään ilman varmuutta voi tuollaisessa työyhteisössä mitään aloitetta tehdä...

Miksi nyt on liian myöhäistä? Ikävöit vieläkin.

Vierailija
24/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten erottaa sen että mies on oikeasti kiinnostunut ja ihastunut naiseen eikä ole vain sen alapään perässä?

Vierailija
25/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten erottaa sen että mies on oikeasti kiinnostunut ja ihastunut naiseen eikä ole vain sen alapään perässä?

Itse ainakin muutun ihastukseni seurassa ujommaksi ja punastelenkin jos tarpeeksi lähelle pääsee. Olen jo 36v, ettei se kokemattomuuden piikkiin mene.

Jos vain seksiä hakee, on sitä paljon rohkeampi koska ei ole mitään menetettävää, jos epäonnistuu.

Vierailija
26/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa taas... Kyllähän sen nyt näkee ja kuulee miehestä kuuro lepakkokin. Ja kyllä mies saa olla alapäästäkin kiinnostunut, ihan samalla tapaa kuin nainenkin on miehestä ja seksistä hänen kanssaan kiinnostunut.

Vierailija
27/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
28/42 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto