Niin se vain on, että joka ikinen mies valehtelee
Millaisia miehiä saan?
Miestyyppi nro 1: Mielistelijä. Tietää mitä haluaa (oli se vain yhtä asiaa tai suhteen) ja mielistelee viimeisen päälle saadakseen haluamansa. Yhdentekevää mitä aihe koskee, Mielistelijä on aina niiiiiiin samaa mieltä kanssani kaikesta.
Miestyyppi nro 2: Naisensa pettäjä.
Miestyyppi nro 3: Vähättelijä. Vähättelee asioita, joiden tietää olevan minulle ongelma ja joita tekee itse. Tietää, että täyden totuuden kertomalla en kiinnostu. Viimeisin miesystävä on Vähättelijä.
Miestyyppi nro 4: Haluaa yhtä asiaa.
Joka ikinen yllä oleva miestyyppi on koettu tässä elämässä.
Ikinä en ole se, josta halutaan vakavaa.
En ikinä.
Kommentit (38)
Muunnellun totuuden puhuminen ei ole valehtelemista.
Lähde: Suomen hallitus
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hivenen katkeralta.
Onpa yllättävää :::::::DDDD Olisi kivaa olla joskus muutakin kuin pelkkää pintaa, YLLÄTYS?
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia olen kokenut nuo kaikki miestyypit mutta en heitä, jotka ovat vakavissaan kanssani? Miksi olen edelleen vuosi erosta sinkku, vaikka miehiä olisi ihan riittävästi?
Miten voit sanoa, että kaikki? En minäkään sovi kuvaukseesi yhtään.
No yhyy. Koska juuri sinä et ole onnistunut löytämään miestä niin tottakai aivan jokainen mies tällä pallolla on sikamainen valehtelija.
Mitä sä ees miehellä sitten teet? Anna olla.
Ei kaikki valehtele. En minä ainakaan. Liekö siksi olen jo kolme vuotta ollut tahtomattani sinkku (sitä ennen riitti oman mielen kaaos).
Moni haluaa heti sitä kemiaa (eli toinen on ihan lääpällään); ei mun pää vain toimi niin. Ensin pitää tutustua hieman vaikka nainen viehättävä olisikin.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia olen kokenut nuo kaikki miestyypit mutta en heitä, jotka ovat vakavissaan kanssani? Miksi olen edelleen vuosi erosta sinkku, vaikka miehiä olisi ihan riittävästi?
Koska yrität liian korkeatasoisia miehiä jotka haluavat sen takia sinusta vain seksiä.
Madalla rimaa miesten suhteen, eli ei niin pitkiä, ei niin komeita, ei niin statuksekkaita tai sosiaalisia tai meneviä jne
Moni kunnollinen sinkkumies haluaa parisuhteen mutta naiset ei kelpuuta heitä koska taso.
Otoskokosi on aivan liian pieni. Yritä vain sitkeästi edelleen äläkä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yrität liian korkeatasoisia miehiä jotka haluavat sen takia sinusta vain seksiä.
Madalla rimaa miesten suhteen, eli ei niin pitkiä, ei niin komeita, ei niin statuksekkaita tai sosiaalisia tai meneviä jne
Moni kunnollinen sinkkumies haluaa parisuhteen mutta naiset ei kelpuuta heitä koska taso.
En vaivaudu edes kommentoimaan tuollaista sontaa :D Sanoinko edes yrittäneeni jotakuta?
Vierailija kirjoitti:
Miestyyppi nro 3: Vähättelijä. Vähättelee asioita, joiden tietää olevan minulle ongelma ja joita tekee itse. Tietää, että täyden totuuden kertomalla en kiinnostu. Viimeisin miesystävä on Vähättelijä.
Hmm. Kaikki, siis aivan kaikki normaalit naiset kautta historian, ovat vähättelijöitä. Niin itselleen, kuin muille.
Totuus otetaan käyttöön vasta sitten kun sitä voidaan omasta mielestä käyttää aseena miestä kohtaan.
Jokaikinen ihminen valehtelee psykologien tutkimusten mukaan, keskimäärin noin kolme kertaa päivässä. Tämä oli Helinä Häkkänen-Nyholmin kertomana. Enkä voinut hyväksyä tätä, koska itse en omasta mielestäni kylläkään valehtele. En edes niitä valkoisia valheita, jotka tuohon lukemaan sisältyy. Muistaakseni mitään eroa valehtelutaipumuksessa ei ole sukupuolten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluat kuulla niitä valheita, koska valitset miehiä jotka kertovat sinulle niitä valheita. Ei tämä rakettitiedettä ole.
En minäkään missään nimessä ottais tuollaista riippakiveä vaivakseni, jos olisin mies. Ihan vastaavasti kun en naisena katselisi naisille katkeroitunutta valittajamiestä, joka yleistää ja kuvittelee, että hänen ei tarvitse käsitellä ongelmiaan, koska ne on aina jonkun muun, ulkopuolisen tahon, aiheuttamia.
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen ihminen valehtelee psykologien tutkimusten mukaan, keskimäärin noin kolme kertaa päivässä. Tämä oli Helinä Häkkänen-Nyholmin kertomana. Enkä voinut hyväksyä tätä, koska itse en omasta mielestäni kylläkään valehtele. En edes niitä valkoisia valheita, jotka tuohon lukemaan sisältyy. Muistaakseni mitään eroa valehtelutaipumuksessa ei ole sukupuolten välillä.
Valehtelu tuntuu olevan sosiaalinen normi ainakin pariutumisessa. Pitäisi olla estottoman kiintynyt toisen kaikkiin piirteisiin ja omata vain toisen mielestä hyviä piirteitä ollakseen tarpeeksi hyvä edes jonkinlaiseen syvempään tutustumiseen. Tai siltä ainakin tuntuu, kun joko olen sanonut jotakin väärää tai "en ole ollut tarpeeksi mielenkiintoinen".
Ennen kuin uli uli alkaa, tämä on vain kokemukseni jopa hieman aspergermäisenä totuudenpuhujana.
M29
M29
Pitää sanoa ei koskaan eikä ikinä
Vierailija kirjoitti:
En minäkään missään nimessä ottais tuollaista riippakiveä vaivakseni, jos olisin mies. Ihan vastaavasti kun en naisena katselisi naisille katkeroitunutta valittajamiestä, joka yleistää ja kuvittelee, että hänen ei tarvitse käsitellä ongelmiaan, koska ne on aina jonkun muun, ulkopuolisen tahon, aiheuttamia.
Enköhän minä tiedä omat asiani ja ongelmani. Ei ole minun vikani jos minulle valehdellaan. En jaksa kommentoida ketjua enää. Heippa.
Joskus kannattaa myös katsoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vian on auttamatta oltava sinussa? Miten olisi se, että sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja se tukee tälläistä kertakäyttökulttuuria jossa eletään itseään varten ja päämäärät on itsekäitä.
No eikö se ole hyvä että sun kans ei haluta mitään vakavaa jos _kaikki_ miehet valehtelee.