Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos rakastuisit mieheen, jolla lapsikiintiö täynnä, mutta itse haluaisit omia?

Vierailija
28.03.2018 |

Kumpi menisi edelle, vaatisitko miestä joustamaan vai jättäisitkö oman lapsihaaveen toteuttamatta? Mietin aihetta vähän hypoteettisesti, kun olen tavannut miehen, jolla on kaksi lasta ja en ole varma olisiko hän valmis lisääntymään enempää. Itse olen lapseton 35vee nainen ja vaikka suurin vauvakuumeilu on takana, niin ja haluaisin kyllä yhden oman lapsen. Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No means no. Keneltäkään ei vaadita mitään "joustoja", asioista jotka ovat hyvin ehdottomia. Jos haluat lapsen, teet se jonkun toisen ja vapaaehtoisen kanssa.

Vierailija
2/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi toinen mies tai luovu lapsihaaveistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tutustu nyt ensin ja juttele nuo vauvajutut auki heti alussa. Ei tarvi sitte;miettiä.

Kannattaa olla avoin ja suora noissa tärkeissä asioissa etenkin.

Vierailija
4/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on lapsiluku täynnä ja vasektomia tehty. Joten jos joku mirkku haluaisi lisääntyä mieheni kanssa, se ei onnistuisi. Vaihtoehdot olisivat tyytyä tilanteeseen tai jatkaa eteenpäin uutta miestä etsien.

Vierailija
5/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tuolle ainakaan tee vahinkolasta. Minä jättäisin miehen ja etsisin toisen joka haluaa lapsia. Ei kannata jäädä lapsettomaksi vastentahtoisesti kuitenkaan. Ajattele jos teille lopulta tulee ero ja menetit mahdollisuutesi saada lapsia.

Vierailija
6/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin miehen kanssa onnellisena ja unohtaisin lapsihaaveet. Jos miestä oikeasti rakastaa, on valmis joustamaan.

Vierailija
7/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään tulisi - minulla on piuhat katkottu ja omat lapset tehty.

Jos tilanne olisi se, että mies haluaisi lapsia niin ei siitä vain mitään tulisi. On liian iso arvomaailman ero tuollainen.

Asia on hyvä käydä läpi heti. Ei pidä hyväksyä toiselta mitään ympäripyöreää vastausta "ei vielä lapsia" tai "ehkä joskus myöhemmin". Kyllä aikuinen +35v tietää haluaako vielä lapsia vai ei (etenkin jos niitä omia on jo ennestään ja tiedossa mitä se vauva-aika ja pikkulapsiarki on).  Eli osaa kyllä sanoa onko lapset tehty vai ei.

Sitten jos on varma kannastaan, niin piuhat poikki niin miehiltä kuin naisilta.

Eli sinuna laittaisin miehen kiertoon jos lapsia haluat. Voi käydä niin, että tällainen "ehkä sitten joskus"-mies ei tulekaan koskaan siihen "joskus"-vaiheeseen ja sitten oletkin jo liian vanha lapsia saamaan.

Vierailija
8/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläisin miehen kanssa onnellisena ja unohtaisin lapsihaaveet. Jos miestä oikeasti rakastaa, on valmis joustamaan.

Onko sinulla omia lapsia?

Vierailija
9/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan, vaatisin suoran vastauksen.

Sitten sen pohjalta mietit mitä teet. Jos mies ei halua lasta ja sinä haluat, ei suhteeseen kannata jäädä. Painostaminen ei ole ratkaisu.

Vierailija
10/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin suoraan, vaatisin suoran vastauksen.

Sitten sen pohjalta mietit mitä teet. Jos mies ei halua lasta ja sinä haluat, ei suhteeseen kannata jäädä. Painostaminen ei ole ratkaisu.

Tämä. Kerrot rehellisesti ja avoimesti tarpeistasi ja laitat sitten miehen ota ja jätä -tilanteeseen.

Vierailija
11/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran nuori että ei ole. Lapset eivät kuitenkaan tässä maailmassa ole mikään pakollinen hanke. Koen tyytyväni siihen mitä elämä tuo tullessaan, jos mieheni haluaa lapsen niin mikäs siinä, jos taas ei halua niin no, mikäs siinä. Itselleni on näin tylsästi sanottuna ihan sama

Vierailija
12/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran nuori että ei ole. Lapset eivät kuitenkaan tässä maailmassa ole mikään pakollinen hanke. Koen tyytyväni siihen mitä elämä tuo tullessaan, jos mieheni haluaa lapsen niin mikäs siinä, jos taas ei halua niin no, mikäs siinä. Itselleni on näin tylsästi sanottuna ihan sama

Arvasin ettei ole. Koska lausuntosi on sama kuin sanoisi koiran ja miehen yhteiselon takia ongelmissa olevalle että elä mopsin kanssa onnellisena ja unohda mieshaaveet. Jos mopsia oikeasti rakastaa, on valmis joustamaan.

Vierailija
13/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etsi toinen mies tai luovu lapsihaaveistasi.

Ottaisin itse asian puheeksi, ennenkuin jättäisin miehen. Nythän ap sanoi asian olevan hypoteettinen eikä tiedä mitä mies ajattelee.

Itse teen aina näin että puhun muille.

Vierailija
14/14 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin miehen päätöksen. Minulla tilanne toisin päin. Molemmilla lapsia edellisestä liitosta ja mies haluaisi vielä yhden yhteisen, mutta minä en. En ole aivan ehdoton kuitenkaan, mutta toivon että nämä lapset riittää miehelle jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi