Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä paljastunut todella ärsyttävä piirre. Olisiko teistä ärsyttävää?

Vierailija
29.03.2018 |

Hän unohtaa omat pyykkinsä esim pesukoneeseen, totean illalla, että noi pyykit on vieläkin tuol koneessa, niin mies kehtaa siihen sanoa, että "oisit ottanut pois ne kun päivällä siellä kerran kävit"-

Miehelle ostettu ruoka, huomaa muutaman päivän päästä, että se on mennyt vanhaksi, totean, että ei sitä voi enää syödä. "oisit syönyt sen eilen". Ja tähän täytyy todeta, että jos olisin mennyt syömään, olisi tullut sanomista siitä, että hänelle ostettuja syödään.

Aina kun tekee/jättää tekemättä/sanoo jotain väärää, tuolla tavoin yrittää vierittää sen jonkun muun niskoille. Minun vika että hänen vaatteet lojui siellä koneessa (pesemme kaikki omat vaatteet), minun vika kun hänen ruoka mennyt vanhaksi kun en syönyt sitä. Lista vois jatkua loputtomiin, aina tällaisissa pienissä asioissa onkin minun syy, että hänen juttu on tekemättä tai tehty väärin. Hän on jättänyt vaikka maitopurkin pöydälle ja kun asia huomataan, sanoo että mikset laittanut sitä jääkaappiin :O

Yhdessä oltu vuosia ja tällainen paljastunut nyt, tai sitten en ole siihen niin aiemmin kiinnittänyt huomiota. Ei voi sanoa että hups, unohdin tms, vaan heti vierittää jonkun muun niskoille

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen helmen olet kalastanut.

Vierailija
2/5 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti todella rasittavaa. Ensi kerralla heitä pyykit kylmästi vain lattialle tai ostakaa toinen pyykkikone jolloin voit jättää hänen vaatteensa koneeseen homehtumaan tai pakota miehesi syömään vanhentunut ruoka kun kerran sellaisen on ostanut. Pari kertaa kun ruokamyrkytys tulee niin eiköhän opi syömään ruokansa ajoissa tai ainakin olemaan syyttämättä omasta surkeudestaan sinua. Miehesi on selkeästi nyt siinä uhmaiässä missä useimmat miehet ovat ala-asteella. 

Tsemppiä!

T: Mies 31v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeastiko sinä kävit päivällä kotona, huomasit että pyykit ovat koneessa mutta odotat vahingoniloa peitellen iltaan saakka että pääset valittamaan miehelle miten "sinulla ovat maanneet pyykit koneessa koko päivän"

Joo, ärsyttävä piirre tai suoranainen luonnehäiriö tuli aika selväksi viestistäsi.

Vierailija
4/5 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tuota satunnaisesti, onneks ei kovin usein.

Olen antanut paukkua takas. En ole mikään palvelija, hoida itse sotkusi. Ja syystä että hoidan jo nyt niin paljon enemmän kodin yhteisiä asioita, niin on se kumma jos ei voi omia sotkujaan siivota. Kannattaa yrittää olla sanomatta, jos huomaa ne pyykit, huomatkoon ihan itse jossain vaiheessa. Ja laitakoon itse maitopurkkinsa takaisin jääkaappiin. Maatkoon siinä pöydällä vaikka tappiin saakka. Olkoot sitten vanhaa ruokaa jääkaapissa, katso koska tajuaa itse heittää sen pois.

Vierailija
5/5 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin ärsyttävää, jos jokaisesta pikkuasiasta huomauttelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi