Mikä auttaa pahoihin PMS-oireisiin?
Kommentit (7)
Eli mulla on todella pahat mielialan vaihtelut ennen menkkoja (mä suutun todella herkästi (ja todellakin räjähdän) jne.).
Vaikutus oli tosi selkeä, oli mielialalääkeresepti jo taskussa, mutta sitä ei tarvinnutkaan hakea kun aloin käydä kuntosalilla.
Tai ainakin toiseen huoneeseen missä ei ole muita. Laske 10 tai vaikka sataan niin että rauhoitut :)
Minua kiinnostaisi kokemukset.
Itse kestän turvotukset, ruoanhimon, selkäsäryt jne, mutta tämä ylenpalttinen vi*utus alkaa olla jo sietämätöntä. Mielialalääkkeistä ei ole ollut tähän vaivaan apua. Tohtori käski jutella gynekologin kanssa hormonihoidosta.
Kysyin apteekista vanhemman puoleiselta farmaseutilta " jotain" PMS vaivoihin. Neuvoi ottamaan B6 vitamiinia (mulla on Vita-nimistä) kuuriluonteisesti esim. viikko ennen kuukautisia. Sitä ei saa käyttää jatkuvasti. On kuulemma vanha, hyväksi havaíttu konsti, sieltä 70-luvulta. .
Mulla ainakin on tehonnu!:)
Aurinkoista kevättä ja Voimia!
Jos ovat turvotusta tai ummetusta, niin niihin toimii erilaiset keinot kuin esim. tuittuiluun ja mielialan jyrkkiin vaihteluihin. Mielialalääkkeitä jotkut syövät oikein pahoihin henkisiin pms-oireisiin.