Jari Sillanpää EnbuskeVeitolaSalmisessa
Jännittää nähdä millaisena hän saapuu kohta suoraan lähetykseen.
Kommentit (999)
Vertasiko Jari huumeiden käyttöä metsässä juoksuun (polkujuoksuun)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän loputkin kiertuekeikoista peruta. Huonoa PR:ää
Toisaalta, aika moni rokkistara käyttää huumeita, eikä niiden keikkoja silti peruta.
En ole kyllä ennen nähnyt kenenkään rokkistaran mainostavan huumeita tällä tavalla.
Ei se mitään mainostanut vaan vastasi vain täysin rehellisesti kysymyksiin.
Kyllä se nyt mainostamisen puolelle meni. Hän ei nähnyt huumeissa mitään muuta kuin hyvää. Hänen pitäisi tajuta oma asemansa esikuvana joillekin, eikä silloin pitäisi hehkuttaa vaarallisia aineita mihin niin moni jää riippuvaiseksi ja mihin niin moni kuolee.
Jos se on sen rehellinen henkilökohtainen mielipide, niin valehdellako pitäisi? Ei ihme, että ollaan niin päihdevammainen kansakunta kun asioista ei rehellisesti puhuta.
Kyllä todellakin pitäisi sitten vaikka valehdella jos tajuaisi edes pikkuisen vastuutansa esikuvana, mutta kun ei näytä tajuavan. Ehkä sitten alkaa tajuta jotain kun huomaa, että keikkakalenteri on tyhjää täynnä.
Jos jää kiinni huumeiden hallussapidosta ja huumeiden vaikutuksen alaisena ajamisesta ja tapaus saa valtavasti julkisuutta ja sen jälkeen yrittää vielä tuoda huumeita Thaimaasta Suomeen, mielestäni ei todellakaan olla tilanteessa, jossa henkilö pystyy halutessaan lopettamaan käytön. Mielestäni ollaan tilanteessa, jossa on syntynyt erittäin vahva riippuvuus, niin vahva, että se vie jo harkintakyvyn.
En hyväksy/toivo huumeiden käyttöä läheisilleni...mutta Jari ei selitellyt mitään, näytti voivan hyvin, oli tyytyväinen elämäänsä. Ei kuulu meille on oma valintansa, on riipuvainen fyysisesti plus ei näe tarvetta edes vierotukseen...oma valintansa niinkuin sanoi...eikä tarvetta selitellä
Esim makaronista tai tissivaosta kirjoittaminen on kiellettyä mutta sairaan miehen julkinen lynkkaus on palstan mielestä ok!!
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. Minä en voi ainakaan luottaa siihen, etteikö Sillanpää menisi uudelleen pöllyissä auton rattiin. Vihaan sydämeni pohjasta huumeita ja niiden käyttäjiä. Henkilökohtaisesta syystä. Vaimoni oli pahassa kolarissa. Hänen autonsa päälle ajoi huumepäissään narkomaani vammauttaen vaimoni vaikeasti (aivo- ja selkäydinvamma). Sillanpää ja hänen kaltaisensa ovat vaaraksi myös muille ihmisille.
Olen pahoillani vaimosi puolesta. En myöskään itse luottaisi siihen, ettei narkomaani menisi uudelleen huumausaineiden vaikutuksen alaisena rattiin, kun on niin kerran jo tehnyt. Narkkareihin nyt ei voi ylipäätään luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vetäköön päänsä täyteen mitä vaan kamaa, kunhan ei perkele vahingoita muita. Ottaa niin paljon aivoon miehen asenne syksyiseen rattikäryynsä liittyen. Ja ei todellakaan vaikuta siltä, etteikö voisi mennä rattiin uudelleenkin, niin pihalla on omasta surullisesta tilanteestaan.
Huh huh kylläjäi vastenmielinen kuva äijäsät, suorastaan kerskuu huumeiden käytöllään. Ja on lapsen vika jos jää klo 10 illalla huumeveikon auton alle. Vastenmielinen paska.
Vierailija kirjoitti:
Pidän huumeita pahana, mutta Sillanpää sai kyllä sympatiani. Rehellinen mies. Meillä on ollut ihan tarpeeksi noita rehellisiä pohjosem miähiä, jotka mitään ei oo tehny, talonmies auttoi, Tikkurilan Esso hoiti loput, anteeksi kun jäin kiinni. Toivottavasti Sillanpäälle tulee pian itselleen se ahaa-elämys, että hän haluaa lopettaa. Ilman sitä lopettaminen ei onnistu. Jos on viinan kanssa läträämisestä päässyt eroon niin kyllä tuostakin pääsee.
Millä lailla se nyt oli "rehellinen"? Koska oli sekaisin kuin seinäkello? Ja eikö hän nimenomaan väittänyt että meta käveli pikku jaloillaan hänen kapsäkkiinsä ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Millainen miesystävä pakkaa jo kerran narahtaneen artistin matkatavaroihin huumeita?
Millainen?
Vai keksikö Sillanpää vain koko jutun?
"En minä ole tehnyt mitään! No autolla ajoin, kun en tajunnu, että on nollatoleranssi, ku alkoholia voi kuitenkin miettiä ja puhaltaa, että ajanko... Mut miks sun lapset on kymmenen aikaan illalla kadulla? No, mut ei mut... se oli Siim! Siim pisti pussin laukkuun! Mä katoin, että mitä helvettiä Siim! Mä vedän vaan meta-amfetamiinia ja kyllähän muutkin viinaa! Ja koskaan en oo ollu huumeissa keikalla... tai no laskuis oon... "
Siis oli niin huumeaddiktin puhetta. Jari mene hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Esim makaronista tai tissivaosta kirjoittaminen on kiellettyä mutta sairaan miehen julkinen lynkkaus on palstan mielestä ok!!
missä menee sivuston moraali?
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat litkii pääsiäisviinejänsä ja moralisoi siltsua. Mitä eroa huumeiden ja alkoholin viihdekäytöllä? Toinen on laillista joo, mutta jos alkoholi keksittäisiin nyt, se olisi ankarasti kielettyä eikä sitä todellakaan myytäisi ruokakaupoissa.
Mitä viinejä? Mistä ihmeestä tulee se käsitys että kaikki suomalaiset ryyppää hulluna? Kun tilastotkin kertoo, että hyvin pieni osa suomalaista juo suurimman osan viinoista. Suurin osa on kohtuukäyttäjiä tai ei juo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Perseessäkö se Siltsu kuljetti huumeet? Normipaikka tuolle porukalle.
Ei itse tiennyt miten aine persiiseen joutui.
Mä inhoan narkkareita. Jarin puheet oli just samanlaista selittelyä kuin kaikkien narkkareiden. Ei mitään ongelmaa joo, kunhan vaan pidän hauskaa. Toivon, että menettää kaikki keikkansa
Jarin puhetta pilkkaavat; hän on ruotsinsuomalainen ja asunut lapsuutensa Ruotsissa, joten suomenkieli ei tule yhtä luontevasti kuin ruotsi. Eikä kaikki pysty puhumaan tuommoisissa haastattelutilanteissa välttämättä edes omaa äidinkieltään sujuvasti ilman pitkiä taukoja. Jarin puheesta kuulee, ettei kaikki sijamuodot ole hallussa. On ikävää, että kaikki laitetaan huumeidenkäytön piikkiin.
selvänarkki kirjoitti:
No Sillanpää myönsi olevansa narkomaani muttei myönnä että siinä olisi mitään ongelmaa. Näinhän kaikki narkit sanoo. Kyllä he myöntää käyttävänsä mutteivat näe siinä mitään ongelmaa. Mitä jos läheiset kärsii ja työnteko ontuu mutta mitään ongelmaa ei narkilla ole.
Se, että ei näe omaa riippuvuutta on just se sairaus. Kuvittelee että ei mitään ongelmaa pystyn lopettamaan kun haluan. Sama kuin alkoholismissa tai missä tahansa riippuvuudessa vaikka peliriippuvuudessa. Eli syyttely ei nyt tässä mitään auta vaan se, että siltsun sais tajuamaan sen ettei pysty olemaan ilman huumeita ja että se on sairaus josta ei ilman hoitoa selviä. Sen myöntäminen on ehkä se vaikein osuus ikävä kyllä. Jokaikinen meistä tietää jonkun riippuvaisen ja Suomessahan nää alkoholistit on aika lailla edustettuna. Älkää siis tuomitko se ei nyt auta.
Enbuske oli kyllä huono tuossa haastattelussa, olisi antanut vain Sillanpään kertoa itse asioistaan. Nyt oli suuna päänä keskeyttämässä koko ajan. Ei hyvä. Olisi voinut esittää myös kriittisiä kysymyksiä mutta ei keskeyttää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 99% teistä arvostelijoista ja haukkujista ei ole koskaan itse kokeillut mitään huumetta. Tuomitsette vaikka ette edes tiedä mistä puhutte.
Niin siis se oikeuttaakin arvostelemaan, koska ei itse ole niin hölmö, että koskisi niihin.
Jari tirautti kyyneleet. On tajunnut että rahavirrat saattaa nyt sitten tämän takia ehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jää kiinni huumeiden hallussapidosta ja huumeiden vaikutuksen alaisena ajamisesta ja tapaus saa valtavasti julkisuutta ja sen jälkeen yrittää vielä tuoda huumeita Thaimaasta Suomeen, mielestäni ei todellakaan olla tilanteessa, jossa henkilö pystyy halutessaan lopettamaan käytön. Mielestäni ollaan tilanteessa, jossa on syntynyt erittäin vahva riippuvuus, niin vahva, että se vie jo harkintakyvyn.
Juuri näin ja voi johtaa uudelleen esim. huumeissa auton ajamiseen.
Vetäköön päänsä täyteen mitä vaan kamaa, kunhan ei perkele vahingoita muita. Ottaa niin paljon aivoon miehen asenne syksyiseen rattikäryynsä liittyen. Ja ei todellakaan vaikuta siltä, etteikö voisi mennä rattiin uudelleenkin, niin pihalla on omasta surullisesta tilanteestaan.