Mistä arvosta sinulla on vaatteita, asusteita päälläsi juuri nyt?
Listaa tähän tapaan (voit käyttää esim. sitä hintaa, millä olet tuotteen ostanut tai arvioida käyvän arvon)
Tässä minun:
- farkut 90e
- pusero 60e
- villatakki 50e
- takki 150e
- huivi 20e
- käsineet 30e
- kengät 80e
- käsilaukku 300e
- kello 150e
- korut 800e
- silmälasit 300e
Yhteensä 2030 e (mikä tuntuu aika suurelta summalta)
Kommentit (79)
Kuluneita vaatteita joista en kirpputorilla maksaisi euroakaan. Uusina ovat ehkä maksaneet 30-40 kymppiä.
Mä en kyllä kovin tarkkaan muista vaatteitteni hintoja...
kalleimmat on rintsikat, jotain 80 e
pöksyt varmaan muutaman euron
leggarit ehkä 15 e
sukat pari euroa, villasukat sen mitä lanka maksaa, eli itse olen neulonut, olisko sitten jotain 5 e
paita 8e (prisman alesta Jackpottia)
tunika kirpparilta 4 e ja on muuten aivan ihana, oikein kunnon hippityyliä
korvikset 10 e, ostin yhdeltä, joka tekee itse korviksia, ihanat huopakorvikset
sormus, en tiedä hintaa, kun sain sen mieheltä hääpäivälahjaksi, en käytä vihkisormusta kun se on aika epäkäytännöllinen
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan 15 ekeä..rumat ne vaatteilla koreilee..
Tämä on kyllä niin totta!
Puserot 24 euroa, toinen kaupasta toinen kirpputorilta, pitkät legginsit 10 euroa, alusvaatteet 40 euroa. Sukat 10 euroa. 84 yhteensä. Kallista on. Ehheh. Oliko ap:n tarkoitus kehua varallisuudellaan, vai pinnallisuudellaan?
Miksi rillit lasketaan, mutta ei kuulolaitetta, peruukkia eikä tekareita?
Sukat, urheiluliivit, toppi ja neulepaita on vanhoja raihnaisia reikäisiä vaatteita vuosien takaa. Arvoa näillä ei ole enää mitään, uutena maksoivat yhteensä ehkä 40 🤔 Mamalegginssit ja alushousut ovat taas uusia, yhteensä nekin 30.
Kuljen aika vanhoissa ja kuluneissa rääsyissä, kevättä kohti pitää laittaa hienompaa kun ulkovaatteet vähenee peittämästä 😁
Rintaliivit 20 e
Alushousut 4 e
Paita 15 e
Sukat 2 e
Housut 20 e.
-> Yhteensä noin 60 e
Siinäpä se.
Farkut 200
Aluspaita 20
Neule 160
Liivit ja alushousut 130-140
Kaulakoru 160
Korvakorut 200
Sormus 2500
Kello 180
Silmälasit 600
Yhteensä jotain yli 4000 jos oikein laskin
Vierailija kirjoitti:
Kuluneita vaatteita joista en kirpputorilla maksaisi euroakaan. Uusina ovat ehkä maksaneet 30-40 kymppiä.
30-40 kymppiä=3-400.
Pyjama (15€)
Alkkarit (1€)
Silmälasit (400€)
Ponnari (0,50€)
Eli siis 416,50€
Silmälasit maksaa paljon kun on niin vahvat linssit, että tarvitsee kalliit hionnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-40 kymppiä=3-400.
;D
Kaupassa riepuni maksoivat varmaan jotain 300 €:n luokkaa 5 vuotta sitten, juuri nyt niiden arvo päälläni lienee 5-10 €:n kieppeillä.
Ei siis mikään hyvä sijoitus, joten rätteihin ei juurikaan kannata rahaa satsata. Osakkeet ovat järkevämpi hankinta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaa tähän tapaan (voit käyttää esim. sitä hintaa, millä olet tuotteen ostanut tai arvioida käyvän arvon)
Tässä minun:
- farkut 90e
- pusero 60e
- villatakki 50e
- takki 150e
- huivi 20e
- käsineet 30e
- kengät 80e
- käsilaukku 300e
- kello 150e
- korut 800e
- silmälasit 300eYhteensä 2030 e (mikä tuntuu aika suurelta summalta)
Palstailet ulkovaatteissa? Outoa
Olen junassa matkalla lomanviettoon. Eikä tarkoitukseni ollut pröystäillä vaan utelias olen tietämään, ovatko muut koskaan ajatelleet mitä päällään sattuu olemaan. Itse en osta juurikaan kalliita vaatteita mut asusteet voi maksaa enemmän, esim. kiva laukku. Ap
Et ota takkia pois junassa
Yöpaita 20 €
Collegehousut 10€
Alusvaatteeet 30 €
Villasukat äidin tekemät
60€
Urheiluliivit, legginsit, toppi, alushousut, ja pari ponnarii. Ostin kaikki h&m, ja yhteensä noin 125e. Et kallista siis.