Jari Sillanpää EnbuskeVeitolaSalmisessa
Jännittää nähdä millaisena hän saapuu kohta suoraan lähetykseen.
Kommentit (999)
Vierailija kirjoitti:
Onko Jari sanonut syytä, miksei yritä päästä aineista eroon?
Siis kyllähän se on niin, että vaikka haluais päästä huumeesta eroon, niin se vain ei ole niin yksinkertaista päästä eroon. Minä poltan tupakkaa. Jos minulla ei ole tupakkaa, niin mieli tekee koko ajan ja sitä on PAKKO lähteä ostamaan. Tuntuu ettei mistään tule mitään jos en saa tupakkaa. Sitten kun vetäisen ekan henkosen, niin voi taivas että se on hyvää. Päätän aina, että tämä on viimeinen tupakka, nyt mä en enää osta tupakkaa. Mutta ei se niin mene. En vain pääse tosta tupakasta eroon. Ja olen 67 vuotias, polttanut pienen ikäni. Tupakasta on vielä vaikeampi päästä eroon kuin huumeista. Näin joku viisas on sanonut.
Jotkut lopettaneet sanoo, että vielä vuosienkin jälkeen tekee mieli tupakkaa. Ja kun yhden tupakan poltat, niin äkkiä poltat toisen ja kolmannen. En käytä alkoa ollenkaan, missään muodossa. Ja mun mies ei ole koskaan polttanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jari sanonut syytä, miksei yritä päästä aineista eroon?
Hän ei näe itsellään olevan ongelmaa huumeiden kanssa. Niin pitkään ei voi päästä irti niistä ennenkuin on tunnustanut ongelman. Sama alkoholisteilla.
Surullista sinänsä. Hyvä artisti, jolla mieletön karisma. Sokeakin näki haastattelussa ettei Jari ole kunnossa. Täysin pihalla kuin lumiukko. Vain hän itse on sitä mietä ettei ongelmaa ole.
Siltsu näyttäis olevan Teuvo Lomanin seurassa Aurinkorannikolla nyt. ihan kuosissa olevan näköisenä poseeraa samassa kuvassa Teuvon instassa.
Yngwie Malmsteen kirjoitti:
oletko koskaan nähnyt homoa joka ei käyttäisi runsaasti alkoholia tai aineita?
kaikkihan ne on koko ajan bilettämässä
siinä on joku yhteys,, siis huumeilla ja homoudella
En usko, että on mitään syy-yhteyttä. Tunnen monia ihmisiä jotka bilettävät hurjasti ja käyttävät paljon alkoholia sekä joitakin, jotka käyttää aineita. He eivät ole homoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on mitään syy-yhteyttä. Tunnen monia ihmisiä jotka bilettävät hurjasti ja käyttävät paljon alkoholia sekä joitakin, jotka käyttää aineita. He eivät ole homoseksuaaleja.
Lisään vielä, että tunnen myös homoseksuaaleja, jotka eivät käytä päihteitä eivätkä ihmeemmin biletä.
Vierailija kirjoitti:
Siltsu näyttäis olevan Teuvo Lomanin seurassa Aurinkorannikolla nyt. ihan kuosissa olevan näköisenä poseeraa samassa kuvassa Teuvon instassa.
Lähtenyt karkuun kohua. Pysyis nyt siellä, mitä turhaan tulla tänne. Mä en halua enää nähdä koko tyyppiä missään tv ohjelmassa itkemässä ja sekoilemassa..
Kas kummaa, olen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtenyt karkuun kohua. Pysyis nyt siellä, mitä turhaan tulla tänne. Mä en halua enää nähdä koko tyyppiä missään tv ohjelmassa itkemässä ja sekoilemassa..
Helposti vältettävissä - älä katso.
Oon tykännyt Jarin persoonasta aina ja säälin häntä ensimmäisen käryn jälkeen tosi paljon. Jotenkin hänestä huokui VE:kin aikana ihan valtava suru. Mutta nyt fiilis on vain pettynyt ja surullinen. Ei tuossa ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin hoitoon ja niistähän ei selviä ihan muutamalla viikolla. Äijä oli ihan pihalla EVS:ssa ja kehtasi laskea leikkiä todella vaarallisesta huumeesta. Ja typerä yleisö nauraa taustalla :-(
Jari on synttäreillä Fuengikolassa , oli kuvassa Teukan kanssa hyvinvoivan näköisenä. Turha surra räähän on vaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jari on synttäreillä Fuengikolassa , oli kuvassa Teukan kanssa hyvinvoivan näköisenä. Turha surra räähän on vaan elämää.
Silmistä näkee, että pöllyttely jatkuu :-(
Vierailija kirjoitti:
Hikinen kalsaripaita á la Uuno Turhapuro päällä juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Jari on sen nesteyttämisen hoitanut. Laittaako hän itse itselleen kanyylin josta tiputtaa nesteet suoraan suoneen?
Kieltämättä huvittaa ajatella Jari ja Siim vierekkäin kanyylit kädessä nesteytyksessä, mutta eihän siinä oikeasti mitään huvittavaa ole. Surullista. Nämä uutisiin päätyneet jutut ovat tosiaan jäävuoren huippu, millaistakohan heidän elämä mahtaa oikeasti olla... Hyvin on kulissit pysyneet pystyssä.
Nyt rupesi kyllä naurattamaan ääneen tämä mielikuva :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Jari on sen nesteyttämisen hoitanut. Laittaako hän itse itselleen kanyylin josta tiputtaa nesteet suoraan suoneen?
Kieltämättä huvittaa ajatella Jari ja Siim vierekkäin kanyylit kädessä nesteytyksessä, mutta eihän siinä oikeasti mitään huvittavaa ole. Surullista. Nämä uutisiin päätyneet jutut ovat tosiaan jäävuoren huippu, millaistakohan heidän elämä mahtaa oikeasti olla... Hyvin on kulissit pysyneet pystyssä.
Nyt rupesi kyllä naurattamaan ääneen tämä mielikuva :D
Ainakin hikoiluttaa Epsanjassa. Ei edes musta väri auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmistä näkee, että pöllyttely jatkuu :-(
Samaan kiinnitin huomiota.
Milloin lie kuva otettu, aineissa on. Jari raukka.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten, Siltsu kertoi, että hänellä on oikeana kätenään tomera nainen. On tainnut häippästä tämä nainen. Pelästynyt noita kuvioita. Taitaa poikaystävä olla nykyinen assistentti.
Onko Jarin sihteeri tosiaan hävinnyt kuvioista? Olen yhden kerran nähnyt Sillanpään läheltä, kun tämä oli buukattu kirjakauppaan mainostamaan elämäkertaansa. Mukana oli tehokkaan oloinen nainen joka tuntui hallinnoivan koko juttua, ihan hyvällä tavalla kyllä, niin että Sillanpää sai keskittyä vain olemaan itsensä. Tämä nainen tuntui muistavan kaiken maailman yksityiskohdat joita fanit kyselivät, ja sen sellaista.
Sillanpään seurue tuli vastaan vielä myöhemmin, kun he olivat poistumassa kauppakeskuksesta. Näytti jotenkin hauskalta, kun sihteeri paimensi laumaa ja Jari käveli kuuliaisesti mukana, riitti kun hymyili ohikulkijoille. Tuli tunne, että siinä on artisti jonka ei tarvitse ihan tarkkaan muistaa missä kaupungissa vierailee, assistentti hoitaa.
Poliisi on varmasti valppaana lentokentällä, kun seurue palaa. Teuvo Loman on siis kaveripiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten, Siltsu kertoi, että hänellä on oikeana kätenään tomera nainen. On tainnut häippästä tämä nainen. Pelästynyt noita kuvioita. Taitaa poikaystävä olla nykyinen assistentti.
Onko Jarin sihteeri tosiaan hävinnyt kuvioista? Olen yhden kerran nähnyt Sillanpään läheltä, kun tämä oli buukattu kirjakauppaan mainostamaan elämäkertaansa. Mukana oli tehokkaan oloinen nainen joka tuntui hallinnoivan koko juttua, ihan hyvällä tavalla kyllä, niin että Sillanpää sai keskittyä vain olemaan itsensä. Tämä nainen tuntui muistavan kaiken maailman yksityiskohdat joita fanit kyselivät, ja sen sellaista.
Sillanpään seurue tuli vastaan vielä myöhemmin, kun he olivat poistumassa kauppakeskuksesta. Näytti jotenkin hauskalta, kun sihteeri paimensi laumaa ja Jari käveli kuuliaisesti mukana, riitti kun hymyili ohikulkijoille. Tuli tunne, että siinä on artisti jonka ei tarvitse ihan tarkkaan muistaa missä kaupungissa vierailee, assistentti hoitaa.
Assistentti Anne Nieminen, 52, huolehtii siitä, että Jarilla on aina piimää jääkaapissa. Aina, kun on keikkataukoa, Anne toimii sairaanhoitajana lasten syöpäosastolla. Kodin Kuvalehti 16.3.2017 Siellä koko tarina näistä Jarin kahdesta assistentistä. Hoitivatko nesteytyksenkin ? Nyttemmin assistentit ovat jo menneen talven lumia. Jari on luonnonlapsi, jonkun on huolehdittava, pidettävä huoli jopa siitä, että voileipäkin on oikein voideltu. Täydellinen artisti, vailla tietoa siitä, mitä oikea elämä on, kun joka aamu pitää nousta töihin, huvitti tai ei, itse pitää voileipänsä voidella ja ympärillä ei ole ihmisiä, jotka palvoo ja ihailee joka mutkassa.
Espanjasta saa varmaan helposti metaa. Kova kyyti siis jatkuu..
Oiskohan Jartsan pää jo niin pehmennyt ettei edes ymmärrä omaa tilaansa?
Ikävää hänen lähiomaisille ja oikeille ystäville. Surullista. Taitaa nyt huume määrätä ei Siltsun oma mieli. 😥