Muotisanontoja/hokemia, jotka riipivät hermojasi?
Kommentit (576)
Entäs ne semmoiset 70-luvun pulisongit :) Tosi Jormat.
Spray väriset lasketteluvaatteet :))
"masuasukki"
"tämä"
"miten meni noin niin ku omasta mielestä?"
"super sitä ja super tätä"
"näillä mennään"
"check sitä ja check tätä"
"jatketaan harjoituksia"
"eeppinen"
"taputeltu"
Syömisestä puhuttaessa ilmaisu "ääntä kohti". Raivostuttavaa! Muutama bloggari korvaa "syödä" verbin toistuvasti tuolla ilmaisulla. "...ja ääntä kohti aamiaisella menee kuppi kahvia ja rahkaa...", "Lounaalla ääntä kohti haarukoidaan kanaa ja tomaatti". "Välipalalla ääntä kohti lusikoin raejuustoa ja hedelmiä." Ihan kuin noilla kirjoittajilla olisi joku pelkotila puhua syömisestä oikealla nimellä.
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä
Se tunne kun
Koska ("uudet blehat koska aurinko")
Vierailija kirjoitti:
Syömisestä puhuttaessa ilmaisu "ääntä kohti". Raivostuttavaa! Muutama bloggari korvaa "syödä" verbin toistuvasti tuolla ilmaisulla. "...ja ääntä kohti aamiaisella menee kuppi kahvia ja rahkaa...", "Lounaalla ääntä kohti haarukoidaan kanaa ja tomaatti". "Välipalalla ääntä kohti lusikoin raejuustoa ja hedelmiä." Ihan kuin noilla kirjoittajilla olisi joku pelkotila puhua syömisestä oikealla nimellä.
No älä. Mun äiti on hokenu tota 40 vuotta!
Riita poikki ja voita väliin.
Naapurin kaikkitietävä likaisessa käsityökaavussa laahustava äippä lässytti tätä joka käänteessä ja mä saan edelleen verenpaineeni nousuun kun muistan tämän.
Juurisyy🤮
Olen kirjoittava ja lukeva ihminen, mutta viime aikoina jokaisella on tuo juurisyy🤮
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kaikkitietävä likaisessa käsityökaavussa laahustava äippä lässytti tätä joka käänteessä ja mä saan edelleen verenpaineeni nousuun kun muistan tämän.
Oli aikoinaan yleinen sanonta. En ole enää kuullut kenenkään käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Juurisyy🤮
Olen kirjoittava ja lukeva ihminen, mutta viime aikoina jokaisella on tuo juurisyy🤮
Ei kukaan käytä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aikoinaan yleinen sanonta. En ole enää kuullut kenenkään käyttävän.
Niin??
Minä olen, ikävä kyllä.
hatespeech kirjoitti:
vihapuhe- mitä v....a se on? Onko se sitä kun sanoo asiat niinkuin ne on,eikä niinkuin on poliittisesti korrektia.
Vihapuhetta on puhe, josta valkoinen hetero loukkaantuu muiden ihmisryhmien puolesta.
Sillee, joka on Suomen vastine likelle.
Putkikassit ja purhehduskengät. Yök.