IS: Aino, 39, pääsi heti loppusuoralle huippuyksikön johtajan paikan haussa. Tämä oli Ainon elämän ensimmäinen työhakemus.
Ainon, 39, päätä ei kylmännyt, kun nainen laati elämänsä ensimmäistä työhakemusta. Huippuyksikön johtajan paikka jäi vain pienestä kiinni. Tässäpä esimerkkiä kaikille niille työttömille jotka epäilevät, että ikä on este työnhaussa.
Kommentit (12)
Mikä lie oli aloittajan pointti, se jäi mulle epäselväksi. Is taas voisi miettiä jutun aiheitaan, miksi kirjoittaa juttu, että henkilö X lähes sai hakemansa työpaikan.
Niin? Sehän ei saanut sitä työpaikkaa. Elättääkö melkein työpaikan saaminen?
Tuli vain mieleen, että mites nuo Ainon yhteistyötaidot? Miten Ainon kaltaista riidankylväjää ja mielensäpahoittajaa voidaan edes harkita johtotehtäviin?
Aino-Kaisa pääsi 8 parhaimman joukkoon eikä häntä valittu. Ei tainnut riittää koulutus, kokemus ja ikääkin taisi olla liikaa. Tosin eihän 39 vuotta ole mitenkään paha, tilanne on eri 49- ja 59-vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Sehän ei saanut sitä työpaikkaa. Elättääkö melkein työpaikan saaminen?
Voi olla
Vierailija kirjoitti:
Mikä lie oli aloittajan pointti, se jäi mulle epäselväksi. Is taas voisi miettiä jutun aiheitaan, miksi kirjoittaa juttu, että henkilö X lähes sai hakemansa työpaikan.
Kannustan hakemaan työtä kuin työtä. Jopa ilman työkokemusta on mahdollista napata hyväpalkkainen huippuvirka
-ap-
Tulkoon takaisin avautumaan, kun saa huippuduunin eikä vain ole hakenut.
Voiko joku olla niin tyhmä, ettei älyä sellaisen saavan helpoiten töitä, jolla niitä ollut aina ennenkin.
En lukenut juttua, mutta jos joku on ollut 39-vuotiaaksi niin hyvässä asemassa, että ei ole koskaan tarvinnut hakea töitä, niin kyllä hänelle voidaan tarjota töitä jatkossakin.
Saiko hän sen paikan? Joo, minä olen se, joka pääsen kyllä haastatteluihin, mutta siihen se sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla niin tyhmä, ettei älyä sellaisen saavan helpoiten töitä, jolla niitä ollut aina ennenkin.
En lukenut juttua, mutta jos joku on ollut 39-vuotiaaksi niin hyvässä asemassa, että ei ole koskaan tarvinnut hakea töitä, niin kyllä hänelle voidaan tarjota töitä jatkossakin.
Saiko hän sen paikan? Joo, minä olen se, joka pääsen kyllä haastatteluihin, mutta siihen se sitten jääkin.
Kyseessä on Aino-Kaisa Saarinen, uraansa lopetteleva ammattiurheilija... Siinä maailmassa pätee varmaan vähän eri lainalaisuudet kuin muissa työpaikoissa.
linkki
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000005623276.html