Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoin hanttihomma jota teit nuorena

Vierailija
27.03.2018 |

Olin videovuokraamon tyttö vielä kun oli VHS-kasetteja, mutta jo karkkia myynnissä.

Katsoin paljon elokuvia, kuutelin musaa, söin sikapaljon karkkia ja näsäviisastelin elokuvista kaiken päivää. Olin unelmien tyttö videovuokraamon tiskin takana ja treffipyyntöjä sateli. Seurustelin tosin, joten en lähtenyt niihin.

Se oli paras kesätyö koskaan! Kertokaa teidän kokemuksista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin oli varmaan varastotyö. :D Ärsytti ne koeaikapotkut, mut oikeesti olin kyllä soveltumaton siihen työhön, en jaksanut nostella niitä juttuja. Siellä oli siis aika paljon nuoria kesätöissä yms.

Vierailija
2/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa apulaisena tykkäsin olla. Mikäs siinä hyllyttäessä vähän selailla niitä kirjojakin. Siisti sisätyö ja enimmäkseen asialliset asiakkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin autolähettinä, juuri ajokortin saaneena:)

Ajelin ympäri kaupunkia ja vein tavaroita asiakkaille. Kivaa oli. Kaikkien näiden vuosien jälkeenkin tunnen hyvin kotikaupunkini kadut ja yksisuuntaisuudet ja mitä kautta mihinkin kellonaikaan kannattaa ajaa.

Vierailija
4/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä 90-luvulla sain siivota yrityksen pihoja pari kuukautta ajamalla kauhakuormaajalla edes takaisin ja heittämällä kaikkea rojua ja metallia kauhaan ja kippaamalla ne roskalavalle.  Siitä vielä maksettiin markoissa tosi hyvin, kun oli menestyvä firma. Muistaakseni jotain 9000 markkaa

Vierailija
5/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan hommat kesätöinä usean kesän ajan olivat parhaita. Työ itsessään ei ollut kovin mielenkiintoista, mutta mukavan yksinkertaista ja näki heti kättensä jäljen. Mutta suurin syy hienoihin muistoihin oli se, että kaveriporukastamme yksi perusti alan firman ja palkkasi sinne meitä kavereitaan töihin: porukka oli mahtavin työyhteisö, jossa olen ollut ja työpäivät kuluivatkin nopeasti ja työtehtävät vähän niinkuin siinä sivussa kavereiden kanssa hengaten ja läppää heittäen. En unohda ikinä näitä.

Vierailija
6/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä heittelemässä laukkuja.

Vierailija
7/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shellin kahvilatyöntekijän työ. Ihana työporukka ja maailman lunkeinta hommaa. Harmi kun palkka ja työajat on perheelliselle surkeat, muuten tekisin niitä hommia edelleen mielelläni!

Vierailija
8/8 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narikassa olin töissä opiskeluaikoina. Kivaa oli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä