Ovatko vauvat muka oikeasti jonkun mielestä söpöjä?
Kommentit (33)
Ihmiset on ehkä ohjelmoitu pitämään niitä söpöinä jotta elämä jatkuisi.
Ihan samoin voisi kysyä että mitä viehättävää on pitkissä miehissä tai leveissä hartioissa.
Eivät mielestäni läheskään yhtä söpöjä kuin pandat <3
Lähinnä mun oma vauva, sitten myös jotkut vieraat vauvat esim kuvissa tai kauempaa katsoen. En halua pukluja päälleni. Ja kaikki vauvat eivät ole söpöjä kuvissakaan, toisin kuin lähes kaikki koiranpennut esimerkiksi.
Kyllä pieni vauva on liikuttava ja söpö. Niin viaton vielä.
Ei ole. Ihan sattumoisin monet vaan ajautuu esim. kätilöiksi ja lastenhoitajiksi, tuskin kenenkään äidinkään mielestä oma pieni vauva on söpö.Yök.
Vierailija kirjoitti:
Mottipäisiä mulkoilijoita, ja haisevatkin pahalle :D
Näinkö äitisi sinut kuvaili?
Mun mielestä eivät ole söpöjä. Mutta jotain suojelunhalua ne herättävät kyllä.
Ei aina, mutta sellainen hymyilevä muutaman kuukauden ikäinen vauva-alle kaksivuotias on toisinaan suloinen. Vastasyntyneistä aika harva. Enkä erityisemmin pidä lapsista tai vauvoista.
Juu on. Mutta ei muiden lapsista silti jaksa päivittäin katsella kuvia ja ”ihastella” niitä heidän äideilleen.
Nimim. äitiyslomalla oleva ystävä lähettää joka päivä lapsestaan kuvia, joita pitäisi kehua ihanaksi.
Vastasyntyneet ja ihan pienet vauvat eivät kyllä ole söpöjä. Toivon kovasti, että edes se oma on omasta mielestä söpö, nimimerkillä rv 26.
Puolivuotiaista ylöspäin alkavat olla (monet) ihan söpöjä. Varsinkin hymyillessään. Itse tosin olin kamalan ruma lapsi, voin rehellisesti sanoa, että kukaan ei varmasti ole pitänyt minua söpönä ennen kuin jostain 3-vuotiaasta alkaen. Olin vauvana punainen porsaanpoikanen.
Aasialaiset vauvat on ihan huippusöpöjä. :D Sellaisia pulleita sumopainijoita.
Onnelliset vauvat ovat todella söpöjä! Seuraan Instassa erästä perhettä, jossa sekä äiti että isä todella rakastavat vauvansa ja sekös saa vauvan säteilemään! Kuvat saavat katsojankin hyvälle tuulelle:-).
Vauvassa täytyy olla tiettyjä piirteitä, että se on minusta söpö. Varmaan silloin kun muistuttavat omiani.
Vähiten söpöjä on sellaiset etäiset, pelokkaat, hieman poissaolevat vauvat, jotka on muuten aina niitä jotka on viety alle vuoden ikäisenä tarhaan.
Riippuu vauvoista, jotku vauvat on aika rumia eivätkä herätä sympatiaa, mutta jotkin oikein symmetriset kasvonpiirteet omaavat ovat todella suloisia.
Mottipäisiä mulkoilijoita, ja haisevatkin pahalle :D