IL: Kokoomuksen ex-kansanedustaja Matikainen-Kallström nostaa maksimi sopeutumiseläkkeen muhkeiden pörssiyhtiöstä maksettujen kokouspalkkioiden päälle
Julkisten verotietojen mukaan Matikainen-Kallström ansaitsi toissa vuonna 71 000 euroa, eli vajaat 6 000 euroa kuukaudessa. Matikainen-Kallström kertoi Hesarille 2015 perustaneensa yrityksen, mutta ei osannut määritellä, mitä yrityksen liiketoiminta voisi olla.
- Jotain konsultointiin liittyvää varmaankin, Matikainen-Kallström sanoi ja luonnehti itseään ”ennen kaikkea hallitusammattilaiseksi".
Kylläpä tulee tämäkin eläke tarpeeseen.
Kommentit (79)
Aikamoinen hallitusammattilainen kun ei osaa edes oman yrityksensä liiketoimintaa määritellä :'D
Olisi varmaan pitänyt koulussa pänttäämisen sijaan ruveta hiihtämään niin bisnesura olisi ollut helpompi!
t. vihervasuri ekonomisti
Kyrö poliisille: Marjo Matikainen tyypillisin esimerkki veritankkauksesta
maikkari 27.10.2010
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Liden kok, Tuija Nurmi kok, Marjo Matikainen kok, Anne Holmlund kok, Leena Harkimo kok...
Eikö Leena ”turkis” Harkimo tienaa rahansa itse? Tälläisen kuvan antaa ainakin lehdissä.
Nimi ainakin mainittiin iltalehdessä sopeutumiseläkkeen saajista. En ole varma asiasta
No mitäpä luulette,Että luopuuko kukaan hullu ilmasesta rahasta?varsinkaan sekoomus porvari... elkää nyt enää äänestäkö noita idiootteja sinne hallitukseen..
Täällä enemmistö kannattaa luultavasti vihreitä. Näin ainakin veikkaisin.
Se on ihan sama mitä kannattaa, kuhan vaan sekoomus ei voita seuraavia vaaleja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Liden kok, Tuija Nurmi kok, Marjo Matikainen kok, Anne Holmlund kok, Leena Harkimo kok...
Eikö Leena ”turkis” Harkimo tienaa rahansa itse? Tälläisen kuvan antaa ainakin lehdissä.
Nimi ainakin mainittiin iltalehdessä sopeutumiseläkkeen saajista. En ole varma asiasta
No mitäpä luulette,Että luopuuko kukaan hullu ilmasesta rahasta?varsinkaan sekoomus porvari... elkää nyt enää äänestäkö noita idiootteja sinne hallitukseen..
Täällä enemmistö kannattaa luultavasti vihreitä. Näin ainakin veikkaisin.
Se on ihan sama mitä kannattaa, kuhan vaan sekoomus ei voita seuraavia vaaleja...
höpsistä
Vierailija kirjoitti:
maikkari 27.10.2010
En kyllä usko. Sen verran rehti nainen on kyseessä ;)
Noita edunnauttijoita on joka puolueessa. Turhaa manipulointia taas. Vassarit yrittää tonkia kasaa, että äänet vyöryisivät heille. Paras päätös on poistaa kaikilta ylimääräiset edut ja lakata osoittelemasta.
Muistakaa nämä yhteiskunnan loiset, kun syyttelette työttömiä loisimesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Noita edunnauttijoita on joka puolueessa. Turhaa manipulointia taas. Vassarit yrittää tonkia kasaa, että äänet vyöryisivät heille. Paras päätös on poistaa kaikilta ylimääräiset edut ja lakata osoittelemasta.
Pidätkö siis Iltalehteä vassarina? En tiennytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maikkari 27.10.2010
Tää oli varmaan sarkasmia?
Eikös se doping-aiheinen suomalainen leffakin perustu nimenomaan Marjo Matikaisen uraan ja tapahtumiin? Dopingin takia ilmeisesti lopetti hiihtouransa myös poikkeuksellisen aikaisin. Todennäköisesti valmentajat painostivat epon käyttöön ja veritankkaukseen. Mutta itse tietysti suostui.
Olen itse Tekin jäsen (DI) ja kyllä hävettää kun Matikainen-Kallström istuu siellä johtopaikalla. Todella huonoa imagoa järjestölle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta poistaako sisäministerinä epäonnistunut puhemies Risikko (kok) nämä edut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maikkari 27.10.2010
Eikös se doping-aiheinen suomalainen leffakin perustu nimenomaan Marjo Matikaisen uraan ja tapahtumiin? Dopingin takia ilmeisesti lopetti hiihtouransa myös poikkeuksellisen aikaisin. Todennäköisesti valmentajat painostivat epon käyttöön ja veritankkaukseen. Mutta itse tietysti suostui.
Tämä leffa on nimeltään Isänmaallinen mies.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Is%C3%A4nmaallinen_mies
Pamela Tola yhdessä pääosassa, vahvoja viittauksia Marjo Matikaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Tekin jäsen (DI) ja kyllä hävettää kun Matikainen-Kallström istuu siellä johtopaikalla. Todella huonoa imagoa järjestölle.
Saatko myös sopeutumiseläkettä? Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maikkari 27.10.2010
Tämä leffa on nimeltään Isänmaallinen mies.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Is%C3%A4nmaallinen_mies
Pamela Tola yhdessä pääosassa, vahvoja viittauksia Marjo Matikaiseen.
Just sopiva rooli Tolalle
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansanedustajien sopeutumiseläke on maailman paras työttömyysturva - eläkkeen piirissä 146 nykyistä ja entistä kansanedustajaa
Sipilän hallituksen 17 ministeristä sopeutumiseläkkeen piirissä on lähes joka toinen (7). He ovat valtiovarainministeri Petteri Orpo (kok), ulkoministeri Timo Soini (uv), sisäministeri Paula Risikko (kok), elinkeinoministeri Mika Lintilä (kesk), kunta- ja uudistusministeri Anu Vehviläinen (kesk), asunto-, energia- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen (kesk) sekä ja maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä (kesk). Myös hallituksen aikaisempi perhe- ja peruspalveluministeri Juha Rehula (kesk) on vanhan eläkejärjestelmän piirissä.
Iltalehti 16.7.2017
Edellä mainituista Soinilla alkaakin kohta leppoisat eläkepäivät
Moraali on johtoportaalla korkealla. No ei sentään nostanut sopeutumiseläkettä ja myynyt samaan aikaan aseita Afrikassa.
Toivon Mukaan ei... eipä tässä muuta.