Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailun kohteeni sai ihailustani jonkinlaisen itsetuntoboostin

Vierailija
28.03.2018 |

Olen nuorehko mies ja ihastuin yhteen työpaikkani viisikymppiseen naiseen, joka oli jopa ikäistään vanhemman näköinen (se ei tosin haitannut itseäni lainkaan - päinvastoin). Hän pukeutui joihinkin kuluneisiin ja nuhjaantuneisiin 90-luvun vaatteisiin ja näytti aina jotenkin tosi väsyneeltä ja uupuneelta.

Näin hänessä sen upean, naisellisen naisen sen hieman väsyneen kuoren alla, eikä se väsymyskään minua häirinnyt - hän oli lähinnä entistäkin viehättävämpi ja jotenkin hellyttävä. Sitten tosiaan ihastuin häneen ja huomasin, että hän alkoi satsatakin yllättäen ulkonäköönsä. Hän muuttui noin kymmenisen vuotta nuoremman näköiseksi, itsevarmaksi, ryhdikkääksi, pirteäksi ja se kauneus pääsi hänessä esille.

Mutta mitä kävikään? En minä saanut häntä itselleni edes lainaksi, vaan se hänen liittonsa mieheensä ilmeisesti vain vahvistui. Minusta imettiin se ihailu "kuiviin" ja mä jäin kehnona kilpakosijana lehdelle soittelemaan. Olen hieman katkera. Miten tästä eteenpäin? En tiedä...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei.  :)

Kivan näkökulman kyhäsit tällä kertaa.

Vierailija
2/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi ollut reilumpaa, ettei hän olisi lähtenyt siihen flirttiin mukaan, kun siis aloin elätellä kaikenlaisia toiveita ja fantasioita hänestä ja hän vain laittoi ns. pökköä pesään lisää. Minua ei edes kiinnosta ikäiseni naiset; hän olisi ollut mulle aivan täydellinen.

T. Katkera nuorimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindness is never wasted.

- Unknown

Vierailija
4/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt sitä sähköpostia johnnylle. Koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo eteen!

Vierailija
5/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kindness is never wasted.

- Unknown

No näköjään niin se menee. Tosin omalta osaltani kysyn taas: "voiko v*tutukseen kuolla." Eh...

Vierailija
6/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse halunnut laittaa pökköä pesään mieluummin. ;)

T. Ap

Vierailija
7/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ylenkatsoo toista ihmistä. Ehkä hän ei saanut boostia sinusta vaan siitä työpaikan komeasta karjusta jonka kanssa pani teiltä kaikilta salaa. Sinun ihailut siinä mitään merkinneet.

Vierailija
8/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään "se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa". Ongelma on siinä, että ihastuin häneen ihan oikeasti. Nyt sydämeni on murskana. Elämä tuntuu vain mustalta.

T. Ap

Vierailija
9/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ylenkatsoo toista ihmistä. Ehkä hän ei saanut boostia sinusta vaan siitä työpaikan komeasta karjusta jonka kanssa pani teiltä kaikilta salaa. Sinun ihailut siinä mitään merkinneet.

En mä ylenkatsonut häntä koskaan. Näin sen kauneuden sen kaiken alla. Näin, että hän oli tavallaan hiomaton timantti; olen taitava bongaamaan sellaisia. Itsekin epäilen, että siinä oli vielä joku aivan muu hommassa mukana. Hän uunotti mua 6-0. Katkeruuteni vain kasvaa...

T. Ap

Vierailija
10/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuin mies. Miehet on aina tuollaisia.

Vierailija
11/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän opit että älä ihastu väsyneen näköisiin.

Vierailija
12/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hän olisi velkaa sinulle siitä että kuolasit? mikä syy katkeruuteen? haloo hänellä on mies.

Vierailija
13/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman fantasiointia. Vaikka netissä ollaankin niin ei kannata esittää miestä, tarkkasilmäisimmät kyllä näkevät totuuden tekstin takana.

Vierailija
14/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi hän olisi velkaa sinulle siitä että kuolasit? mikä syy katkeruuteen? haloo hänellä on mies.

Hän antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa. Klassista.

Vierailija
15/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän opit että älä ihastu väsyneen näköisiin.

Sen opin taas, että mitä vanhempi, sitä katalampi. Nuoremmat ovat suorempia, vilpittömämpiä ja pätee naisiinkin. Vanhemmat ihmiset ovat useammin kieroja v*ttupäitä, pettäjiä, sarjaflirttailijoita ja huijareita. Ikä tekee ihmisestä katalan, "vanhan ketun". Taidan tästä siirtyä nuorempiin naisiin prkl.

T. Katkera ap

Vierailija
16/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "nuorimies" tällä kertaa.  :)

Eiköhän sinun fantasiasi siitä viisikymppisestä ihanasta naisesta (joka ei vastaa potilaansa tunteisiin) ole kaikille lukijoille jo hyvin tuttuja, hyvä "nuorimies".  :)

Vierailija
17/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sen elämäntilanne muuttui susta riippumattomista syistä. Kuntoilu ym esim piristää. Uusi ystävä.. Jos se oli ennen masentunut vaikka tai jotain. Kaikki ei liity aina sinuun.

Vierailija
18/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tuo ainut flirttailu vapaa-ajalla ja ennen, kun tapasit hänet töissä? Olin silloin kaatokännissä ja juonut sut komeaksi. Seuraavana päivänä mietin, että mitä ihmettä sussa muka näin.

Vierailija
19/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeastipa se seuraava vaihtoehto kuitenkin löytyi alle. Epäluotettavan miehen merkki.

Vierailija
20/30 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sillä jo pitkälle kun tunnustaa että naisen liitossa ei ole mitään vikaa, eikä ole hakenut sinusta uutta kumppania.

Olen itse pitkässä liitossa ja meillä on vuorollaan aikoja kun on virkeänä ja viriilinä, joskus elämänvaihe puuduttaa: lapset sairastaa, oma tai kumppani sairastuu, on uusia töitä versus vanhat painaa. Joskus kunto kasvaa, välillä on liikaa asioita mielessä.

Kuulostaa narsistiselta sanoa että SINÄ olet syy miksi nainen muuttui parempaan.

Ehkä siellä kotona tapahtui asioita hyvään? Loppui yöherääminen, mies sai uuden työpaikan tai ylennyksen?

..tai ehkä vaan sinä olet se syy 😂 Aika moni flirttaa koska se piristää. Ei siinä ole mitään väärää. Kun vielä nainen on kokoajan pitänyt sormet irti vieraasta lihasta niin mitä sitten?

Se että sinä määrittelet itsesi toisen pelastajaksi on vähän ällöttävää. Jos noin olisi, hän olisi eronnut siitä kurjasta suhteestaan ja vaihtanut sinuun

Mutta sinä et taida tuntea kuin sen väsyneen naisen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi