Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä suuttui kun olen kuumeessa, enkä

Vierailija
29.03.2018 |

pysty lähtemään pääsiäiseksi hänen vanhemmilleen. Kuulemma ”nelikymppisen naisen pitäisi ottaa vastuuta teoistaan”. Oon ihan pihalla. En edes tiedä, mitä tuohon pitäisi vastata.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis te todella uskotte nää kaikki provot?

Hämmentää.

Pakko tuo on usko, kun oman aviomiehen suusta olisi samassa tilanteessa todnäk kuulunut ihan samanlainen lause. Mun olisi pitänyt mennä keskeytyneen keskenmenon takia tehdyn kaavinnan jälkeen anopille viettämään iltaa, ei ollut edes mikään juhlapyhä, kunhan vaan anoppi vaati meitä kylään. En mennyt, kun en pysynyt pystyssä niiden rauhottavien takia, ja olen siitä kyllä saanut kuulla jälkeenpäin.

Unohtuiko sinulta ex tuosta aviomiehen edestä? Vai miksi ihmeessä moista katselet edelleen?

Yllättävää kyllä isänä osaa olla empaattinen, ja ystävänä, ja lapsena ja kadulla vastaan kävelijänä. Mun kohdalla ei vaan onnistu. Kyllähän tuo välillä rassasi, mutta nykyään, 30v jälkeen, en edes huomaa sitä enää. Ja ei meillä myöskään enää sairasteta miesflunssaa, koska muakaan ei enää kiinnosta hänen terveysongelmansa. Ja anoppi kuoli pian (pari vuotta) tuon tapauksen jälkeen, sekin on varmaan auttanut tän liiton säilymisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi