Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani kertoi ostaneensa nuoruusvuosinaan seksiä !

Sissy
28.03.2018 |

Olen keski-ikäinen nainen ja tutustuin lapsuuden kaveriini uudelleen sattuman kautta. Hän on niin kiltti ja huomaavainen etten koskaan ole moista tavannut...hän todellakin rakastaa minua ja on näyttänyt ja kertonut sen omalla ujolla tavallaan useasti...hän on myös umpirehellinen..oli aikoinaan töissä rajan takana ja kysäisin muutama kk sitten onko koskaan maksanut seurasta ? Sanoi ettei ollut flaxia kotosuomessa ja poikien kanssa kun olivat baarissa missä näitä ilolintuja oli niin myönsi menneensä muutaman kerran heidän mukaansa...tiedän on menneisyyttä ja ei kuulu mulle yhtään mutta miksi mua yököttää näin ? On useasti rauhoittanut mut ettei ikuna enään menisi niin alas että maksaisi "siitä" ja noista muutamasta kerrasta on aikaa yli 15v..sanoi ettei saannut siitä edes mitään hyvää fiilistä mutta kun oli sinkku ja ystäväporukassa...miksi koen näin ? Miksi en voi päästä asian yli ? Olenko jotenkin tunnevammainen ? Onko muilla mitään tälläisiä kokemuksia ? Ihan nolottaa oma fiilikseni..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluat kieriskellä itsesäälissä ja inhossa mitä toisen ihmisen MENNEISYYTEEN tulee, niin anna mennä vaan.

Vierailija
2/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina miettiä mitä asioita kysyy, etenkin jos toinen on rehellinen ja vastaa niinkuin asia on. Aina ei välttämättä halua tietää kaikkea toisen menneisyydestä. Monilta löytyy historiasta asioita mitä toinen ei haluaisi tietää.

Kannattaa vain pureskelle asiaa ja yrittää unohtaa se pikkuhiljaa. Eihän miehesi nyt mitään vääryyttä ole tehnyt, etenkin kun se tapahtui jo ennen sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen maksanut Suomessa naisseurasta. Vein treffeille, käytiin teatterissa, syömässä ja sitten drinksuille. Ilta päätyi seksiin luonani.

Aamulla oli tapahtuneesta tyhjä, ontto ja itseinhoinen olo. Lupasin, ettei koskaan enää.

Lupaus ei ole pitänyt

Vierailija
4/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen miten otan asian näin isoksi ? Tuntuu kuin mies olisi pettänyt mua vaikka niistä ajoista on jo kauan ja sirot mimmit suorastaan kampesivat syliin ja mitä tekee sinkku mies jolla ei ole ollut läheisyyttä edes juuri ollenkaan ? Ymmärrän häntä mutta ehkä juuri tuo maksullisuus....ja naisten rahapula kyseisessä maassa...

Vierailija
5/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset ollu naisen kanssa, kun kertoi nuoruusvuosistaan. Yhdentekevää, jos olisi maksanut siitä. Mutta kyllä rupesi ällöttämään, kun kertoi monenko kanssa oli ollut.

Vierailija
6/9 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sulla on joku tunneklikki eli omaa henkistä/ seksuaalista epävarmuutta koska olet mustasukkainen asiasta. Tämä on toki oma subjektiivinen ajatukseni.

On minunkin nykyinen mies pannut tosi hyväkroppaisia naisia eläessään, minä olen tämmöinen monta synnyttänyt melkein viiskymppinen. Ja on ulkomailla aikanaan maksanut suihinotosta. Varmaan se oli hyvä suikkari ja kaunis nainen - en kysynyt, en minäkään kerro miehelleni onko joku menneisyyden tietty seksikerta ollut erityisen hyvä tai huono. Mielummin puhutaan meidän seksistä.

Eikä tuo maksullisuustieto minuun tai mun kokemukseen itsestäni mitenkään vaikuta eikä sitä kautta myöskään suhteeseemme. Meillä on ihanaa, vapautunutta ja avointa seksiä.

Minusta olisi tosi outoa ja omistushaluista jos toisen menneisyyden seksikokemukset aiheuttaisivat pahaa mieltä ja mustasukkaisuutta nykyisessä uskollisessa suhteessa.

Vierailija
7/9 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä fiksu, kiltti ja komeakin mies, jolla ei ole koskaan ollut saannin kanssa ongelmia. Siitä huolimatta suurimpia fantasioitani on, että hässisin ilotytön kanssa. Jonain päivänä sen vielä toteutan. M32

Vierailija
8/9 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä fiksu, kiltti ja komeakin mies, jolla ei ole koskaan ollut saannin kanssa ongelmia. Siitä huolimatta suurimpia fantasioitani on, että hässisin ilotytön kanssa. Jonain päivänä sen vielä toteutan. M32

Miksi se on fantasiasi? Liittyykö siihen se, että kyseinen nainen tekee sen vain rahan takia vai onko se jotenkin muuten kiihottavan "tuhmaa"?

Vierailija
9/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on fantasiasi? Liittyykö siihen se, että kyseinen nainen tekee sen vain rahan takia vai onko se jotenkin muuten kiihottavan "tuhmaa"?

En ole analysoinut asiaa sen tarkemmin, mutta se jokin "tuhmuus" kait siinä sytyttää. Kaikkein eniten kiihottaa sellainen, että vaimoni katselisi vierestä kun minä tyhjennän pussini maksulliseen. M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan