TAAS BRITNEY PUDOTTANUT LAPSENSA
Kommentit (52)
vaan tunnustamme inhimillisten virheiden mahdollisuuden, ja pyrimme olemaan heti tuomitsematta... Fakta vaan on, etta B. Spearsin tmv julkkisten aitiys ja kaikki siihen liittyvat virheet kuvataan siita hetkesta kun han ovestaan ulos astuu, ja ne virheethan lehtia myyvat...
Teen itsekin lasteni kanssa virheita, ja uskallan ne tunnustaa, ja olla jopa itsellenikin armollinen. siksi minun ei tarvitse haukkua muita aiteja nostaakseni itseni jollekin ihmeelliselle jalustalle.
Toki on aivan mahtavaa, jos joku EI IKINA tee minkaanmoista virhetta lastensa kanssa, aploodit sellaiselle aidille..
Vierailija:
varmaan sattuu muitakin pikku " vahinkoja" kun noin ärähdätte ja puolustelette. Taitaa olla vähän huono omatunto
vaan toivon, etta han jotain olisi virheestaan oppinut..
Elama on kasvamista meille aideillekin...
Voitko ihan rehellisesti sanoa ettet IKINA ole tehnyt mitaan tietoista virhetta lapsesi kanssa?
45
Vierailija:
Ai kamala, kylläpä mun sisko nyt on huono äiti (ja nuorikin vielä muuten!), kun sen lapsi oli tippunu sängystä. Nukkunu siskon vieressä ja heränny, kömpiny jalkopäähän ja mätkähtäny lattialle ennen kuin kukaan oli ehtinyt reagoida.Ja kamala, saman viikon aikana lapsi kompuroi (opettelee kävelemään ja kiipeilee) nurin noustuaan seisomaan tv-tasoa vasten. Molemmista tuli mustelma naamaan. Hui, se on nyt mun siskon vika varmasti että lapselle sattuu vahinkoja!
Sä olet varmaan just semmonen äiti joka koko ajan kyttää lapsensa p**seen takana ettei vaan mitään pääse sattumaan. Ja kämppä on vuorattu pehmusteilla ettei vaan kopsahda mihinkään eikä tule kuhmuja. Ja lapsi tietty käyttää naurettavaa konttauskypärää!
Vai onkohan sulla sittenkään ollenkaan lapsia?
Jos jokaisesta muksahduksesta ja mustelmasta tulisi sossunasia niin tässä maassa sossut ei ehtis muuta tekemäänkään kuin jahtamaan mustelmaisten lasten vanhempia. Toki lapsen pahoinpitelyjäkin on paljon (suomessakin), MUTTA ei kai nyt sängystä tippuminen/kaatuminen tms. tarkoita että vanhempi ois paiskannu lapsensa lattiaan!???
Selviää hieman vähemmällä kuin saamalla aivotärähdyksen tai vastaavan.
Ja puolivuotias vauva on vielä niin pieni ettei luulisi heti tippuvan joltain king size sängyltä..
Meidän muksut ovat kanssa kolhineet joskus itseään.
5v. tuli rappuset alas niin vauhikkaasti että hampaat heilahtivat.
Ovat juosseet kulmaa päin ym. Mutta ikinä ei ole sattunut mustelmaa pahempaa.
joita kaikki tekevät.
VAAN AUTOSSA KULJETTAMISESTA ILMAN TURVALAITTEITA!!!
Hiuksenhieno ero...
Eikä minulla ole tarvetta nostaa itseäni millekään jalustalle. En vain voisi kuvitella eläväni sen jälkeen, jos MINUN TOIMIENI vuoksi lapselleni sattuisi jotain pahaa.
itse lasken tietoisiksi virheiksi esim sellaiset, etta anan lapsen kavella ekaa kertaa portaita ylos alas ja han vaikka kaatuu ja loukkantuu..
Niita tietoisiakin virheita kaikille aideille sattuu, eri asia toki, minka pidamme omana virheenamme, minka pidamme vahinkona..
asioiden opettelua. Esim. kun portaita opetellaan kävelemään, niin siinähän on aina aikuinen kädet valmiina ottamaan lapsen kiinni jos sattuu horjahtamaan/kaatumaan. Tietoinen virhe olisi päästää lapsi yksin portaisiin.
ja etenkin tuomitsemiseen, tarvitaan muutakin, kuin juorulehtien jutut, eikä se ole meidän " tiedoillamme" tai taidoillamme edes mahdollista. Esim 7päivää-lehdessä on sellaisia juttuja, jotka eivät pidä paikkaansa, mutta jotkut typerykset luovat julkkiksesta niiden perusteella tietyn kuvan.
Vai siirsikö esim. autoa pari metriä omalla ajotiellään, jossa ei ollut muita autoja ja nopeus 5 km/h?
Uskomatonta vastuuttomuutta Britneyltä!
t. 59
että aikuinen ei pysty pitämään sylissään edes pientä vauvaa, jos törmäystilanteessa vauhtia yli 4km/h. Että pihatie ja hiljainen vauhti ei ole mikään lieventävä seikka. Ja kuvissahan Britney ei purista lastansa syliin, vaan ohjaa autoa toisella kädellä ja toisella pitää vauvaa sylissä. Että siitä olisi lentänyt Sean Preston tuulilasin läpi, ja kauas.
Kyllähän lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus. Jos on epäilystä pahoinpitelystä, lääkärit ilmoittavat suoraan viranomaisille eikä juorulehtiin. Taitaa joku nanny vaan soitella rahan perässä lehtiin ja mustamaalaa työnantajaansa.
Taitaa olla kärpäsestä tehty nyt härkänen.