Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin se vain on, että joka ikinen mies valehtelee

Vierailija
28.03.2018 |

Millaisia miehiä saan?

Miestyyppi nro 1: Mielistelijä. Tietää mitä haluaa (oli se vain yhtä asiaa tai suhteen) ja mielistelee viimeisen päälle saadakseen haluamansa. Yhdentekevää mitä aihe koskee, Mielistelijä on aina niiiiiiin samaa mieltä kanssani kaikesta.

Miestyyppi nro 2: Naisensa pettäjä.

Miestyyppi nro 3: Vähättelijä. Vähättelee asioita, joiden tietää olevan minulle ongelma ja joita tekee itse. Tietää, että täyden totuuden kertomalla en kiinnostu. Viimeisin miesystävä on Vähättelijä.

Miestyyppi nro 4: Haluaa yhtä asiaa.

Joka ikinen yllä oleva miestyyppi on koettu tässä elämässä.
Ikinä en ole se, josta halutaan vakavaa.

En ikinä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunnellun totuuden puhuminen ei ole valehtelemista.

Lähde: Suomen hallitus

Minkähän takia olen kokenut nuo kaikki miestyypit mutta en heitä, jotka ovat vakavissaan kanssani? Miksi olen edelleen vuosi erosta sinkku, vaikka miehiä olisi ihan riittävästi?

Koska haluat kuulla niitä valheita, koska valitset miehiä jotka kertovat sinulle niitä valheita. Ei tämä rakettitiedettä ole.

Mitenköhän voin tietää tuntemattoman miehen puheiden paikkansapitävyyden? ::::Dd Kannattaa ehkä käyttää järkeä joskus... Sinun meinaan.

Vierailija
22/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään missään nimessä ottais tuollaista riippakiveä vaivakseni, jos olisin mies. Ihan vastaavasti kun en naisena katselisi naisille katkeroitunutta valittajamiestä, joka yleistää ja kuvittelee, että hänen ei tarvitse käsitellä ongelmiaan, koska ne on aina jonkun muun, ulkopuolisen tahon, aiheuttamia.

Enköhän minä tiedä omat asiani ja ongelmani. Ei ole minun vikani jos minulle valehdellaan. En jaksa kommentoida ketjua enää. Heippa.

Voi pientä. : ( Kun ei alkanut saatanallinen miesten syyllistäminen sinä et enää leiki meidän kanssa.

Takes two to tango.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kannattaa myös katsoa peiliin

Ai, että peilistä löytyy syy sille että saan kimppuuni naistensa pettäjiä ja yhtä asiaa haluavia :::D

Vierailija
24/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haussa on miestyyppi nro 5:

Leveäleukainen Formulajääkiekkoilijamiljonääri joka telepaattisesti tietää aina kaiken mitä haluat ja mitä mieltä olet haluten aina samaa ja ollen aina samaa mieltä.

Vierailija
25/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia olen kokenut nuo kaikki miestyypit mutta en heitä, jotka ovat vakavissaan kanssani? Miksi olen edelleen vuosi erosta sinkku, vaikka miehiä olisi ihan riittävästi?

Koska haluat kuulla niitä valheita, koska valitset miehiä jotka kertovat sinulle niitä valheita. Ei tämä rakettitiedettä ole.

Mitenköhän voin tietää tuntemattoman miehen puheiden paikkansapitävyyden? ::::Dd Kannattaa ehkä käyttää järkeä joskus... Sinun meinaan.

samoin miten voit tietää nigerialaisten huijausten olevan nigerialaisia huijauksia.

Vierailija
26/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä tulen pahalle päälle näistä kaikki miehet sitä ja kaikki naiset tätä.

Vierailija
27/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveäleukainen Formulajääkiekkoilijamiljonääri joka telepaattisesti tietää aina kaiken mitä haluat ja mitä mieltä olet haluten aina samaa ja ollen aina samaa mieltä.

Ettekö ikinä keksi mitään uutta? Mitä minä teen toisen rahoilla? Ne eivät ole minun ::;D minulla on ihan omat rahani.

Jääkiekkoilija? No v*ttu jee. -.- ei kiinnosta.

Vierailija
28/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samoin miten voit tietää nigerialaisten huijausten olevan nigerialaisia huijauksia.

Onko Nigeriasta koskaan tullut äkkirikastumisesta tiedottavia kirjeitä jotka eivät olisi olleet huijauksia?

Vierailija
29/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

::;D

Mitä ihme toi on?

Vierailija
30/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ikinä keksi mitään uutta? Mitä minä teen toisen rahoilla? Ne eivät ole minun ::;D minulla on ihan omat rahani.

Jääkiekkoilija? No v*ttu jee. -.- ei kiinnosta.

En ole edes tavannut kyseistä henkilöä, mutta jo tiedän etten korkeintaan kuin piiip kerran paremman puutteessa. Huutonauruhymiöitä.

Vierailija
31/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. Tämä on tullut itsellekin monesti mieleen siinä tilanteessa kun nainen valittaa minulle, että hän on aiemmin kohdannut vain varattuja miehiä tai pelimiehiä. Tulee mieleen, että koska mies on hyvätasoinen niin nainen ei halua uskoa hänestä negatiivista vaikka esillä olisi selvät merkit siitä, että mies olisi varattu tai pelimies.

Kun kysyin naiselta että eikö hän huomannut että mies oli varattu niin hän sanoi monesti ihmetelleensä sitä miten hankalaa miehen oli järjestää tapaamisia, jep jep..

Vierailija
32/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kannattaa myös katsoa peiliin

Ai, että peilistä löytyy syy sille että saan kimppuuni naistensa pettäjiä ja yhtä asiaa haluavia :::D

Mä olen aina lähtenyt siitä ajatuksesta, että miehet pohjimmiltaan aina haluaa sitä yhtä asiaa. Toiset ilmiselvästi ja paljaasti, toiset vähän ovelammin ja verhotummin. Tämä on fakta. Sitten on se puoli, että haluaako ko yksilö ainoastaan seksiä vai voiko siihen liittyä muutakin. Sitten on vielä se miten itse asian ottaa. Ei kai kukaan tiedä etukäteen tuleeko suhteesta mitään, ennen kuin tutustuu lähemmin ja kokeilee. Kun tapasin mieheni oli aika selkeää, ettemme ihailleet pelkästään toistemme älyä, vaan kyllä siinä oli tarkoitus pöksyihin päästä. Kun alettiin naiskentelette vähän koeluonteisesti säännöllisesti, kävi ilmi, että tätä on saatava lisää ja niinpä ollaan nyt oltu 30 v naimisissa.

Vierailija
33/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Nigeriasta koskaan tullut äkkirikastumisesta tiedottavia kirjeitä jotka eivät olisi olleet huijauksia?

Ei, siksi kannatta sivuuttaa ne, ja lukea vaikka säästämisestä ja indeksirahastojen hitaasta varallisuuden kasvusta. Mutta sinua ei kiinnosta semmoinen, sinua kiinnostaa äkkirikastuminen, joten luet niitä Nigerialaisia huijauskirjeitä.

Vierailija
34/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. Tämä on tullut itsellekin monesti mieleen siinä tilanteessa kun nainen valittaa minulle, että hän on aiemmin kohdannut vain varattuja miehiä tai pelimiehiä. Tulee mieleen, että koska mies on hyvätasoinen niin nainen ei halua uskoa hänestä negatiivista vaikka esillä olisi selvät merkit siitä, että mies olisi varattu tai pelimies.

Kun kysyin naiselta että eikö hän huomannut että mies oli varattu niin hän sanoi monesti ihmetelleensä sitä miten hankalaa miehen oli järjestää tapaamisia, jep jep..

siitähän on tutkimus, että paremman näköistä pidetään myös parempiluontoisena.

Vierailija
35/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miestyyppi 6. En ole erityisen varakas, mutta minulla on hyvä koulutus ja hyvät tulot. Leukani ei ole suinkaan jykevä. En ymmärrä useinkaan naisia, mutta yritän vilpittömästi ymmärtää. Lähes kaikkien naisten kanssa on mielestäni todella mukavaa keskustella. Todella moni nainen on minusta kiinnostunut, minä olen kiinnostunut monista, mutta vain yhden tietyn haluan.859

Vierailija
36/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulkaapa kun minä olen tapaillut tietämättäni naisensa pettäjää useamman kerran ja täysin julkisesti. Tapaamisia ei ollut vaikea järjestää. Toki en tuntenut tyyppiä enkä luottanut, miksi olisin?

Mutta kuka tahansa olisi voinut nähdä meidät.

AP

Vierailija
37/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet edelleen sinkku, kun et jollain tasolla ole ollut valmis vakavampaan. Sitä tulee tuossa "kokeiluvaiheessa" eron jälkeen herkästi lähdettyä tutustumaan sitten siihen "huonompaan materiaaliin", ehkä suojellakseen itseään, ettei suin päin edes ihastuisi, vaan ikään kuin harjoittelee ensin miesten kanssa, joista tietää, ettei asiat tule etenemään.

Ehkä tuo ei siis ole välttämättä huono juttu, vuosihan on aika lyhyt aika. Sitten vaan katsastamaan toisenlaista materiaalia, tutustumaan vaikka ilman sen vakavampia aikeita, hakemaan miesseuraa erilaisista piireistä; harrastuksista jne., missä ei olla niin selkeästi haku päällä.

Vierailija
38/38 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota naisrakastaja, naiset ei valehtele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan