Jari Sillanpäätä ei haluta laulamaan perinteiseen kesäkonserttiin – järjestäjät peruivat esiintymisen
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohoijaaa. Olisko rollareillakaan ollut yhtään keikkaa 50vuoteen, jos kaikki olisivat samanlaisia Jeesustelijoita, kuin nämä ''hyvä'' kommentin kirjoittajat ja taphtuma järjestäjät
Vertaat maailman yhtä kuuluisinta rokkibändiä suomalaiseen iskelmälaulajaan?
Jäännää että alkuperäinen kommenttini poistui. MIKSI!?
Joka tapauksessa rollarit ja siltsu ovat molemmat esiintyviä taiteilijoita ja molemmat ovat vetäneet douppia vuosikymmeniä. Molemmat ovat myös salakuljettaneet huumausaineita maasta toiseen. Mitä eroa tässä loppu peleissä on?
Suomeen buukataan, koko ajan esiintymään huumeiden käyttäjiä. JVGt ja MGtkin on kokkeli neniä ja heillä keikka, joka nurkan takana.
Öö mieti vaikka 5 v takaperin; olettiko kukaan että Siltsu vetää huumeita? Ehkä osa EPÄILI kun hän hikoili keikoilla ja tvssä niin voimakkaasti, mutta kyllä häntä kilttinä miehenä pidettiin. Rollareilla yms on ihan eri seuraajakunta ja maine, ollut alusta asti. Siltsusta saa valheellisen kuvan nyt kun totuus on tiedossa!
Itse kyllä kuuntelen molempia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohoijaaa. Olisko rollareillakaan ollut yhtään keikkaa 50vuoteen, jos kaikki olisivat samanlaisia Jeesustelijoita, kuin nämä ''hyvä'' kommentin kirjoittajat ja taphtuma järjestäjät
Joka tapauksessa rollarit ja siltsu ovat molemmat esiintyviä taiteilijoita ja molemmat ovat vetäneet douppia vuosikymmeniä. Molemmat ovat myös salakuljettaneet huumausaineita maasta toiseen. Mitä eroa tässä loppu peleissä on?
Suomeen buukataan, koko ajan esiintymään huumeiden käyttäjiä. JVGt ja MGtkin on kokkeli neniä ja heillä keikka, joka nurkan takana.
Öö mieti vaikka 5 v takaperin; olettiko kukaan että Siltsu vetää huumeita? Ehkä osa EPÄILI kun hän hikoili keikoilla ja tvssä niin voimakkaasti, mutta kyllä häntä kilttinä miehenä pidettiin. Rollareilla yms on ihan eri seuraajakunta ja maine, ollut alusta asti. Siltsusta saa valheellisen kuvan nyt kun totuus on tiedossa!
Voin itsekin kuunnella, mutta en ole koskaan edes olettanut että Rollarit eivät käyttäisi huumeita. Siltsua pidin puhtoisena, eikä se homous minulle ole mikään negatiivinen juttu. Huumeet ovat.
Rollarit ovat aina olleet "pahoja poikia" ja Siltsu "kiltti poika". Sellaisen kuvan varmaan jokainen on saanut.
Etkö itse järkyttynyt Siltsun kärystä ja tästä uudesta jutusta? Rollareilta voisi odottaakin tuollaista..
Sillanpään itsensä takia toivois että se tajuais perua itse nuo tulevat keikkansa ja hakeutua oikeasti hoitoon, siis kunnolliseen hoitoon, eikä mihinkään lepolomalle Thaikkuihin. Toisaalta, jos tuo tuleva kiertue pitää sen edes vähäsen järjissään, niin ehkä sen peruminen ei ole se fiksuin vaihtoehto, mutta hoitoahan tuo siitäkin huolimatta tarvitsee, mutta hän ei tunnu itse näkevän asiaa niin.
Vierailija kirjoitti:
jarisillanpaa.fi sivut on muuten aika tylsän näköiset ja vähän "vanhaa" nettitekniikkaa. Kumma että vuonna 2018 näkee vielä tommosta noinkin isolla artistilla..
Jari Sillanpää.fi? Ei löydy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jarisillanpaa.fi sivut on muuten aika tylsän näköiset ja vähän "vanhaa" nettitekniikkaa. Kumma että vuonna 2018 näkee vielä tommosta noinkin isolla artistilla..
Jari Sillanpää.fi? Ei löydy!!!
jarisillanpaa.fi löytyy!
Huumeiden käyttäjillä on aivot sellaisessa olotilassa, että kun ne suustaan jotain päästää, niin siinä huume aivoissa puhuu, ei henkilö itse.
Kierre, jossa Jari nyt on, on lievästi sanottuna karsea. Aivot huutaa huumetta, järki ei pelaa, keikat alkavat olla kohta vähissä ja kaverit ? Onko samaa käyttäjä-sakkia Jarin kanssa.
Olen samaa mieltä kuin moni muu: itsepähän on soppansa keittänyt. Itse on tiensä valinnut. Itse on uransa valinnut iskelmälaulajana. Kyllä hän on riittävän rahallisen korvauksen saanut niistä lauluista joita on laulanut.
Sanoo, että " kaikillahan meillä on kivirekemme vedettävänä" . . Siis tarkoittaa varmaan, että nyt on luopumisen aika.
Onko se luopuminen huumeista ? Luopuminen viinasta ? Luopuminen esiintymisestä ? Luopuminen kansan suosiosta ? Luopuminen terveydestä ja itsekunnioituksesta?
Jokuhan näistä edellämainittuun toteutuu ja joku ei. Valinnan tekee Jari itse. Turha sitten tulevaisuudessa on itkeskellä, että ei menny ihan parhaalla tavalla sen kivisen reen vetäminen. So sorry, Jari
Ehdottomasti kaikki keikat peruttava. Ne tahot jotka maksavat Siltsulle rahoittaa käytännössä sekä teoriassa suoraa sen huumeiden käytön. Muutenkin jos aikoo yrittää vieroittaa itseään, olis keikkatauko varmaan pakollinen. Vastuutonta palkata nisti mihin vaan hommiin. Lisäks pitäis näyttää esimerkkiä siitä, ettei narkkeja hyväksytä tai katsella. Mikäs siinä jos joskus ottaa kannabissauhut, mutta säännöllinen metamfetamiinin käyttö (ja maahantuonti ja huumepäissään ajelu) on törkeää. Itse ei nisti osaa pahoitella, mutta muiden tulisi näyttää mitä mieltä tollasesta ollaan.
Se tässä surullisinta ettei yritä edes päästä huumeista eroon.
Joutuisi uusimaan myös kaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin itsekin kuunnella, mutta en ole koskaan edes olettanut että Rollarit eivät käyttäisi huumeita. Siltsua pidin puhtoisena, eikä se homous minulle ole mikään negatiivinen juttu. Huumeet ovat.
Rollarit ovat aina olleet "pahoja poikia" ja Siltsu "kiltti poika". Sellaisen kuvan varmaan jokainen on saanut.
Etkö itse järkyttynyt Siltsun kärystä ja tästä uudesta jutusta? Rollareilta voisi odottaakin tuollaista..
No olihan se yllätys, kieltämättä. En kuitenkaan ymmärrä miksi olisi enemmän oikein perua Siltsun keikat, kuin rollareiden. Siksikö että rollarit mainostaa huumeiden käyttöä? Eihän heitä pitäisi silloin edes buukata esiintymään, jos oikein kunnolla Jeesustellaan
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kaikki keikat peruttava. Ne tahot jotka maksavat Siltsulle rahoittaa käytännössä sekä teoriassa suoraa sen huumeiden käytön. Muutenkin jos aikoo yrittää vieroittaa itseään, olis keikkatauko varmaan pakollinen. Vastuutonta palkata nisti mihin vaan hommiin. Lisäks pitäis näyttää esimerkkiä siitä, ettei narkkeja hyväksytä tai katsella. Mikäs siinä jos joskus ottaa kannabissauhut, mutta säännöllinen metamfetamiinin käyttö (ja maahantuonti ja huumepäissään ajelu) on törkeää. Itse ei nisti osaa pahoitella, mutta muiden tulisi näyttää mitä mieltä tollasesta ollaan.
Siltsu on bad böi, minkä sille mahtaa. Käytkö sunnuntaisin kirkossa?
Voiko vankilasta käsin keikkailla?
Jos Jari käyttäytyy kuin narkkari ja jos Jari puhuu kuin narkkari niin silloinhan Jari on ... avun ja hoidon tarpeessa. Vakavasti.
Voi Jari kun jäisit tauolle ja menisit hoitoon. Ei hyvältä näytä.
Nyt ostan sillanpään levyn ja katson ostamaani tuntematonta sotilasta.
Homopiireissä ulkomailla metamfetamiinia on käytetty jo vuosia seksin takia. Se vie estoja ja lisää seksuaalisia tuntemuksia.
Osa hiv-positiivisista käyttää siksi, että sen avulla kykenevät seksiin paremmin. Osa heistä ei käytä kondomia, koska vie estot, osa unohtaa metapöllyissään hiv-lääkkeiden ottamisen, ja koko touhu riskeeraa uusille tartunnoille ja tartunnan levittämiselle. Itsetuhoista meininkiä.
Mitä enemmän eritaustaisia hiv-viruksia ihmisellä on, sitä isompi riski, ettei hiv-lääkkeet enää auta kaikkiin viruskantoihin.
Kuka muistaa enää Louhimiestä;) Aku varmaan hiljaa mielessään kiittää Jaria. Jusseista ei vielä viikkoakaan.
Jari pääsee tauolle, koska nyt napsahtaa linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä miten kevään valokeilassa -kiertueen kanssa käy?
Epäilen että koko Valokeilassa-kierue ei edes lähde liikkeelle, mitäköhän soittajat, taustatanssijat ym.porukka taka-alalla miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, seuraava hengiltä kiusattava on siis valittu. Somekansa vaatii verta!
Itsepähän on soppansa keittänyt.
Itselleenhän tuo on kai vain haittaa aiheuttanut, joten miten oikeutat kiusaamisen?
VOI HERRANJESTAS, oletko ihan täysjärkinen??? Jari ajoi huumepäissään AUTOA, ja vain hyvällä onnella ei ajanut kenenkään yli. Ja huumekappiaat ovat alinta sontaa, tappajia, ja Jari on jaellut huumeita bileissä (tämän on itsekin tunnustanut) ym sekä häntä epäillään kuuluvan huumekaupparinkiin (tämä vasta epäilyn asteella). Ei siis todellakaan ole hänen oma asiansa vaan asettanut vaaraan lukuisia muita ihmisiä!
Tarkoitatko itse sitä, että kun on maailmankuulu rockbändi, niin huumeiden käyttö onkin ok?