Jari Sillanpää EnbuskeVeitolaSalmisessa
Jännittää nähdä millaisena hän saapuu kohta suoraan lähetykseen.
Kommentit (999)
Vierailija kirjoitti:
Jartsa ei tuosta nouse enää. Hänen tulevaisuutensa tulee olemaan viinan ja huumeiden kyllästämää sekoilua, kunnen joku päivä tulee uutinen, että hän on kuollut. Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että tuon yli-imelän ja aina niin aurinkoisen julkisuuskuvan takana on oikeasti jotain ihan muuta ja taisin olla oikeassa :/
haista paska
Hyvä Jari, ihanaa että ei pyydellyt anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä vajaa, kun en ymmärrä sen puheesta mitään! Ihan tyypillistä narkomaanin puhetta.
Huume Jarin aivoissa puhuu. Ymmärsin, että Jari kokee huumeiden käytön olevan pikku juttu. Jostain se pää sekasin pitää saada, ennen viina, nyt tää paras juttu: meta. Klikx ja päässä heti napsahtaa kun piikittää. Ei tartte tuntitolkulla läträtä viinan kaa. Helppoa kun heinän teko. Kun vain rahat riittää, niin klix , ei ku lisää.
Saadaan jatkossa lukea lisää hänen sekavasta käyttäytymisestä ja rampautuneesta fyysisestä kunnosta. Jos ei sitten piikitä yliannosta. Sitten se on good bye. En olis Jarista uskonu. Niin hyvin piti kulissit ylhäällä.
Ei se piikitä sitä vaan polttaa sitä. Niinhän kristallia yleensäkin käytetään.
WAU - täällähän on oikein tietoviisas!
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka ihmetyttää on se, että miksei Sillanpään ulkonäkö ole rapistunut vuosia kestäneen huumeidenkäytön jälkeen. Tässä vähän kuvia metamfetamiinia käyttäneistä:
https://vivas.fi/katso-milta-pitkaan-amfetamiinia-kayttaneet-ihmiset-na…
Nuohan ovat pahimmillaan jo vuoden käytön jälkeen ihan kuin zombeja. Luulisi neljän vuoden metamfetamiinin käytön jo näkyvän Sillanpäänkin ulkonäössä. Hänhän näyttää ihan hyvälle edelleen eikä metamfetamiini näy lainkaan hänen ulkoisessa olemuksessaan.
Näkyyhän se! On ihan sekava, sössöttää, purskahtelee itkuun ja vaikuttaa valvoneelta. Silmäpussit yms.
Näytti Jarille vesi maistuvan. No metahan tunnetusti kuivattaa joten tämän kyllä ymmärtää. Köhi lisäksi jatkuvalla syötöllä...keuhkot ärtyneet jatkuvasta polttelusta. Vaikutti olevat laskuissa haastattelu hetkellä.
Voi voi sinua Jari.
Vierailija kirjoitti:
meni maku koko palstasta. toivottavasti mainostajat hylkäävät sivuston.
Taitaa mummoilla ottaa todella koville kun totuus unelmavävystä paljastuu kaikessa kauheudessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan narkkareita. Jarin puheet oli just samanlaista selittelyä kuin kaikkien narkkareiden. Ei mitään ongelmaa joo, kunhan vaan pidän hauskaa. Toivon, että menettää kaikki keikkansa
Kyllä! Minulla on nollatoleranssi niille, jotka markkinoivat huumeiden autuutta muille, etenkin nuorisolle.
Täytyy olla vastuuton keikanjärjestäjä jos päästää Sillanpään nyt lavalle.
Miksi ihmeessä? Hyväksytkö kuitenkin ne artistit, jotka käyttävät avoimesti keikoillansa alkoholia ja markkinoivat tätä nuorille? Miksi alkoholi olisi hyväksyttävämpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. Minä en voi ainakaan luottaa siihen, etteikö Sillanpää menisi uudelleen pöllyissä auton rattiin. Vihaan sydämeni pohjasta huumeita ja niiden käyttäjiä. Henkilökohtaisesta syystä. Vaimoni oli pahassa kolarissa. Hänen autonsa päälle ajoi huumepäissään narkomaani vammauttaen vaimoni vaikeasti (aivo- ja selkäydinvamma). Sillanpää ja hänen kaltaisensa ovat vaaraksi myös muille ihmisille.
Metamfetamiini ei kyllä aineena pahimmasta päästä lainkaan suhteessa ajokykyyn. Alkoholi varmaan huomattavasti pahempi aine. Toki riippuu metan pitoisuudesta veressä mutta jos pieni määrä niin ei heikennä ajokykyä.
Sota-aikanahan kaukopartiomiehille annettiin metaa, että jaksoivat valvoa. Tuskinpa he toisiaan rupesivat silloin ampumaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun Jariin, Kun ihmisellä on hyvä sydän ja sielu, tätä maailmaa ei halua katsella ilman päihteitä.
Voimia Jarille, oot hyvä ihminen, se on tärkeintä.
Älä nyt hitokseen. Minullakin on mielestäni hyvä sielu ja sydän. Monta asiaa koen kivuliaana. Silti en tarvitse päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jolle tuli itku Jarin itkusta :'([/quote
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
sairasta antaa haukkuatäällä sairasta ihmistä
Niin, vai voisiko se olla jopa hyödyllistä, kuten keikkojen peruuttaminenkin, Kyllähän äijän olisi aika havahtua,
Kylläpäs oli ärsyttävä Jari Sillanpää. Todella ärsyttävä. "Minä nyt käyttelen ja ei tässä mitään, heh heh, enkä halua lopettaa."
Narkomaani joka vertaa huumeidenkäyttöä lenkkeilyyn.
Menepäs Jari lenkille.
Boikotoin tuota miestä ja suosittelen kaikille samaa, ehkä joskus älyää hakea apua itselleen.
Tämän perusteella voidaan valmistautua Sillanpään uran päättymiseen:
- Aiotko hakeutua hoitoon?
- Kukaan ei voi minua hoitaa, että mä jättäisin [käytön] nollaksi, minun pitää vapauttaa itseni haluista käyttää mitä tahansa.
- Uskotsä, että sä vuoden päästä käytät sitä [metamfetamiinia]?
- Mä en osaa sanoa, voi olla että käytän, voi olla että mä en, että mua ei enää kiinnosta. Mulle ei ole mikään ongelma olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempaa, käyttää runsaasti alkoholia vai 1g metaa per kuukausi?
Ei kai kukaan kuvittele että Siltsu olisi kertonut rehellisesti paljonko käyttää? Eiköhän hän ole tunnustanut vain pienimmän mahdollisen uskottavan määrän.
Mutta jos muistatte, niin Siltsun ”jahti” ajautui merihätään tuossa jokunen vuosi sitten. Kuinka selvinpäin kuvittelette porukan siellä silloin olleen?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea haastatella sekaisin olevaa narkkia. Aivan kuutamolla ja vailla katumusta homppeli Siltsu. Loppuun sääli itkut.
Sinäpä vaikutat mukavalta ihmiseltä, homofobinenkin vielä.
Forever Jari vaikka mitä tapahtus. Free Jari! Je suis Jari!
Vierailija kirjoitti:
Miestä täällä saa haukkua mielinmäärin
Ei tämä ole haukkumista. Me ollaan HUOLESTUNEITA kun niin paljon ollaan saatu nauttia Jarin upeasta esiintymisestä. Ja nyt hyvä laulaja ottaa tosi kovia kierroksia kohti pohjaa.
Ei oo kiva lukea lehdistä Jarin alamäkeä. Ei ole kiva nähdä kuvia romahtaneesta kunnosta. Kovat huumeet vie pohjalle. Se vain on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän loputkin kiertuekeikoista peruta. Huonoa PR:ää
Toisaalta, aika moni rokkistara käyttää huumeita, eikä niiden keikkoja silti peruta.
En ole kyllä ennen nähnyt kenenkään rokkistaran mainostavan huumeita tällä tavalla.
Ei se mitään mainostanut vaan vastasi vain täysin rehellisesti kysymyksiin.
Kyllä se nyt mainostamisen puolelle meni. Hän ei nähnyt huumeissa mitään muuta kuin hyvää. Hänen pitäisi tajuta oma asemansa esikuvana joillekin, eikä silloin pitäisi hehkuttaa vaarallisia aineita mihin niin moni jää riippuvaiseksi ja mihin niin moni kuolee.
Jos se on sen rehellinen henkilökohtainen mielipide, niin valehdellako pitäisi? Ei ihme, että ollaan niin päihdevammainen kansakunta kun asioista ei rehellisesti puhuta.
Kyllä todellakin pitäisi sitten vaikka valehdella jos tajuaisi edes pikkuisen vastuutansa esikuvana, mutta kun ei näytä tajuavan. Ehkä sitten alkaa tajuta jotain kun huomaa, että keikkakalenteri on tyhjää täynnä.
Vitut sillä mitään "esikuvan vastuuta" ole. Ihmiset saisi ottaa vastuun itsestään, eikä syytellä muita.
Ja narkit jaksaa puolustella. Eipä mitenkään yllätä.
Niinköhän joku lehti tekee lööpin siitä että joku on selvinpäin? Tuskin.
Eikä sellaisilla lööpeillä myydä lehtiä.